ÖPÜCEM ÖPÜCEM DEDİM SANA TRİP YAPMA…PLAYFUL KİSS

Nedir bu insan oğlunun denk olmayan kişileri birbirine sevdirme eğilimleri…davul bile dengi dengine demiş atalarımız ama dizilerde ya zengin  fakir sever birbirini yada olayı biraz değiştirirsiniz playful kissdeki gibi dahi çocuk sever aptal kızı…neyse yinede benim severerk izlediğim bir diziydi sizede tanıtayım…şimdi bizim esas oğlan zengin karizmatik yapamayacağı şey olmayan çünkü bir deha olan baek sueng jo muza okulunda aşık olan kafası pek çalışmayan (ama bence şirin bir kız)oh hani bir aşk mektubuyla  aşkını itiraf eder..sonra bir deprem olur iş buya hiç kimsenin evinde tablo dahi düşmezken bunların evi yıkılır ve babasının arkadaşının yanına taşınırlar. Ne tesadüftür ki babasının arkadaşı  bizim esas oğlanın babasıdır…aynı evde yaşamaya başlayan baek sueng jo ve oh hani yakınlaşırlar… buda bana doğal olarak eskilerin nikahta keramet vardır sözünü hatırlattı.. aynı evde yaşayan insanlar er yada geç birbirinden etkileniyorlar demek ki..animeden uyarlama bu dizinin çok daha uzunken birden bitmesinin sebebi ise kore halkının diziyi tutmaması sebebiyle dizinin kaldırılmış olması…

Karakterlere gelince kafası çalışmasa da çok şirin bir kız olan oh haniyi jung som in oynamakta…esas oğlanımızı ise  kim hyun joong canlandırmakta…


ve buda hyun joong abimizden dizinin ost’u…

(seidou)

2 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Tem 14, 2011 @ 22:28:19

    EVETTT BİR BLOGDA İKİ AYRI GÖRÜŞTE YAZARLARIN OLMASIDA SANIRIM BLOGUN NE KADAR RENKLİ OLDUĞUNU GÖSTERİYOR.. ÇÜNKÜ BENİM ŞİMDİYE KADAR İZLEDİĞİM EN BERBAT KORE DİZİSİ.. HATTA İZLEMEYİP İLK 7 BÖLÜMDE RESMEN KARIN SANCISI ÇEKTİM.. BİR KIZ BU KADAR MI APTAL OLUR HAYIR APTALSIN BUNU NEDEN TESCİLLİYOSUN… İZLEMEK İSTEYENE DİYECEK LAFIM YOK… BENİM VAKTİM ÇOK BOL ARAYA CAN SIKINTISINA SIKIŞTIRIRIM BU DİZİYİ DİYEN VARSA İŞTE KARŞINIZDA MÜKEMMEL BİR DİZİ… (DELİ KIZIN BOHÇASI)

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Tem 15, 2011 @ 22:15:59

    ben bu diziyi izlemeyi hiç düşünmedim ilgimi çekmiyo bi türlü 🙂
    (cinnet)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

