Moulin Rouge

Filmin adı:Moulin Rouge

Yönetmen:Baz Luhrman

Yapım yılı:2001

Türü:Dram,romantik,müzikal

Oyuncular:Ewan McGregor,Nicole Kidman,John Leguizamo

1899 yılında yazar olma hayali ile Paris’e gelen Christian ( Ewan McGregor ) bazı tesadüfler sonucunda kendini dönemin en büyük eğlence mekanlarından ve genelevlerinden Moulin Rouge’da bir tiyatro eseri sahnelerken bulur. Oyunun başrol oyuncusu ve Moulin Rouge’un en seçkin fahişesi olan Satine ( Nicole Kidman ) ile birbirlerine aşık olmaları kaçınılmazdır. Aralarındaki tek engel, oyun için gerekli parayı sağlamasına karşılık, Moulin Rouge’un sahibi Harold Zidler ( Jim Broadbent ) ile Satine’in kendisine verilmesi konusunda anlaşma sağlamış olan Duke ( Richard Roxburgh )’dur(sinekritik sayfasından alıntıdır).

Normalde bu filmin konusu kendim yazmak isterdim ama ispiyona girmeden ya da bütün filmi anlatmadan nasıl yapardım bilmiyorum:)) o yüzden konusunu sizin için alıntıladım.

Şimdiiii filme gelirsek eğer filmin yönetmenini Romeo+Juliet filminden çoğu kişi hatırlar herhalde.Hatırlamayan varsa  Leonardo DiCaprio’nun oynadığı Romeo+Juliet filmini bu adam çekti :DBaş kadın oyuncumuz Nicole Kidman’ı anlatmama gerek bile yoktur herhalde çünkü o kadını tanımayan tek bir insan olacağını sanmıyorum:)) Baş erkeğimiz ise benim çok sevdiğim,filmlerini severek izlediğim,tvde  gördüğüm an kanalı değiştirmediğim oyunculardan olan Ewan McGregor.Filmlerinden bazıları ise;The Ghost Writer,Big Fish,Star Wars,The Island…

Filmin müzikal tarzda olacağını duyduğumda zaten izlemeyi kafama koymuştum ve bir de Ewan McGregor’un oynadığını duyunca daha da merakla beklemeye başladım:) Size filmi anlatacak tek kelime bulamıyorum şu an.Müzikal tarzı filmler seviyorsanız kesinlikle izlemeniz gereken bir film Moulin Rouge.Oyunculuklar,sahneler,renkler,şarkılar hepsi o kadar güzel harmanlanmış ki insan gözünü ayıramıyor filmden.Ben bu filmde güldüm,heyecanlandım,ağladım…Hala bilgisayarımdan silmem bu filmi,favori filmlerimden biridir.Aklıma geldikçe açar sevdiğim sahnelerini baştan izlerim,şarkılarında sesi sonuna kadar açarım,onlarla birlikte bende söylerim:)))

Neyse uzatmayayım film güzel,benim içinse çok çok güzel:D Sizde izlerseniz pişman olmazsınız…

Not:Filmdeki şarkıların hepsini oyuncular söylüyor. Bu filmle birlikte Ewan mcGregor’un sesinin güzel olduğunu da anladım;))

Not 2:İkinci video filmdeki favori sahnem olan Roxanne şarkısının olduğu sahnedir.

(cinnet)

 

Bir Yanıt Bırakın

