Müzik , Eğlence , Aşk Bir Arada…Heartstrings’te Neler Dönüyor???

Jung Yong Hwa (CNBLUE) ve Park Shin Hye … İkisini daha önce You’re Beautiful’da bir arada görmüştük ama ne yazık ki yakışan ve kavuşamayan çift olarak aklımıza kazınmışlardı…You are beautiful’un romantik prensi burda  tam bir soğuk nevaleyi oynuyor…Ama hiç coolluğundan kaybeder mi? – Ki hayır! Aksine bu dizide gerek Park Shin Hye gerekse Jung Yong Hwa rollerini hakkıyla gerçekleştiriyorlar ve ben de diyorum ki  nihayet bu dizide kavuşacaklar! Bu yeni mi yeni gıcır mı gıcır dizimiz 2011 yapımı… Kore’de Çarşamba ve Perşembe yayınlanıyor.Dizi sitelerine ise Türkçesi Cuma – Cumartesi gibi gelmiş oluyor. Dizi de kıyafetlerden tutun oyuncu seçimlerinden oyuncuların performanslarına kadar herşey mükemmel…

Ve evet! Benim favori çiftim…Lee Shin – Lee Kyu Won… Arada bir Lee Shin’i sövme konusunda rekorlar elde etsem de benim için bu ikisi mükemmel çift… Dizi henüz başlarda olmasına rağmen Kyu Won un tatlılığı ve Shin in  mükemmel gitar çalıp şarkı sölemesinin  yanında soğuk nevale tavırları seyirciyi ekrana kitliyor…

Farkı çevrelerde farklı kültürlerde yetişen iki insanın arasında bir aşkın oluşmasının pekte zor olmadığını  sadece  aşkın peşinden koşman gerektiğini gösteriyor…

E övdüm bu kadar gelelim dizinin tatlı mı tatlı oburuna… Yaptığı sevimliliklerle insanı kalbinden vuran , sanki iki farklı kişiliği varmış hissini uyandıran kişilik… Kang Min Hyuk  yani Yeo Joon!  Sevimli mi sevimli … Obur mu obur… Ama sahnede Karizmanın alası olan karakterimizdir kendisi…

Kendisi Lee Shin’e aşık olan -ki Shin’imiz yüzüne bile bakmıyor – Han Hee Joo’dan hoşlanıyor…

Evet sıra geldi diğer çiftimize… Her ne kadar Jung Yoon Soo yu sevmesem de Kim Suk Hyun’la yakışıyorlar. Ve sevmememin nedeni de ilişkilerinin geçmişinde olan bir olaydan dolayı…

Gelelim dizimizin biricik OST’lerine …

İndirmek isteyenler için link : http://www.mediafire.com/?uh1d3hd77b7k4h1

Ve dizide Yong  Hwa’nın söylediği müthiş şarkı…
Park Shin Hye’nin söylediği müthiş şarkı…
~minjae
4 Yorum (+add yours?)

  1. MELİS EYLÜL
    Tem 31, 2011 @ 01:33:09

    yazı güzel hoş ne zaman kötü olduki?ben bu kızı nedense hiç sevmiyorumkaraekrelerinide kendisinide nedese you’re beautiful güzel diziydi ama ismi ahifi kaçmıştı bnce

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Tem 31, 2011 @ 01:45:58

    bncd o diziye isim uymamıştı ^^ tşk yrm için^^ ben sewiom bu kızı yada şöle diim oyunculunu ve bn çk ttlı buluom korede sevdiğim 2 unniden biridir kndsi ^^

    Cevapla

  3. masalevi
    Ağu 19, 2011 @ 02:28:00

    bölümlerin tamamlanmasını beklediğim için yeni izliyorum bu diziyi.. spoiler yemedim yazında iyi oldu 🙂 lee shinle kyu won bence de süper çift oldular, YAB’da da yakıştırıyordum ikisini ben zaten.. ama dizinin yıldızı min hyuk kesinlikle.. yeni yıldızım çocuk ya.. inş gelecek bölümlerde de bolca çıkar diyorum 🙂

    Cevapla

  4. svglgnlk
    Ağu 19, 2011 @ 02:40:34

    hehehhehe ^^ yazmıyorum spoiler daha izlememiş olan vardır diye. XD YAB ‘ da ykşn çift onlrdı ama en ttlı komedi Jeremy’di ^^ ahhhh min hyuk yemeği gördümü yemek verene aşık oluyor ya ^^

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

