Naci en Alamo….hiçlikten geliyorum…

Bir yangın başlatabilirim parmaklarımla
Yüreğimle şarkı söylerim sana
Ki yüreğimin teli sızlamakta
(çeviri endiseliperi arkadaşımıza aittir)

Size bugün tanıtmak istediğim parça Naci en Alamo .

Şarkının adını bir gün ekşi sözlükte gezinirken gördüm.Tony Gatliff’in Vengo adlı filmindenmiş.Müzik(ve film) konusunda meraklı olan ben hemen youtubea girip nasıl bir şarkıymış bu bi bakayım dedim veee….

Bu şarkıya hasta oldum …İspanyolca bilmememe rağmen beni derinden etkiledi.Herhalde o gün şarkıyı akşama kadar 20nin üstünde dinlemişimdir .Allahım bu nasıl bir şarkıdır her dinleyişimde içimde bir sızı oluşuyor, ağlamaklı oluyorum ,uzaklara dalıp gidiyorum…Ne kadarda etkileniyorum bu şarkıdan:( söyleyen kadının acısını ben yaşıyorum sanki tüylerim diken diken oluyor…

Bu video Vengo filminden.Şarkıyı söyleyen ablamız ise 17 yaşındaymış:/O yaşta o kadar etkili ve insanın canını acıtacak kadar duygulu bir sese nasıl sahip olunuyor acaba??her dinlediğimde beni mahvediyorsun abla :)Bu arada şarkıdaki neyi üfleyen kişi ise Kudsi Ergüner’miş 🙂

Size bir de bu şarkının Yasmin Levy versiyonunun videosunu paylaşacağım.Bence o da çok güzel söylemiş 🙂

(cinnet)

2 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Tem 29, 2011 @ 11:08:50

    müziği gerçekten çok sevdim o kız nasıl 17 yaşında hayretlere düştüm…yasmin levyde baya döktürmüş maşallah.. yalnız orjinal klip ne öyle yaa….bence yasmin levynin olmayan klibi bile daha etkileyici olmuş…seidou

    Cevapla

    • svglgnlk
      Tem 29, 2011 @ 15:37:50

      kız şu an büyümüştür tabiside ama o yaştayken böle bi sese sahip olmak ve beni hüzünlerden hüzünlere sürüklemek…maşallahı var sesinin ama. (cinnet)

      Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

