SARAYDAKİ MÜCEVHER

TRT DE YAYINLANAN(BENİM BİLDİĞİM) İLK KORE DİZİSİ OLAN VE BENİM SEVEREK İZLEDİĞİM BİR DİZİ SARAYDAKİ MÜCEVHER.DAHA SONRA İZLEDİĞİM  TARİH DİZİLERİNE NAZARAN KÜLTÜRE DAHA FAZLA ODAKLANMIŞ SARAY ADABINI YEMEK VE TIBBİ KÜLTÜRÜ ANLATMA AMACI GÜDEN, BOL ENTRİKALI VE DİKKAT ÇEKİCİ OLAYLARLA BUNU BAŞARAN BİR DİZİ.DİZİ BİZE GİYİLEN KIYAFETLERE GÖRE SARAY BİRİMLERİ RÜTBELER VE PEK ÇOK KONUDA BİLGİ VERİYOR.

DİZİNİN KONUSUNA GELİNCE JANG GEUM’UN ANNESİ İFTİRA SONUCU ÖLÜME MAHKUM EDİLMİŞ ANCAK LEYDİ HAN’IN YARDIMI SAYESİNDE SARAYDAN KAÇMIŞ DAHA SONRA  KÜÇÜK JANG GEUM’UN AĞZINDAN KAÇIRMASIYLA YAKALANMIŞTIR.ANNESİNİN ÖLÜMÜNE SEBEP OLAN JANG GEUM SARAYA GİRİP BAŞAŞÇI OLMAK VE ANNESİNİN BAŞINA GELENLERİ KAYDA GEÇİRMEK İSTEMEKTEDİR.AMA JGNİN BAŞA ÇIKMASI GEREKEN ÇOK HIRSLI, ENTRİKA ÇEVİREN VE ANNESİNİN ÖLÜMÜNE SEBEP OLAN DÜŞMANLARIYLA MÜCADELE ETMESİ GEREKMEKTEDİR.ANNESİNİ ÖLÜMÜNE SEBEP OLAN LEYDİ CHOİ’NİN YEĞENİ KEUM YEUNG’LA AYNI KİŞİYE AŞIK OLUNCA İŞLER İYİCE KIZIŞIR. CHOİ AİLESİ FERTLERİ JGNİN SARAYDAN ATILMASINA SEBEP OLURLAR.HEMŞİRE OLARAK SÜRGÜNE GİDEN JG SARAYA DOKTOR OLARAK GERİ DÖNER. TIP ALANINDA BAŞARIDAN BAŞARIYA KOŞAR.

KARAKTERLERİMİZE GELİNCE ESAS KIZIMIZ JANG GEUM SOO ROLÜNDE  LEE YOUNG AEDİZİDE EN ÇOK GÖRDÜĞÜMÜZ İKİNCİ KARAKTER DİZİNİN KÖTÜSÜ LEYDİ CHOİ ROLÜYLE GYEON Mİ RİESAS OĞLANIMIZ YÜZBAŞI MİN JEONG HO ROLÜYLE JİN HEE JİÇOK DAHA UZUN ÖZET İÇİN http://tr.wikipedia.org/wiki/Saraydaki_M%C3%BCcevher

ÜSTÜNDEN ÇOK ZAMAN GEÇEN BU DİZİYİ YAZMAK BANA İYİ GELDİ SİZE DE İZLEMEK İYİ GELECEKTİR.. İYİ SEYİRLER SEİDOU

KORE DİZİSİ SEVGİMİN MİLADI

ASLINDA BU DİZİDEN ÖNCEDE TRT’DEKİ KORE DİZİLERİNİ İZLERDİM EVET.HEMDE SEVERDİM BUNA DA EVET.AMA KORE DİZİLERİNE MÜPTELA OLMA SEBEBİM BU DİZİDİR BENİM.NEYDEN Mİ BAHSEDİYORUM TABİKİ BOYS OVER FLOWERS’DAN. BU DİZİYİ KENDİMİ AŞIP 2 KEZ BAŞTAN SONA İZLEDİM.PEK ÇOK KEZDE SEVDİĞİM YERLERİNİ İZLEDİM.HALA İZLEMEYEN OLDUĞUNU DÜŞÜNMEK İSTEMESEM DE OLA Kİ HABERSİZ KALAN OLMUŞTUR DİYE VEDE BİRAZ ESKİLERİ YAAD ETMEK İÇİN YAZAYIM DEDİM.GELELİM DİZİNİN KONUSUNA…

ŞİMDİ BİZİM ESAS KIZIMIZ FAKİR AMA GURURLU VE BİRAZ SAFLIKLAR YAPSA DA KARAKTERLİ BİR KIZ OLAN JANDİ’DİR. JANDİ YAPTIĞI BİR KAHRAMANLIK SONUCUNDA SHİN HWA KOLEJİNDE BURSLU OKUMAYA HAK KAZANIR. FAKAT BU OKUL ÜLKENİN EN ZENGİNLERİNİN GİTTİĞİ BİR OKULDUR VE EN ZENGİNLERİN ÇOCUKLARI OLAN F4 GRUBU DA BU OKULDADIR.ZENGİN OLDUKLARI KADAR YAKIŞIKLI VE ŞIMARIK OLAN BU GRUP ÇOCUKLUĞUMUZDA İZLEDİĞİMİZ RİCHİ RİCHE GİBİ ÖZEL SINIFLARINDA ÖZEL EĞİTİM GÖRMEKTEDİRLER. ESAS KIZIMIZ JANDİ’NİN YOLLARI BU GRUPLA KESİŞİR.JANDİ İLK ÖNCELERİ GRUBUN EN OLGUN MÜTEVAZİ OLAN KARAKTERİ YOON Jİ HOO DAN ETKİLENMEKTEDİR. GRUBUN LİDERİ VE EN ŞIMARIĞI OLAN GOO JOON PYO İSE BU DURUMDAN HOŞLANMAMAKTA VE JANDİ’YE RESMEN ZULMETMEKTEDİR.GJP ZAMANLA JANDİ’DEN ETKİLENDİĞİNİ FARK EDER VE BURDAN SONRASI MALUMUNUZ KLASİK KORE DİZİLERİ AŞK ÜÇGENİ DURUMLARI…TAM HERŞEY YOLUNA GİRİP ESAS KIZIMIZ VE ESAS OĞLUMUZ(GOO JOON PYO’NUN ESAS OĞLAN OLDUĞUNU SÖYLEMEDİM SANIRIM) MUTLU OLACAKKEN ARAYA KÖTÜ ANNE GİRER VESAİRE…

BÜTÜN KORE DİZİSİ KLASİKLERİNE UYAN BU DİZİYİ BU KADAR SEVMEMDE ETKİLİ OLAN BİR ŞEY DE SANIRIM O ZAMANLAR DAHA KLASİKLERİN GÖZÜME YENİ GELMESİYDİ. AMA YİNEDE BENCE GERÇEKTEN GÜZEL BİR DİZİYDİ.

BAHSETMEK İSTEDİĞİM BİR ŞEY DAHA VAR.İZLEYENLERİ GOO JOON PYO’CU YADA  YOON Jİ HOO’CU OLARAK AYIRAN BU DİZİDE BİRDE SO Yİ JUNG’CULAR OLARAK BİZ VARDIK:) SO Yİ JUNG F4TEN OLUP GRUBUN EN ÇAPKIN KARAKTERİYDİ VE JANDİ’NİN YAKIN ARKADAŞI GA EUL’LA İLGİLENMESİ ÇOK DİKKAT ÇEKİCİYDİ.BUNDA DA EN BÜYÜK ETKEN GALİBA ESAS KARAKTERLERİN AŞKI TAM BİR DRAMA DÖNÜŞÜP BENİ SIKMAYA BAŞLAMIŞKEN DİKKATİMİN BAŞKA ODAK NOKTASI ARAMAYA BAŞLAMASIYDI.

GELELİM KARAKTERLERİMİZE ESAS KIZIMIZ UYUZLUĞUYLA BAZEN BENİ BENDEN ALSA DA ÇITI PITI ŞİRİN KARAKTERİMİZ  KOO HYE SUNESAS OĞLANIMIZ BU DİZİDE PERMALI SAÇLARIYLA KENDİNE YAZIK ETMİŞ OLUP SONRADAN KENDİNİ AŞAN LEE MİN HOROMANTİK 2. OĞLANIMIZ KİM HYUN JOONG( BEN BUNUN KARAKTERİNE ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜM YAZIK OLDU YA)(DİZİDE VERDİĞİ EN MANTIKLI KARAR SAÇINI KESMESİ OLMUŞTU:))VE DİKKAT ÇEKEN YAN KARAKTERİMİZ ÇAPKIN SERAMİKÇİMİZ KİM BUM

TABİKİ F4 ÜMÜZÜ TAMAMLAMADAN OLMAZ ASİ MAFYA ÇOCUĞUMUZ VE BENCE GRUBUN EN EĞLENCELİ TİPİ(NEDENSE BANA AMERİKAN DİZİLERİNDEKİ MATRAK ZENCİ KARAKTERLERİ HATIRLATIYOR:)) KİM JOON BU ARADA KÜÇÜK BİR BİLGİ VEREYİM BU DİZİNİN 5 YIL SONRAKİ HALLERİNİ GÖSTEREN KÜÇÜK BÖLÜMCÜKLER HALİNDE KLİPLERİ VAR.DİZİYİ İZLEYENLER İZLEMELİ.

İYİ SEYİRLER SEİDOU…

KIZIN ADINI BOŞUNA PRENS KOYMAMIŞLAR

ASLINDA EĞLENCELİ BİR DİZİ OLAN AMA BENİM BAŞROLDE Kİ HATUNA TAKIK OLMAMDAN KIZI GÖRDÜKÇE SİNİRLENİP DİĞER ELEMANLAR İÇİN İZLEDİĞİM BİR DİZİ COFFEE PRİNCE. ŞİMDİ BU UZAK DOĞUNUN ÇOK İLGİSİNİ ÇEKEN BİR KONUNUN FARKLI ŞEKİLDE ELE ALINIŞIYLA KARŞI KARŞIYAYIZ. ESAS KIZIMIZ GO EUN CHAN  CHOİ HAN KYUL’UN ONU ERKEK SANIP İŞ TEKLİF ETMESİ İLE ERKEK FATMA OLUŞUNUN MEYVESİNİ ALMIŞTIR. CHK YI EVLİLİK GÖRÜŞMELERİNDEN KURTARAN GEC DAHA SONRA ONUNLA BİRLİKTE  CAFE DE ÇALIŞMAYA BAŞLAR. ERKEK GİBİ DAVRANAN GEC ZAMANLA CHK YA AŞIK OLUR. CHK ONDAN UZAK DURMAYA ÇALIŞSADA ZAMANLA ODA AŞIK OLUR (Kİ BU BENİM AKLIMIN ALMADIĞI KISIM ERKEKTE OLSA AŞK AŞKTIR DRAMLARI FALAN).NEYSE ESAS KARAKTERLER BUNLAR OLSADA BENİM DİZİYİ İZLEME SEBEBİM YAN KARAKTERLERİN AŞKI. YANİ ESAS OĞLANIN KUZENİ OLAN  CHOİ HAN SUNG(Kİ KENDİSİ MÜZİKLE İLGİLENİYOR) VE ESAS OĞLANIN PLATONİK AŞKI HAN YOO JOO(KENDİSİ RESSAM)..DAHA ÖNCE AŞK YAŞAMIŞ AYRILMIŞ VE BİR ARAYA GELMİŞ BU ÇİFTİMİZ BENCE DİĞERLERİNDEN ÇOK DAHA TATLI BİR ÇİFT.İKİ SANATÇININ AŞKI OLMASI SEBEBİYLE ROMANTİKLİKLERİ ÇOK ŞEKER.KARAKTERLERE GELİNCE ESAS KIZI BİR TÜRLÜ SEVEMEDİĞİM DÜŞLERİMİN PRENSİNDEN TANIDIĞIMIZ YOON EUN HYE OYNAMAKTAESAS OĞALINIMIZ İSE ONU İZLEMEKLE Bİ PROBLEMİM OLMASADA KURUNUN YANINDA YANAN YAŞ DURUMUNA DÜŞEN GONG YOO VE GELELİM BENİM SEVDİĞİM ÇİFTE GÖZE BATAN YAN KARAKTERİMİZ ZARİF KARAKTER  CHAE JUNG AHNVE ONUN ROMANTİK EŞİ LEE SUN GYUNİYİ SEYİRLER SEİDOU..

 

 

 

İŞKENCE DİZİLER

Kendi blogumuz da dahil pek çok blog çok güzel dizi tanıtımları yapıyor. Onlardan oluşturduğum liste  sanırım 3tane A4 kağıdını geçti. Oturup izlemeye henüz vaktim olmasada var olduklarını bilmek bile beni rahatlatıyor. Büyük bir hevesle pc’nin başına kurulup “bugün bütün gün dizi izleyecem” deyip kendinizi pc ile bütünleştirdiğiniz ama açtığınız her dizinin ilk bölümünde oluşan can sıkıntısının tüm bünyenizi sarması durumuda bence bizim gibi dizi sever herkesin başına gelmiştir. İşte benimde bu şekilde “hay senin gibi dizinin” dediğim ve beni belli bir dönem resmen Kore dizilerinden soğutan 3-5 tane dizi olmuştu. Şimdi sevdiğim dizilerin tanıtımına 2 dk. reklam arası vererek bu içimi bayan dizileri ve onları neden izlemeyi bıraktığımı yazmak istiyorum..

DELİ KIZDAN UYARI: Bu benim şahsi fikrimdir. Kimseyi etkileme amacı gütmüyorum bu yüzden bu delinin lafına bakıpta izlememezlik yapmayın… Ama sadece hazırlıklı olun, sizinde canınız sıkılabilir :)

1) MY GIRL: İlk 7 bölümünü izlediğim ve 8.bölümde “ehhh diziyi yarıladık artıkın bişeyler olsun” diye büyük bir umutla pc’ye yapıştığım bir dizi. Sonuç mu? Cık anacım hiç bir değişiklik olmuyor. Ya bizim Türkler aslında seneleeerrr önce bu diziyi film olarak çekmişler. Başrolde de Tarık Akan-Emel Sayın.. Klasik ölüm döşeğinde can çekişen dedeyi mutlu etmek için bulunan yalancı bir kuzen/sevgili ‘ye dizinin sonunda sırılsıklam aşık olma hikayesi işte.. Ahanda bakın diziyi izlemeden sonunu biliyorum işte. Sonunu bildiğim şeyleri izlemeyi sevmediğimden dizinin hüsranla sonuçlanan 8. bölümünden sonra kendime yeni bir dizi aramaya başlamıştım. Ayrıca saçma bir kurgu, yalancılığın kitabını yazmış bir kız, aranan bir kuzen ve sonunda aşkından ölmek üzere olan bi adam.. sevmiyorum böyle basit 3. sınıf yazarların bile rahatça yazabilecekleri senaryoları.. bana daha üretici, daha zeka fışkıran senaryolarla gelin kardeşim..(ÖRNEK MİSAL CİTY HUNTER)

2)PLAYFULL KİSS:Hay Allahım bu nasıl bir diziydi yaaa.. Arkadaşımın zoruyla resmen 7 bölüm karın sancısı çekmiştim.Salak bir kızın bir buz dağına olan aşkına benim gibi bir deli ne kadar dayanabilir ki? Diziyi izlerken bir kız bu kadar mı salak olur, bu kadar mı sümsük olur, bu kadar mı kendini bir erkeğin karşısında küçük düşürür, bir kızın bu kadar mı gururu olmaz, kısacası bir kız aşık olduğunda bu kadar mı şapşal aşık olur diye düşünmeden edemiyosunuz. Oğlana ne demeli kızdan aşağı kalır yanı yok.Bir erkeğin bu kadar mı g** kalkık olur. Zannedersiniz ki küçük dağları bu yaratmış öyle bir yürüyüşü öyle bir güveni var abinin.  Diziyi izlerken pc’den fırlayıp g** kalkık bu buzdağının g** aşağı çekmek ve beyinden yoksun bu kız müsveddesininde bıngıldağına bi tane yapıştırıp “gerizekalı sen böyle yaptıkça bu herifte kendini bi b** zannediyo. ne diye hala k**ına giriyosun şu insan bozmasının beee” diyesim geldi. Baktım benim sinir katsayılarım bu diziyi izlemeye elverişli değil hemen sayfanın sağında bulunan kırmızı kutucuktaki kapat yazısına bastım ve ilelebet izlenmemek üzere kapattım sayfayı…

3)PİCK THE STARS: 3 bölüm dayanabildiğim bu dizinin son izlediğim bölümünde resmen kanser olup veremden ölüyodum yeminlen..Dizi Kore’de 2 ayda bitti ancak Türkiye’de çevirisi bi 8 ay kadar sürdü. Muhtemelen çeviren arkadaşta benim gibi karın ağrısı çekmiştir bu dizide “nerden bulaştım sana bilemem” diye çevirdiğini düşünüyorum diziyi.. Umarım arkadaş hala bunalıma girmemiştir ve yaşıyodur.Dizinin daha ilk dakikalarında başlıyosunuz gözyaşı dökmeye, gereksiz bir Küçük Emrah psikolojisine bürünmeye. Arkada çalan dizinin ost’u kulaklarınızda “batsın bu dünya nırınım bitsin bu rüya nırınım…” melodisine dönüşüyor. yanınızda jilet olsa kesseniz kendinizi acımaz canınız o kadar yani :D Hani bizde bi Sıla vardı her bölümde salya sümük ağlıyodu ya ahanda bu dizideki teyzede öyle.3 bölüm boyunca kızın güldüğünü görmedim.Diziyi büyük bir sabırla bitiren arkadaşıma “kızın güldüğü bölümde bana msj at izleyecem o bölümü” dedim hala ses yok :D Diziyi izlerken “kendi derdim kendime yetiyor zaten kasma beni” dedim ve bu diziyide asla izlenmeyecekler listesine ekledim.

4)THE FUGİTİVE : PLAN B: 1 bölüm, sadece 1 bölüm izleyip kapattığım bir dizi. Neden mi? Ben dizi izlemek istiyorum kardeşim. Aksiyonsa aksiyon, komediyse komedi. Ama sen bir adamın kas yığını vücudunu daha dizinin ilk dakikalarında gözüme sokarsan izlemem ben o diziyi. Dizinin oyuncu kadrosuna bakar mısınız  Bi Rain, Daniel Henney. Koredeki en kaslı vücutlardan bi dizi yapmışlar, o dizinin gidişatını düşünebiliyo musunuz? önyargı diyebilirsiniz ama ben bu tarz dayatmaları sevmiyorum abicim.Ben naptım Bi Rain abinin muhteşem chocolate abs’lerini gördüm ve kapattım diziyi. Kardeşim bana Kore boy ortalamasına göre uzun sayılan 165 boyundaki kızlarınızın 1 metrelik uzun (!) bacaklarıyla ve erkeklerinizin narin ve ince yapısına yakışmayan kas yığınlarıyla gelmeyin. Ben dizi izlemek istiyorum. Böyle herifleri izlemek istesem bi mayo defilesine giderim :D

5)MİSS RİPLEY: Beni tanıyanların gözlerinin pörtlediğini görür gibiyim. Benim gibi bir Yoochun manyağı bile bu diziyi sadece 6 bölüm izleyebildi.Ama şunu söylemeliyim ki bu dizi diğerleri gibi kötü bir dizi değil. Aksine her bölümün sonunda “bu hin karı ne halt yiyecek  öbür bölümde, acaba bu sefer kıçını nasıl kurtaracak” diye merakla öbür bölümü açıyorsunuz. Ama bende bu olay 6. bölüme kadar sürdü. Zira Miri cadısı daha 2. bölümde karizmatik otel sahibini yatağa ve 6. bölümde de yakuşuhlu yoochunu otel odasına atınca bende şarteller attı yeminlen. Bide üzerine son dönemlerde çıkan aşk dedikoduları eklenince tüm bölümleri çevrildikten sonra izleyeceklerim listesinde olan bu diziyi “izlemiyorummm ulaaaannn” diye protesto ettiklerim listesine attım. Bide dizide zekilikleriyle sidik yarıştıran iki dahi erkeğin bi kıçı kırık karı karşısında resmen aptal konumuna düşmesini sinir katsayım kaldırmadı. Bu diziyi merakıma yenik düşerek izler miyim bilmiyorum ama şu anda protesto ettiklerim listesinde dedikodular yüzünden en başı çekiyo…

Yinede Kore dizilerini her bölümü yatakta geçen, kimin eli kimin k**** belli olmayan Amerikan dizilerine tercih ederim. En kötüsüne bile kurban olduğumun Kore dizileri iyiki varsınız… Seviyorum sizi küçük adamlar… FİGHTİNGGGGG!!!!!!

(DELİ KIZIN BOHÇASI)

YOU’RE BEAUTIFUL…AŞK , MÜZİK , ENTRİKA…

Biraz önce hangi konuda paylaşım yapsam diye aklımdan oppamı uzak tutmaya çalışarak yada sadece çalışmakla kalmakla düşünmeye çalışıyordum… Dedim hadi Heartstrings’i paylaştım Yong Hwa – Shin Hye’den bahsettim… Onları ilk tanıdığım diziyi tanıtmadan olur mu???- TABİ Kİ OLMAZ! :)) Başladım hayatımda yeni bir sayfa açan diziyi tanıtmaya… Bu yeni sayfa ne mi??? – K-POP dünyası…

LEE HONG Kİ – JUNG YONG HWA – JANG GEUN SUK – PARK SHİN HYE…  Bu muhteşem dörtlü , benim favori oyuncu grubum…

Sesi güzel oyuncularımız Park Shin Hye ve Jang Geun Suk ayrıca CnBlue ‘nun Lider, Lider Vokalist, Ana Rapçi ve Gitaristi Jung Yong Hwa ve FT. ISLAND’ın  Ana Vokali Lee Hong Gi … Ve bu 4 kişiyle dolu dolu geçen 2009 yapımı 16 bölümlük süper bir dizi…YOU’RE BEAUTİFUL…

Dizimizin konusunu  çoğu blokta anlatıldığı için bilmeyeniniz yoktur… Dizide ki müzik grubu ANJELL den bahsetmek istiyorum…

  Jang Geun Suk ‘ın , yani bildiğimiz o güler yüzlü şebek mi şebek insanın Hwang Tae Kyung rolündeki performansına şapka çıkartılır.

O soğuk Hwang Tae Kyung rolünü o kadar iyi oynamış ki aklınıza izlerken hiç gerçek hayatta ki hali gelmiyor. Sanki aslında o gerçekte de öyle sanarsınız… Kendisi dizide ANJELL in ana vokali ve gitaristi…

Jung Yong Hwa… Bu diziyi izledikten sonra Heartstrings ‘ i izlerseniz eğer -Bu da kim?- diye tepki verebilirsiniz. Çünkü o dizinin soğuk nevale Lee Shin rolünü oynayan Yong Hwa bu dizinin nazik , romantik , kibar prensini oynuyor… ANJELL grubunun gitaristi Kang Shin Woo  rolünde…

Lee Hong Gi…Ft İsland ‘ ın şekerpare solisti dizide sarışın olarak karşımıza çıkıyor…Kendisi dizimizde neşeli , şakacı yani kısaca yemede yanında yat kıvamında… :)) Jeremy’nin dizide sık sık bindiği özel otobüsüne sadece Mi Nam ‘ ı davet etmesi çok romantik… Hele olanlar sonucunda otobüste hüngür hüngür ağlaması :(:(:(  ANJELL’in bateristi Jeremy olarak çıkıyor karşımıza…

Park Shin Hye…Dizide  Go Mi Nam / Go Mi Nyu ikizlerini canlandırıyor…Dizide ikizinin başına gelen bir talihsizlik nedeniyle geçici olarak kardeşinin katılacağı grupta yer alıyor… Kısaca erkek kılığına giriyor…Ama malesef ki gruba katılmasıyla başına gelmeyen kalmıyor… Cadı bir kadının tehditlerine maruz kalıyor , üç arkadaşı kendine aşık ediyor , kimliğinin ortaya çıkma tehlikesi doğuyor vs. vs. Bakmayın siz bunun müzik grubuna girdiğine aslında dizide kendisi ilk bölümlerde sadece rahibe adayı …Kader bu işte … İnşallah bu kader bir gün bize de güler diyor ve tanıtıma devam ediyorum…

Evet.Bu şeker mi şeker grubumuz ANJELL’in birde müzikleri olmalı değilmi…Kısaca dizinin OST’leri…

Beni en çok etkileyeni ilk paylaşayım…Bu şarkının dizide oluşumu , söylenişi ve bu şarkı çerçevesinde yaşanan anlar çok duygulandırıyor insanı ve AŞKA BAK BE! dedirtiyor…  Hele paylaştığım sahne var ya! Kızın  aşkının farkına varmayan SAF oğlanın gözlerinin içine bakarak şarkıyı söylemesi !

Park Shin Hye – Without Words :

ANJELL-Still

ANJELL-PROMİSE – Sözleri çok anlamlı olan bir şarkı… <3

Park Shin Hye – Lovely Day… Sesini çok seviyorum bu kızın :))

Tüm OST albümü : YOU’RE BEAUTIFUL OST

~minjae

Previous Older Entries

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.