GETİRİN JİLETLERİ….

HANİ İNSANDA BÖLE DİNLERKEN DERİN İZLER BIRAKAN ŞARKILAR VARDIR.. SÖZLERİNİ ANLAMASANIZ BİLE “BU ŞARKI İÇİMİ PARÇALIYO” DERSİNİZ.. YANINIZDA BİR MÜSLÜM BABA FANATİĞİ OLSA “YA KARDEŞ JİLETİ ÖDÜNÇ ALABİLİR MİYİM? İŞİM BİTİNCE VERİRİM” DİYECEK KADAR SİZİ DERİNDEN ETKİLER BU ŞARKILAR. BÖLE RAKI BALIK OLSA TAM OLACAK DEDİĞİNİZ, HATTA DİNLERKEN İÇMESENİZ BİLE SİZİ SARHOŞ EDEN VE “AHHHH ULLLLEYYYYNNN AHHHHHH!!!! YAKTIN BENİ ” DİYE SİZE SARHOŞ NİDALARI ATTIRAN, SONRA BÖLE ASLINDA NEŞELİ Bİ GÜNÜNÜZDE BİLE BİRDEN BİRE “ABİİ NOLDU BANA ŞİMDİ?? NİYE AĞLIYOM BEN 😦 ” DİYE ANLAMSIZ YERE SİZİ HÜZÜNLENDİREN ŞARKILAR VARDIR.. İŞTE BENİMDE BÖLE TOP5 LİSTEM VAR.. BİR DİNLEYİN BAKALIM SİZDE DE AYNI HİSLERİ UYANDIRACAKLAR MI??

İŞTE DELİ KIZIN BOHÇASINDAN DÖKÜLENLERRR…

GERİ SAYIM YAPALIM HEYECAN OLSUN AMA DİMİ….

BENİM FAVORİ 5LİMDE 5 NUMERO BİZDEN BİRİNE AİT…

BADEM_ SEN AĞLAMA (GELDE AĞLAMA ULEYYYNNN 😦 )

(BU ŞARKIYI HEP NE HİKMETSE YOOCHUN OPPAYA SÖYLEYESİM VAR…SANKİ SÖZLERİ ONLAR İÇİN YAZILMIŞ GİBİ )

4 NUMERO CASCADA- EVERYTİME WE TOUCH

(SÖZLERİ TÜRKÇEYE ÇEVRİLDİĞİNDE PEK Bİ ANLAMLI GELMESEDE MELODİSİ YETİYO TATLI CANIMA 😦 )

3 NUMERO MARİAH CAREY- THROUGH THE RAİN

(BU KADININ ŞARKI FALAN SÖLYLEMESİNE GEREK YOK O SESİYLE KONUŞSUN BANA JİLET İÇİN YETER DE ARTAR 🙂 )

2 NUMERO JYJ-W

(SANIRIM HEPİMİZİ AĞLATAN ORTAK Bİ ŞARKI)

TOP ONE DİMA BİLAN – BELİEVE ME (JYJ VERSİON)

(BU ŞARKININ KLİBİDE, SÖZLERİDE GERÇEKTEN CANIMI ÇOK ACITIYO)

gök gürültüleri ve fırtınalar başladığında bile
rüzgarın içindeki bir ağaç gibi ayakta güçlü kalıyor olacağım
hiçbir şey bu dağı hareket ettirmeyecek
ya da istikametimi değiştirmeyecek
gökyüzünden düşüyorum ve tamamen yalnızım
içimdeki cesaret düşüşümü frenleyecek
hiçbir şey ışığımı azaltmayacak
ama eğer devam edersem
asla imkansız olmayacak, bugün değil
çünkü inanmak için bir şeylerim var
nefes aldığım sürece
ne hayal edebileceğimi sınırlayan bir limit yok
çünkü inanmak için bir şeylerim var
tırmanmaya devam etme görevi
hiçbir şey beni durduramaz eğer sadece inanırsam
ve ben kendime inanıyorum

dünya beni aşağı çekmeyi denediğinde bile

-yapabileceğimi söyle ve beni döndürmeyi dene
-ateşimi söndürmelerine izin vermeyeceğim
-ama eğer devam edersem
-asla imkansız olmayacak, bugün değil
-çünkü inanmak bir şeylere sahibim
-nefes aldığım sürece
-ne hayal edebileceğimi sınırlayan bir limit yok
-çünkü inanmak için bir şeylerim var
-tırmanmaya devam etme görevi
-hiçbir şey beni durduramaz eğer sadece inanırsam
-ve inanıyorum:
-hepsini halledebilirim
-tüm kapıları açabilirim
-düşünülmezleri gerçeğe çevirebilirim
-göreceksin – hepsini ve daha fazlasını yapabilirim
-inanıyorum
-nefes aldığım sürece
-ne hayal edebileceğimi sınırlayan bir limit yok
-inanıyorum
-tırmanmaya devam etme görevi
-hiçbir şey beni durduramaz eğer sadece inanırsam
-ve ben kendime inanıyorum

3 TANE DE BONUS VEREYİM SİZE 🙂

DÜŞ SOKAĞI SAKİNLERİ- AYRILIK

LARA FABİAN – JE T’AİME


MARİAH CAREY -HERO

BU ŞARKININDA SÖZLERİ ÇOK ANLAMLI..

KALBIN ICINE BAKARSAN ORDA BIR KAHRAMAN VAR
KIM OLDUGUNDAN KORKMAMALISINT
RUHUNUN DERINLIGINE UZANIRSAN ORDA BIR CEVAP VAR
VE O UZUNTU ERIYIP GIDECEKTIR
VE SONRA BIR KAHRAMAN GELIYOR, DEVAM ETMENIN GUCU ILE
VE KORKULARINI BIR YANA BIRAKIP YASAYABILECEGINI BILIYORSUN
UMUDUN KESILMISKEN
ICINE BAK VE GUCLU OL
VE SONUNDA GERCEKLERI GORURSUNKI ICINDE BIR KAHRAMAN VAR
HAYATA YALNIZ BAKINCA UZUN BIR YOLA BENZIYOR
KIMSE SANA EL UZATMIYOR
SEVGIYI ICINDE BULABILIRSIN
VE HISSETTIGIN BOSLUK KAYBOLUR
TANRI BILIYORKI RUYALARA ADANMAK ZOR
AMA KIMSENIN ONLARI SENDEN KOPARMASINA IZIN VERME
BEKLE YARIN DA VAR
ZAMANLA DOGRU YOLU BULURSUN

sakın kendinizi jiletlemeyin haaa kurtarmam ona göre 🙂 

(DELİ KIZIN BOHÇASI)

6 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Tem 18, 2011 @ 23:22:41

    2 numara :(:(:( getirin jiletleri…!
    ~minjae

    Cevapla

    • svglgnlk
      Tem 18, 2011 @ 23:30:53

      BENİ 1 NUMARA BİTİRİYO VİDEOSUDA SÜPER HAZIRLANMIŞ VALLA SEN AĞLAMAYA VİDEO HAZIRLAYACAKTIM BUNU GÖRÜNCE KENDİ KENDİME “HADDİNİ BİLDE OTUR KIZIM AŞAĞI” DEDİM…
      DELİ KIZIN BOHÇASI (BU ARADA AMMA UZUN İSİM SEÇMİŞİM HAAA BLOG ADI GİBİ)

      Cevapla

  2. svglgnlk
    Tem 18, 2011 @ 23:33:24

    hahahhaha evet birz öyle ^^ birincinin videosunu sevdim 2.nin herbişiyini svdm ki 2.de ben her dnlediimde hüzünlenrm ağlrm 😦
    ~minjae

    Cevapla

  3. merve
    Tem 19, 2011 @ 02:16:34

    2 NUMERO JYJ-W

    bu şarkının ortak şarkı olduğuna eminim ve sıralamanda çok güzel ellerine sağlık:))

    Cevapla

  4. svglgnlk
    Tem 29, 2011 @ 11:19:47

    eğer yazıyı okumadan yorumlara bakan varsa bu bir uyarıdır: benim yaptığımı yapmayın ard arda tüm listeyi dinleyince adamı mahvediyo….aryam yazı süperde şu an küçük emrah modundayım üstümde anlamsız bir yük sanki dünya omuzlarımda…naptın be deli kızım….seidou

    Cevapla

  5. deli kızın annesi
    Ağu 16, 2011 @ 00:55:25

    demek böyle güzel şarkılara da yer var senin dünyanda öyle mi annecim tebrik ederim. bende hep çançinçun dinliyosun diye üzülüyordum. lara fabian benim favorimdir. dima bilan’ın da şarkısını çok severim gerçekten. araya yinede koymuşsun bi çekik grup. çekik olmazsa olmaz dimi annecim. bi ortamda çekik olmazsa o ortam dar gelir benim kızıma zaten. ama sevdim tercihlerini..

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

