SONRADA NOLUYO??? ANTİ OLUYOZ KARDEŞİM….

ARYASAL UYARIDIR LÜTFEN DİKKATE ALINIZ!!! BU YAZIYI OKUYAN SEVGİLİ ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE ARANIZDA SONE AİLESİNE MENSUP BİRİLERİ VARSA LÜTFEN CAN SAĞLIĞIN İÇİN BU YAZIYI OKUMA.. ÇÜNKÜ YAZIM AĞIR TAHRİK İÇEREBİLİR.. NE YAPABİLİRSİN? MESELA DİĞER YAZILARIMIZI OKUYABİLİRSİN.. YÜKLEDİĞİMİZ MÜZİKLERİ DİNLEYEBİLİRSİN ZİRA BİR SONE İSEN BÜNYENİN ZATEN İYİ BİR MÜZİK DİNLEMEYE İHTİYACI VAR DEMEKTİR.. DİZİ TANITIMLARINI OKUYABİLİRSİN.. GÖZÜN GÖNLÜN AÇILIR,UFKUN GENİŞLER.. 20 YAŞINDA OLMASINA RAĞMEN HALA 6 YAŞINDA ÇOCUKLAR GİBİ DAVRANAN 9 KIZI İZLEYE İZLEYE SENDE 0-6 YAŞ GRUBUNA DAHİL OLMA SONRA… BİTKİSEL ÇÖZÜMLER SUNDUĞUMUZ KÖŞEMİZİ ZİYARET EDEBİLİRSİN.. ORADA İLERİ Kİ ZAMANLARDA ZEKA ARTIRICI BİTKİLERE YER VERECEM ORAYI SEN VE SENİN GİBİ ARKADAŞLARIN MUTLAKA OKUMASI LAZIM ZATEN 😀 AMA YOK SEN BU KADAR SAYFA İÇİNDE BEN İLLA BİR SONE OLARAK BU YAZIYI OKUYACAM DİYOSAN O ZAMAN OLACAKLARDAN BEN SORUMLU DEĞİLİM ONA GÖRE… SİNİR KATSAYINI ŞİMDİDEN MİNİMUMA ÇEK ZİRA YAZI BOYUNCA O ZATEN MAXİMUMA YÜKSELECEKTİR.  NEYSE BEN UYARIMI YAPTIM FAZLA SİRKE KÜPÜNE ZARAR, FAZLA ISRAR SONE YE ZARAR… EĞER BU KADAR ISRARCIYSAN OKUMAKTA BUYUR KARDEŞ SİNİR KATSAYIN BİLİR…

ÖNCELİKLE BU SEVİMLİ(!) KIZ GRUBUNUN “ANTİSİ OLMAK İSTEMİYORUZ. AMA…” ÇOK ARKADAŞIMIN NEDEN ONLARI SEVMİYORUZ SORUMA VERDİKLERİ CEVAP BU. ANTİ OLMAK  YADA FANATİK OLMAK BENİM GÖZÜMDE İKİSİDE AYNI.. İKİSİDE BÜNYEYE HASAR VERİYO.. GERÇEKLERİ GÖRDÜREMEYECEK KADAR SENİ KÖR EDİYO..İNSAN OBJEKTİFLİĞİNİ KAYBEDİYO VE AT GÖZLÜĞÜ İLE BAKMAYA BAŞLIYO OLAYLARA.. EĞER BİRŞEYİN FANATİĞİ İSENİZ ONUN YAPTIĞI HATALAR GÖZÜNÜZE GÖZÜKMÜYO.. BAŞKALARINDA BULDUĞUNUZ HATALAR SEVDİĞİNİZDE VARSA BİLE GÖRMEZDEN GELİYORSUNUZ.. ÖRNEĞİN BİZ TÜRK KIZLARININ “KOREDE DOĞAL KADIN YOK HEPSİ ESTETİK MUCİZESİ HEPSİ TEK FABRİKA ÜRÜNÜ” DİYE ELEŞTİRMEMİZE RAĞMEN OPPALARIMIZ ESTETİK YAPTIRINCA “AYYY NE YAKIŞIKLI OLMUŞ AMAAAAA” DİYE AĞZIMIZIN SUYUNUN AKMASI GİBİ.. ANTİLİKTE BUNUN GİBİ YANİ BİRİNDEN ÖLDÜRÜRCESİNE NEFRET EDİYOSAN EĞER ONUN YAPTIĞI HİÇBİR ŞEY GÖZÜNDE GÜZEL GÖZÜKMEZ. ADAM SANA KENDİNİ YARANDIRMAK İÇİN AĞZIYLA KUŞ TUTSA CIK OLMAZ… İŞTE BU YÜZDEN ASLINDA BİZ HİÇBİRİMİZ ANTİ OLMAK İSTEMİYORUZ…. AMA…. İŞTE ASIL ZURNANIN ZIRT DEDİĞİ YER BURASI… AMA… TÜRKÇEDE ÖNEMLİ Bİ BAĞLAÇTIR “AMA” FARKLI İKİ GÖRÜŞÜ BİRBİRİNE BAĞLAMAYA YARAR YADA BİZİM ŞİMDİ YAPTIĞIMIZ GİBİ KILIF UYDURMAK İSTEDİĞİMİZ ŞEYLERİ AÇIKLAMAYA YARAR.. SORUNUN ASIL CEVABI BU “AMA” DAN SONRA BAŞLAR. NASIL MI? İŞTE BÖYLE

  • BİZ ANTİ OLMAK İSTEMİYORUZ AMA “ANTİ OLMAMIZ İÇİN BİZİ RESMEN ZORLUYORLAR…”

BU 9 TANE KIZCAĞIZ SM ŞİRKETİNE BAĞLI BİR GRUP VE BU GRUBU SM BİRYERLERE GETİREBİLMEK İÇİN HER YERDE ÖNE SÜRÜYOR. EN SON YAPTIĞI JEJU ADASI PROGRAMI İÇİN JYJ’NİN PROGRAMININ İPTAL ETTİREREK YERİNE SNSD KIZLARININ ÇIKMASI GİBİ.. GEREKÇE İSE OLDUKÇA KOMİK “SNSD JEJUYU DAHA İYİ TEMSİL EDER”… İNSANLARDA BEYİN Mİ YOK YOKSA BÜYÜK ALLAHIM BU İNSANLARA ÖZELLİKLE BEYİN VERMEMİŞ VE BİZ İNSANOĞLUNA “BAKIN VE İBRET ALIN BİR BEYNE SAHİP OLDUĞUNUZ İÇİN OTURUN HALİNİZE ŞÜKREDİN” Mİ DEMEK İSTEMİŞ ACABA?? HAYIR BİR ŞEYİN BİRBİRİ İLE KIYASLANABİLMESİ İÇİN ORTADA İKİ TANE BİRBİRİNE BENZER BİŞEY OLMASI GEREKİR. ŞİMDİ SORUYORUM SİZE YURTDIŞINDA EN ÇOK FANA SAHİP OLAN ASYALI GRUP SNSD Mİ YOKSA JYJ Mİ? AMERİKADA ALBÜM YAPARAK BİLLBOARDDA SENENİN EN İYİ ALBÜM SIRALAMASINDA 5. OLAN SNSD Mİ YOKSA JYJ Mİ? YİNE AMERİKA KONSERLERİNDE TEK BAŞINA BİR GRUP OLARAK ŞİRKETİN DİĞER GRUPLARI OLMADAN SAHNEYE ÇIKAN GRUP JYJ Mİ YOKSA SNSD Mİ? PEKİ AMERİKADAKİ SM TOWN KONSERLERİNE MİLLET DAHA ÇOK SNSD Yİ Mİ GÖRMEYE GİDİYO YOKSA SUJU YADA HOMİN İ Mİ? KENDİ ŞİRKETLERİ İÇERİSİNDE BİLE DAHA AZ HAYRAN KİTLESİNE SAHİP OLAN GRUP SNSD Mİ YOKSA JYJ Mİ? İŞTE BU YÜZDEN DİYORUM Kİ ALLAH İNSANLARI AKILDAN ETMESİN İŞTE BÖLE ELE GÜNE MADARA OLURSUNUZ BAŞKADA Bİ HALT OLMAZSINIZ… O SÜREKLİ PİŞİRİP PİŞİRİP ÖNÜMÜZE KOYDUĞUNUZ KIZ GRUBUNA YAZIK SİZ ONLARI POH POHLADIKÇA BUNLARDA KENDİLERİNİ BİŞEY ZANNEDİYOLAR EN ÇOKTA BU DURUMA ACIYORUM… İŞTE İYİNİN YERİNE KÖTÜ GEÇTİĞİ ZAMAN BİZLERİN TEPE SAÇI DİKEN DİKEN OLUYO.. SONRA NOLUYO??  ANTİ OLUYOZ KARDEŞİM….

  • BİZ ANTİ OLMAK İSTEMİYORUZ AMA “O KADAR YAPMACIKLAR Kİ…”

EVET BU KIZLARIMIZIN NORMALDE YAŞ ORTALAMALARI 19-20. AMA ÇOĞU ÇIKTIKLARI PROGRAMDA 0-6 YAŞ GRUBUNDAKİ KÜÇÜK BEBELER GİBİ DAVRANMIYOLAR MI ALLAAAAAAAAHHHHIIIMMMM… İŞTE O ZAMAN PCMDEN FIRLAYIP BINGILDAKLARINA VURUP “KIZIMMMMM KENDİNE GEL KOSKOCA KIZSIN SEEENNNN” DİYESİM GELİYO.. BELKİ BENİM 8.9 ŞİDDETİNDEKİ YUMRUĞUMU YİYİNCE KENDİLERİNE GELİRLER 😀 ZATEN KOREDE YAPILAN BİR ARAŞTIRMADA 6-12 ÇOCUK YAŞ GRUBU SNSD’Yİ, 12-16 YAŞ ERGEN YAŞ GRUBU SUJU’YU, 16-20 GENÇ YAŞ GRUBU SS501’İ, 20 VE ÜSTÜ OLGUN YAŞ GRUBUDA JYJ VE BİGBANG DİNLİYOLARMIŞ…  AKIL YAŞTA DEĞİL BAŞTAYMIŞ AMA AKLI DA BAŞA GETİREN YAŞ İMİŞ.. BÜYÜDÜKÇE AKILLANIYO ŞİMDİKİ NESİL NAPARSIN 😀 HADİ BU KIZLAR DAHA TAM OLARAK GELİŞİMLERİNİ TAMAMLAYAMAMIŞLAR BUNU ANLADIK E BRE PROGRAM SUNUCUSU KARDEŞ SEN NE DİYE BUNA KANIT OLSUN DİYE HER PROGRAMDA BU KIZLARA KENDİ ZEKALARINDA 0-6 YAŞ GRUBUNUN TAKLİDİNİ YAPTIRIYOSUN Kİ… HAYIR SEN TAKLİT DİYE GÜLÜYOSUN DA OLMAYAN ŞEYİN TAKLİDİ YAPILIR BU KIZLARIN ZATEN ZEKA SEVİYELERİ O YAŞLARDA SEYREDİYO YANİ DİYECEĞİM ŞU KIZLAR TAKLİT YAPMIYOLAR KENDİLERİNİ OYNUYOLAR ASLINDA… SONRADA NOLUYO??? ANTİ OLUYOZ KARDEŞİM….

  •  BİZ ANTİ OLMAK İSTEMİYORUZ AMA “HİÇBİRİSİ DOĞAL DEĞİL HEPSİ ESTETİK GÜZELİ…”

TAMAM ŞUNU KABUL EDİYORUM KOREDE ESTETİK FAZLASIYLA YAYGIN. HEMDE ÇOK UCUZ. BİZİM GÜZELLİK MERKEZLERİ GİBİ YERLERİMİZDE BİLE ESTETİK OLABİLİYORLAR İLLA HASTANEDE OLMANA GEREK YOK. BİR BURUN- GÖZ AMELİYATININ 200$ GİBİ ÇOK UCUZ BİR MALİYETİ VAR. BU PARA ORADA OKUYAN ÖĞRENCİNİN AYLIK BURSUNUN 8DE 1İ.. AYRICA ESTETİK ÇOK YAYGIN OLDUĞU İÇİN TEKNİK AÇIDAN DA BİZİM ÜLKEMİZDEN ÇOK DAHA GELİŞMİŞ DURUMDALAR. BIRAKIN KADINLARINI ERKEKLERİ BİLE AYNI FABRİKADAN ÇIKMIŞ GİBİLER.. KOREDE HERKES AYNI DOKTORA GİDİYO GALİBA DİYE DÜŞÜNMEMEK ELDE DEĞİL.. ÇÜNKÜ GÖZLER OLDUĞUNDAN BÜYÜK, BURUN FINDIK MİSALİ, AĞIZ DESEN KOCAMAN SİLİKONLU.. TAMAMA EYVALLAH HERŞEYE TAMAM…

AMA BE GÜZELİM SİZİN DAHA YAŞINIZ NE BAŞINIZ NE YAŞ ORTALAMANIZ BİLE HENÜZ 20LERDE BİLE DEĞİL.. 13 YAŞINDAYKEN ESTETİK YAPTIRMAK SENİN NEYİNE (JESSİCANIN İLK ESTETİK YAŞI) HAYIR ALLAH SİZE BİDE DİĞER IRKLARDAN FARKLI MÜKEMMEL GÖZLER VERMİŞ ONLARI İSPANYOLLARINKİNE BENZETMEYE NE LÜZÜM VAR.  BU KADAR MI AŞAĞILIK KOMPLEKSİ İÇİNDESİNİZ.. HADİ HİÇ ESTETİK OLMAYANDA BİLE Bİ BURUN- GÖZ AMELİYATI VAR. HADİ SİZDE ÖZENDİNİZ YAPTIRDINIZ.. BARİ BIRAKINDA ELMACIKLARINILA DİZ KAPAKLARINIZ NATUREL KALSIN.. HAYIR DİZ KAPAĞIN ESTETİK DURSA NE DURMASA NE…

ANLAMIYORUM SİZİ ZATEN MİNYON YAPIDASINIZ ..YÜZÜNÜZ KAŞIK KADAR O DUDAKLARINIZ NE ÖYLE YA.. SHAQ İ ABİMİN BİLE SİZİNKİNDEN KÜÇÜK DUDAKLARI VAR YEMİNLEN.. NEYSE BU ESTETİK KONUSUNU AYRICA BİRGÜN KALEME ALMAYI PLANLIYOREEE…

EVET SİZ BU ŞEKİLDE DOĞALLIĞINIZDAN YİTİRİYOSUNUZ… SONRA NOLUYO???? ANTİ OLUYOZ KARDEŞİM…

  • BİZ ANTİ OLMAK İSTEMİYORUZ AMA “YETENEKSİZ OLMALARINA RAĞMEN YETENKLİYMİŞ GİBİ GÖSTERİLMELERİ”

ŞU SU GÖTÜRMEZ BİR GERÇEK Kİ SNSD Yİ SNSD YAPAN DBSK GRUBUDUR. YATIP KALKIP O GRUBUN HER ÜYELERİNE DUA ETSİNLER BENCE. ÇOCUKLAR HER ÇIKTIKLARI PROGRAMDA ONLARDAN BAHSETMESELERDİ. “BİZ DESTEKLİYORUZ LÜTFEN BİZİ SEVENLERDE ONLARI DESTEKLESİN” DİYE DESTEK KAMPANYALARI BAŞLATMASALARDI O GRUP ADAM ETMEZDİ BEN SİZE SÖLİYİM.. ÇÜNKÜ GRUPTA SADECE 3 KİŞİNİN YETENEĞİNE LAFIM YOK (TAEYEON SES, HYEYEON DANS,YOONA OYUNCULUK) DİĞERLERİNİ TOPLASAN 1 ADAM ETMEZLER. AMA BAKTI SM BU 3ÜDE TEK BAŞLARINA “Bİ ADAM ETMEZLER EN İYİSİ BİZ BU 9UNDAN 1 ADAM OLUŞTURALIM” DEMİŞLER AMA ÜZGÜNÜM SM DOKUZUDA BİR BİRİDE… İŞTE BÖLE NE DANSTA NEDE ŞARKI SÖYLEMEDE YETENEKLERİ OLMAYINCA SM ONLARI HER YERDE GÖZSTERMEYE ÇALIŞIYO.. HANİ FOTOĞRAF ÇEKİNİRKEN ANNELER KENDİ ÇOCUKLARINI DİĞERLERİNİN ÖNÜNE FIRLATIR YA O HESAP İŞTE 😀 SONRA NOLUYO??? ANTİ OLUYOZ KARDEŞİMMM…

  • BİZ ANTİ OLMAK İSTEMİYORUZ AMA “TÜM OPPALARI KENDİLERİNE ZİMMETLEDİLER”

SM NİN BİR BAŞKA POLİTİKASI DA BU KIZCAĞIZLARI SÜREKLİ BİRİLERİNE YAMAMAK.. KIZLARIMIZ BOL BOL ÇEŞİTLİ GRUPLARI KULLANIYORLAR İSİMLERİNİ FAVORİ YAPIYOLAR SONRADA ŞUT…YANİ DÜŞÜNÜYORUM YOKSA BU YAŞTAKİ Bİ KIZ İÇİN O ERKEK ARKADAŞ LİSTESİ FAZLA KABARIK.. AMA EĞER SM NİN PARMAĞI YOKSA VE KIZLARIMIZ O ABİLERİ KENDİLERİ AYARTIYOSA MAŞALLAH DİYORUM HATUNLARA ERKEKLEREDE “YUH NE MİDE VARMIŞ SİZDE DE ” DEMEKTEN BAŞKA ÇAREM YOK.. ONLARIN AŞK TRAFİĞİNE BEN YETİŞEMEDİM İNAN Kİ.. BİDE BÖLE ERKEKLERİ KENDİ ARALARINDA TAKAS FALANDA EDİYO BUNLAR.. ÖNCE BİRİ ÇIKIYO SONRA ÖBÜRÜ.. BÖLE DE MİDELERİ VAR HATUNLARIN.. İŞTE SNSD VE AŞK TRAFİĞİ…

TAEYEON VE JUNSU 😦 (BU GRUBUN SIRF BU YÜZDEN ŞİRKETTEN AYRILDIĞINA SEVİNİYORUM)

TAEYEON VE LEETUK

JESSİCA VE JAEJOONG 😦 (YA OPPA HİÇ Mİ AKLIN YOKMUŞ YAAA 😡 TOYLUK İŞTE ŞİMDİ OLSA BAKAR MI HİÇ..)

JESSİCA VE 2PM’DEN JUNHO

JESSİCA VE DONGHAE (YİNE BİR JESSİCA KURBANI:) )

BU KIZIN LİSTESİ KABARIK AMA BURASI YETMEZ BUNLARI YAZMAYA…

TİFFANY VE SİWON

SUNNY VE SUNGMİN

AY BU KIZCAĞIZLAR DA DBSK DAĞILINCA NAPSINLAR KENDİLERİNİ ÜNLÜ EDEBİLECEK, SIRTINDAN GEÇİNEBİLECEĞİ BAŞKA Bİ GRUBA EL ATMIŞLAR.. YAZIK SİZE SUJU… SIRA SİZİN KANINIZI EMMEYE GELDİ DEMEK Kİ… AMA DİKKAT EDİN BU KIZLARIN ŞÖYLE Bİ HUYLARI VAR; İŞLERİ BİTİNCE BABALARINI BİLE TANIMIYOLAR.. NEREDE ÇIKAR ORADA KAL MANTIĞI VAR BU HATUNLARDA.. O YÜZDEN GERÇEKTEN ACIDIM SİZE…

EVET BİLİYORUM UZUN BİR YAZI OLDU AMA NAPAYIM SAY SAY BİTMİYO KIZLARIMIZIN YETENEKLERİ :S BİZ SADECE ARTIK ONLARIN SÜREKLİ ÖNÜMÜZE KONULMASINDAN ÇOK SIKILDIK.. KÖMÜR İLE ZÜMRÜTÜN BİRBİRİNE KARIŞTIRILMASI CANIMIZI ÇOK SIKIYO. KENDİLERİNİ KAF DAĞINDA ZANNEDEN HATTA KÜÇÜK DAĞLARI KENDİLERİNİN YARTTIĞINI İDDİA EDEN BU KIZLARDAN ÇOK SIKILDIK.. ONLARIN SİVRİSİNEK SESLERİNDEN ÇOK SIKILDIK.. YAPMACIK TAVIRLARINDAN VE ZEKA SEVİYESİ DÜŞÜK KONUŞMALARINDAN ÇOK SIKILDIK.. AMA SİZ ISRARLA ONLARI BİZİM ÖNÜMÜZE KOYUYOSUNUZ.. SONRA NOLUYO??? ANTİ OLUYOZ KARDEŞİMMM…

YAZAR NOTU: SONE KARDEŞ YAZIYI OKUDUN VE HALA YAŞIYO MUSUN? AKILLANMAN VE BİR AN ÖNCE BÜYÜMEN ÜMİDİYLE… SEVİGİLERİMLE…

(DELİ KIZIN BOHÇASI)

Reklamlar

58 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Tem 19, 2011 @ 20:18:21

    yorumlarım:
    1-yazı süper olmuş bebem beklememize değmiş,ellerine sağlık 🙂
    2-siwon umarım gerçek değildir bu haber :/ sinir yaptı bende resmen…
    3-junsu bizim junsu ise ona zevksiz demek istiyorum bi de zevksizliğini telisha ile göstermişti neyse
    4-jaejoongda pek bi midesizmiş canım boa,jessica felan…kendisine inanamıyoreee
    5-yazı süper :))
    6-zavallı suju :((
    7-ayy ben yaşımında verdiği olgunluk ve üstün zekamla birlikte Big Bang dinleyerek ne doğru bir seçim yapmışım canım Big BangİM bi tanecik Big BangİM oww yeahhh :))) Big Bang’i çok seviyom ben yaa :))) 5ide benim 5ide benimmm 😀
    8-yazı süper 😀
    (cinnet)

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Tem 19, 2011 @ 21:56:50

    hahahaha özge bittim yorumlarına ^^ bnd başlaym sıralamaya:
    1-mükemmel olmuş bitanem teşekkürler ❤
    2-gerçekler acıdır özge siwonuda eldn gçrmşler kız :S yuh oldum resmen
    3-ktılıorum özge junsu midesizliğine dair olan olayları son telisha olayıyla iice damgaladı ^^ gelin oğlum biraz Türk kızı görün doal güzelde mideniz düzelsn çıkarımız yok ynlş anlamayn sğlıınz için sadece ^^
    4-jaenin midesini ben özel olrk ilglenp düzeltcm mrklanmayn siz^^
    5-suju bnd acıorum size baktılr 9 kız 5 kşiye yamamada sorn çkıo dha çeşidi yksk sujuya dönelm dmşler ^^
    6- bnd bunlrn yaşlarndym ama bn bunlrdn olgunum dnledklermdn belli^^
    7-bu jessica salaı donghaeyi jaeyle aldttı diee okumştm snrsm ynlş htrlmıosm biyerde
    8-işe yaramaz kürdanlar ^^ kullanlmş kürdnlar çöpe atılmalı dmi hade snsd hade size ancak çöplük ykşr ^^

    ~minjae

    Cevapla

  3. neslihan yoochun
    Tem 19, 2011 @ 22:03:35

    omoooo süper bi yazı dizisi olmuş arya kızım senden süper bi köşe yazarı olur bu kadarmı anlatır bi insan içimizdekiler5i tercüman olduğun için teşekkürler keşke bu yazıyı tüm kore ahalisi okusada akılları başlarına gelse 🙂

    Cevapla

  4. Merve Altop
    Tem 22, 2011 @ 03:42:29

    evtttttt anti oluyoruzzzzz kardeşim olmaz kı ama demi ellerine sağlık cnm benım ya dbsk yı bıle okurken bu kadar eylenmmiştimmm çok güzel :)birde anlamadıgım hala ideal tipiniz kim die soruldugunda hala snsd den bahsedıyolarya ALLAHHHHHHHH işte o an bitiyorum:))esetik mucizeleri ben bile estetiksiz sizden daha güzelimdir…

    Cevapla

  5. svglgnlk
    Tem 29, 2011 @ 11:38:27

    1 yazıya bayıldım
    2 yorumlara bayldım:)
    3 çok hassas bir konuydu iyiki ele almışsın
    4 evet sonuna kadar antiyiz
    5 bunlar çok şeker pembesi bir grup yaa:S:S
    6 teşekkürler:)…….seidou

    Cevapla

  6. kyuhyun
    Ağu 15, 2011 @ 14:35:19

    katılıyorum hemde katılmıyorum bu kızlar estetkli tamam ama oppalarda estetkli ama şunu kabul etmek gerekirki snsd işinde çok başarılı aldığı birçok ödül var neden ss501 ve bigbang dan fazla bahsedilmiyorda snsd bahsediliyor çünkü snsd daha başarlı 🙂

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 15, 2011 @ 21:14:53

      ben zaten bunu belirttim ama yazıda canım yani oppalarında bile estetik var dedim ki bundan nefret ediyorum. barbie bebek gibi erkek mi olurmuş?? snsdnin başarısıda tartışılır çünkü bu grubu şirketi ve dbsk bi yerlere taşıdı. biliyosunuz ki kore müzik piyasasının %75i sm nin elinde bu yüzden bu kızların ödül alması çok doğal. ayrıca ödül de herşeyin göstergesi değil. çünkü bence suju’nun alması gereken ödülde hakları yenilerek snsd’ye verilmişti. dediğim gibi ödül herşey demek değil çünkü bu kızlar arkalarında o şirket olmasa sadece 2 tanesi iş yapar diğerlerinden bi halt olmaz.
      deli kız-arya

      Cevapla

  7. snsd forever
    Eyl 07, 2011 @ 17:00:38

    korenin en sevilen grubu siz sevsenizde sevmesenizde SNSD Nokta!

    Cevapla

  8. snsd forever
    Eyl 07, 2011 @ 17:05:18

    Bigbang ne öleye a ıy tiplerinde bile meymelet yok top adı gibi top zaten insanmı bunlar dye acaba bakıyosun snsd bigbangi 5e katlar

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 07, 2011 @ 21:36:11

      SEVGİLİ SONE KARDEŞ ASLINDA İSTESEM ŞU YORUMUNU SİLERİM.. AMA İBRETİ ALEM DİYE YORUMUNU YAYINLAYACAM NEDEN Mİ? ÇÜNKÜ YAZININ BAŞINDAKİ ARYASAL UYARIYA UYMAYAN BİR SONENİN SİNİR KRİZLERİNİ HERKES GÖRSÜN DİYE.. ZİRA BEN UYARIMI YAPTIM SEN İSTEDİĞİN ŞEKİLDE DÜŞÜNEBİLİR, SİNİR KÜPÜ OLABİLİRSİN. KORENİN EN SEVİLEN GRUBU OLDUĞUNA SEN Mİ KARAR VERİYORSUN YOKSA KORE Mİ? SONUÇTA BU 9 KIZIN ARKASINDA DBSK VE SUJU OLMASA HATUNLARINIZIN BİR YERE GELECEĞİ YOK.. AMA DEDİĞİM GİBİ BU KIZLARIN NE HALT OLDUKLARIDA NE HALT ETTİKLERİDE BENİ İLGİLENDİRMİYO. BEN SADECE ANTİLERİN NEDEN ANTİ OLDUKLARINI ANLAMANIZI İSTEDİM. AYRICA T.O.P ERKEKLİĞİNİ KİMSEYE KANITLAMAK ZORUNDA DEĞİL. ÇOK MERAK EDİYOSAN KORE ORADA CANIM.. SENİN O SEVMEDİĞİN BİG BANG GRUBU SNSD’yi SEVER VE SAYAR. KİMSE KİMSEYİ SEVMEK ZORUNDA DEĞİL AMA SAYGILI OLMAK ZORUNDASINIZ.. BU ERGEN KORUMACI TAVIRLARINIZI BAŞKA ALANLARA AKTARIRSANIZ İLERİDE ÇOK BAŞARILI OLABİLİRSİNİZ..MERAK ETME İLERİDE SENİN GİBİ ERGENLER İÇİNDE GÜZEL YAZILARIM OLACAK BİZİ TAKİP ETMEYE DEVAM ET.. AMA UYARILARA DİKKAT CANIM OLDUMU? SONRA BÖYLE SİNİR KÜPÜ OLUYONUZ İŞTE..
      DELİ KIZ-ARYA

      Cevapla

    • BABYs
      Tem 09, 2012 @ 21:20:22

      La sen iyimisin ? Aklında sorun var galiba :D:D:D gerçekten iyi değilsin sen doktora falan git :D:D T.O.P topsa bizim erkekler ne ?? Düşünmeden konuşma 🙂 Estetik güzelleri .. Yeteneksizler … Nasıl seviliyor bu grup ya 😀

      Cevapla

    • VIPELF
      Ağu 23, 2012 @ 19:52:09

      BİGBANG tipsiz mi ada bak TOP mu arasındaki noktalar sana girsin tatlım.Senin seviyene inip küfür edemeyeceğim.Burada BİGBANG’İn SNSD’den üstün olduğunu açıklamayacağım herkes biliyor.Tek sorum;sizin MTV Ema ödülünüz var mı?

      Cevapla

    • bigbang
      Eki 08, 2012 @ 16:46:50

      evet arkadaşım sen bigbang a adma demiyosun ve TOP un anlamının ne olduğunu bilmeden laf ediyorsun senin derdin ne bir kaç yeteneksiz ve meymenetsiz kızın birleşip yapmacık suratları ve düzeltilmesi için 2 3 saat uğraşılan sesleri için onların köleleri oluyorsun ama onlar süper şarkıcı kore nin melekleri olarak tanılıyor ama sadece birilerine sarkıp oralarını buralarını açmaları eee ve hala TOP un ne anlama geldiğini bilmiyorsun yatım akılı arkadaşım sana yardım edip söyleyim anlamı TEMPO nedenininde açıklayayım çünkü o repçi rap nelerden oluşur onuda söyleyim TEMPO dan TOP bir neci rap çi aaa aaa birde TEMPO denmesinin 2. NEDENİ çünkü rap şarkıya TEMPO veriyor ve sen tutmuş korenin en iyi şirketineve en iyi en çok dinleninen ve de en çok fanı olan gurubuna laf söylüyosun onlar biraz ürkütücü çünkü onların tarzı farklı o yüzden YG onların tarzı farklı olsun diye yaptı bunu bunu o küçük beynine yada beynin olmayan kafanın içine sok

      beyinsiz arkadaşım için YG bigbang 2NE1 PSY nin şirketi tamam mı önce o kafanın içine bir şeyler sokup gel örneğin beyin

      Cevapla

  9. snsd forever
    Eyl 08, 2011 @ 14:43:35

    sadece düşüncemi yazdım ayrıca ergende değilim kıskandığınızı bukadar belli etmeyin bari herkes bu kızlarla uğraışyorsa bir nedeni vardır

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 15:49:23

      BAK NE GÜZEL DE SÖYLÜYORSUN HERKES BU KIZLARLA UĞRAŞIYORSA Bİ NEDENİ MUTLAKA VARDIR.. BENCEDE KEŞKE BU AÇIDAN DÜŞÜNMEYİ DENESENİZ.. CANIM KISKANMAK İÇİN ORTADA ELLE TUTULUR BİR ŞEY OLMASI GEREK AMA SENİN DEDİĞİN GRUBUN SORUNU ZATEN BU ELLE TUTULUR TEK ŞEYLERİ BACAKLARI 😀 YANİ O DA BİR BAYAN OLARAK BANA YARAMIYOR BİLİYON MU 😀 BAK NE DİYECEM BU KADAR KIZIYOSAN YAZDIKLARIMIZA YORUM YAPMAZSIN OLUR BİTER.. AMA Bİ LAF EDİYOSAN CEVABA KATLANACAKSIN CANIM…
      DELİ KIZ ARYA

      Cevapla

  10. hayalmiyim :)
    Eyl 08, 2011 @ 16:43:50

    SM’in gruplarını sadece kullandığı su götürmez bir gerçek…onların ne düşüncelerini ne de ne halde olduklarını hiç düşünmüyorlar… sadece daha fazla nasıl para kazanıp ünümü diyar diyar arttırabilirim diye düşünen bir şirket…

    yazıyı okuduktan sonra alttaki yorumlarda neşem yerine geldi 🙂 “snsd forever” beni çok güldürdü: “Bigbang ne öleye a ıy tiplerinde bile meymelet yok top adı gibi top zaten insanmı bunlar dye acaba bakıyosun snsd bigbangi 5e katlar” pehhhh BigBang üyelerindeki yeteneğin 10da biri şu kızlarda olsa alıp yürüsünler diyecem ama…

    ayrıca sanırım Greatest Love’la yaşadığım büyük aydınlanma nedeniyle bunlarda iki kişinin sevgili olduğuna inanmam için evlenmeleri falan gerekiyor artık sanırım 🙂 böyle reklam muhabbetleri yankılanıp duruyor aklımda 😀

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 19:14:12

      bu arkadaşlara göreyse dünya üzerindeki en adil şirket sm.. valla biz bunların kendi ailelerine laf etsek onları sm’yi korudukları kadar korumazlar. resmen bakar kör denilen durumdalar 😀
      beni en çok T.O.P ‘ ın erkekliğine edilen laf güldürdü. arkadaş test edip denemiş sanırım.. ama şimdi bi konuda haklı arkadaş snsd gerçekten bigbang’i katlar ama ancak sayı bakımından 😀 nede olsa 9 kafa 18 bacak ancak 1 adam ediyor 😀
      bu ergen arkadaşlara göre kızlar çok güzelse ve oppacıklar hep bunları tercih ediyosa kızlar napsınnnn 😀 öyle diyolar.. onlara göre bu kızların herkesle birlikte olmaları farz 😀
      ne diyeyim yaaa Allah bir an önce akıl nasip etsin bu arkadaşlara 😀
      deli kız arya

      Cevapla

  11. Lee
    Eyl 08, 2011 @ 17:31:40

    Yukarıdaki SNSD Forever isimli ergenin beyni ile başka bir organı yer değiştirmiş sanırım. Taeyeon hariç kimseyi sevmiyorum bu grupta, bacak aç aç aç, sonrada bir çok seviliyoruz naraları at. T-ara ve 2NE1 bin kere katlar SNSd’yi. Evet bazı şarkılarını dinliyorum ama asla kliplerini izlemem, oppa diyen bir avuç yaşı büyük, beyni ergen kız 😀

    SM grubunun nasıl bir politika izlediğini biliyoruz. Açıkça söylüyorum, o şirketin DBSK hariç hiçbir grubunda üyelerin tamamı yetenekli değil. Hep ya görünüş olarak, ya da bacak olarak alınmışlar var resmen. Bir tek DBSK’nın hepsi yetenekliydi, onların da sonu kötü oldu, mahvettiler çocukları.

    Cevapla

  12. snsd forever
    Eyl 08, 2011 @ 19:13:08

    şirkete alınırken sadece şarkı söylemeye sese bakmıyorlar korede bütün kız grupları bacaklarını açıyor bu sadece snsd deye özgü birşey değil 2ne1 açmyor erkeksi takılıyor ona karışamam tabi ayrıca sadece yorumum yazıyorum senden daha zekiyimdir emin ol neyse snsd bütün ödülleri topluyor nasıl olsa kırıntılarınıda diğerleri alır 😀 kkkk

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 19:29:29

      SEVGİLİ SNSD FOREVER TARTIŞMAMA KARARIN ŞİMDİYE KADAR ALDIĞIN EN MANTIKLI KARAR CANIM.. ZİRA TARTIŞMAYA KALKTIĞIN İNSANLAR SENİN GEÇİRDİĞİN DÖNEMİ EN GÜZEL ŞEKİLDE ATLATMIŞ YAŞINI BAŞINI ALMIŞ ÜNİVERSİTELER BİTİRMİŞ KİŞİLER. BURADA EĞER BİŞEY KONUŞUYOSAK BUNLARI ARAŞTIRARAK KONUŞUYORUZ.. HAKLISIN O KIZLAR KÖLE GİBİ ÇALIŞIYOLAR AMA ŞUNU ANLAYIN Kİ YETENEK ÇALIŞMAKLA KAZANILACAK Bİ ŞEY DEĞİL.. SEN SNSD’nin İÇİNDE 2NE1 GİBİ REP YAPAN Bİ ADAM ÇIKAR BENİM KARŞIMA BEN TÜKÜRDÜĞÜMÜ YALAMAYA RAZIYIM…
      AYRICA BENCEDE HERKES KENDİ YAŞ GRUBUNUN EKİBİNİ DİNLESİN.. SENDE BİZİM YAŞ GRUBUMUZUN DİNLEDİĞİ BİGBANG’i DİNLEME YAŞINA GELDİĞİNDE DİNLERSİN O GRUBU ŞİMDİ ANLAMAN MÜMKÜN DEĞİL ONLARI…
      AYRICA SNSD’nin ALDIĞI BİR TANE AKADEMİK BİRİMLER TARAFINDAN YANİ MÜZİK ADAMLARI -AMA SM’nin KÖLESİ OLAN MÜZİK ADAMLARINDAN BAHSETMİYORUM- TARAFINDAN ERİLEN BİR ÖDÜL GÖSTERİRMİSİN BANA.. ALDIKLARI EN AKADEMİK ÖDÜL HER SENE HERKESE DAĞITILAN MÜZİK ÖDÜLLERİ.. ATRICA O ÖDÜLLERİNDE NASIL VERLİDİĞİNİ BİLİYORUZ BİZ CANIM SEN HİÇ KENDİNİ YORMA OLDUMU???
      DELİ KIZ ARYA

      Cevapla

    • snsd forever
      Eyl 08, 2011 @ 19:39:53

      sana biraz beyin yardımı yaparım olabilir

      Cevapla

      • svglgnlk
        Eyl 08, 2011 @ 20:45:26

        SEVGİLİ SNSDFOREVER BLOGUMUZ HER GÖRÜŞTEN İNSANA AÇIKTIR VE BİZLERDE YAZAR EKİBİ OLARAK CEVAP VERME YETKİSİNE SAHİBİZ. ŞİMDİYE KADAR Kİ TÜM YORUMLARINIZ TARAFIMIZDAN OKUNDU VE İNCELENDİ GEREKEN CEVAPLAR VERİLDİ. ANCAK TARTIŞMA SEVİYENİZ GİDEREK DÜŞMEKTE. BUNDAN SONRAKİ YORUMDA YA SEVİYENİZİ SABİTLEYİN YA DA BİZ SİZİN YORUMLARINIZI SİLMEK ZORUNDA KALACAĞIZ..
        SEVGİLİ GÜNLÜK YAZAR EKİBİ

        Cevapla

    • Şule
      Haz 06, 2012 @ 15:36:02

      Keşke araştırsan 😀 öyle yorum yazsan bn araştırdım snsd o kadarda ödül almamış evet almış ama senin attığın kadar değil!Bi yorumunda bnde”suju ile snsd dinleyim”demişsin.O zmn olaya iki yönle bakman gerek!bi tarafa suju(snsd yüzünden darbe yiyo)bi tarafa(herkesle çıkan kızlar)hangisi..?Anla ya artık suju snsd yüzünden bitecekkk!!!!Gerçek bu sen hayla konuşuyon burda”snsd..snsd”diye of ben bunlar için kaç saatimi verdim sen hemen burda bikaç şey yaz sonra snsd yi koruyosun!Zaten grubda araları en sıkı olan kişiler bile tartışıyo snsd yüzünden herhalde bunada”snsd güzel suç mu”demeyeceksin grup çökecek snsd başka gruba gidcek sonra yine aynı olaylar..?sn ilk önce kendi grubu koruycağına bilgilen,araştır!!!!!!!

      Cevapla

  13. svglgnlk
    Eyl 08, 2011 @ 19:13:10

    @hayalmiyim @lee ahh bu sm ahh mahvettiler güzelim grubu 😦 bi de o kadar yeteneksiz tiple hala nasıl tutunuyo o sm kpop camiasında hiç anlamıyorum :/ YG ent. deseler anlarım bütün adamları yetenekli ama sm sadece görüntüden ibaret neyse bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum bende sinir yapıyo 🙂
    cinnet

    Cevapla

  14. snsd forever
    Eyl 08, 2011 @ 19:15:09

    bu kızlar çok çalışıyor ve asyanın birçok yerinde konser verdiler sırf bu kızlar çok önde gözde popüler diye bunlar yapılıor

    Cevapla

  15. snsd forever
    Eyl 08, 2011 @ 19:16:10

    neyse tartışmıycam daha siz çok yetenekli bigbang ile 2ne1 nizi dinleyin bende suju ile snsd

    Cevapla

  16. snsd
    Eyl 09, 2011 @ 00:25:44

    yorumumu neden sildiniz herşeye cevabı olan olgun insanlar buna bir cevabınız yokmu acaba?

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 09, 2011 @ 11:08:10

      SEVGİLİ SNSDFOREVER BLOGUMUZ HER GÖRÜŞTEN İNSANA AÇIKTIR VE BİZLERDE YAZAR EKİBİ OLARAK CEVAP VERME YETKİSİNE SAHİBİZ. ŞİMDİYE KADAR Kİ TÜM YORUMLARINIZ TARAFIMIZDAN OKUNDU VE İNCELENDİ GEREKEN CEVAPLAR VERİLDİ. ANCAK TARTIŞMA SEVİYENİZ GİDEREK DÜŞMEKTE. BUNDAN SONRAKİ YORUMDA YA SEVİYENİZİ SABİTLEYİN YA DA BİZ SİZİN YORUMLARINIZI SİLMEK ZORUNDA KALACAĞIZ..
      SEVGİLİ GÜNLÜK YAZAR EKİBİ

      YORUMUNU BU YÜZDEN SİLDİK CANIM.. UYARIMIZI YAPMIŞTIK..
      NOT: İLLUMİNATİYİ BİZLER SİZİN GİBİ 3-5 GAZETE KÖŞESİNDEN YADA WEB KÖŞELERİNDE YAPILAN YORUMLARDAN SİZİN SEVGİLİ SONELERİNİZİN BAŞLATTIĞI KARALAMA KAMPANYALARINDAN SONRA ÖĞRENMEDİK. İLLUMİNATİNİN NE OLDUĞUNU DAHA AYRINTILI Bİ ŞEKİLDE ÖĞRENMEK İSTİYOSAN AYTUNÇ ALTINDALIN TAPINAK ŞOVALYELERİ HAKKINDA YAZDIĞI 8 TANE KİTABINI OKUMANI ÖNERİRİM. HAYAL DÜNYASINDA YAŞAMAK BÖYLE BİR ŞEY OLSA GEREK..
      SENDEN SON OLARAK RİCAMIZ LÜTFEN BLOGUMUZU ARTIK SEVİYESİ DÜŞÜK YORUMLARINLA KİRLETME ÇÜNKÜ BUNDAN SONRAKİLERİN TAMAMI ONAYIMIZDAN GEÇEREK KONULACAKTIR… GOCUNMA DİYE SÖYLÜYORUM…
      SEVGİLİ GÜNLÜK YAZAR EKİBİ

      Cevapla

  17. snsd
    Eyl 09, 2011 @ 15:48:28

    açıklama bile yapmamışsın illuminati dedim diyemi seviyem düşük ??sembolleri kullandıkları zaten bariz biliyormusunuz diye sordum açıklama yapmadan direk silmişsin bu adilmi sence

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 09, 2011 @ 16:31:55

      MADEM BU KADAR ÇOK AÇIKLAMA İSTİYOSUN. SEN SÖYLEDİKTEN SONRA İLLUMİNATİLER Mİ DEĞİLLER Mİ İNCELEDİM.. EĞER MAKSADIN SİMGE KULLANMAKSA SNSDNİNDE NAZİ OLDUĞU SÖYLENİYO ALBÜM AFİŞLERİNDE HEPSİNİN ÜZERİNDE BARİZ NAZİ MADALYALARI VAR AYRICA BAŞKA BİR KAYNAKTA SNSDNİN KLİPLERİNDE FAZLASIYLA İLLUMİNATİ SİMGELERİ KULLANDIĞINI GÖSTERİYOR.. AMA SANA BİŞİY DİYEYİM Mİ İLLUMİNATİ DENİLEN ŞEY Bİ PARMAKLA GÖZÜN BİRİNİ KAPATMAK, SİYAH BEYAZ KARO KULLANMAK YADA PAGAN SİMGELERİNİ KULLANMAK KADAR BASİT BİŞEY DEĞİL. DEDİĞİM KİTAPLARI OKU NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLAYACAKSIN… AMA ŞİMDİDEN SÖYLİYEYM SEN BU İLLUMİNATİYİ EN FAZLA NET ALEMİNDE ORADA BURADA DUYMUŞSUNDUR YADA OLMADI EN FAZLA DA VİNCİ ŞİFRESİNDE OKUMUŞSUNDUR. BENİM DEDİĞİM KİTAPLAR BİLDİĞİN AKADEMİK ARAŞTIRMALARI KAPSIYO. YANİ BÜNYENE AĞIR GELİR ONU KASTEDİYORUM.. AMA SİZDE YAPMA DENİLENİ YAPMA HUYU VAR NEDE OLSA O YÜZDEN OKUMA DİYECEM AMA SEN OKU OLDU MU?? SEVİYENİ DÜŞÜK OLMASI İLLUMİNATİ DEDİĞİN İÇİN DEĞİL ARKADAŞA BEYİN TAKVİYESİ YAPMAYI TAVSİYE ETTİĞİN İÇİNDİ.. VE GERÇEKTEN KARŞINDA KİMLERİN OLDUĞUNU BİLMİYOSUN.. HANGİ BÖLÜMÜ OKUYOSUN BİLMİYORUM AMA BU BLOGU AÇANLAR EMİN OL SENİN SANDIĞIN KOLAY LOKMALAR YADA DÜNDEN YETME İNSANLAR DEĞİLİZ. VE O BEYİN TAKVİYESİ TAVSİYE ETTİĞİN ARKADAŞTA GAZETECİDİR EMİN OL SENDEN DAHA BİLGLİDİR BU İLLUMİNATİ KONUSUNDA.. SENDEN RİCAM LÜTFEN ARTIK YORUM YAPMA… BİZ BLOGUMUZDA BÖYLE ŞEYLER GÖRMEK İSTEMİYORUZ… İLLUMİNATİYİ EĞER GERÇEKTEN MERAK EDİYOSAN Bİ ARA SANA MAİLLE BİR SÜRÜ BİLGİ YOLLARIM…
      DELİ KIZ ARYA

      Cevapla

  18. asude
    Eyl 09, 2011 @ 16:26:40

    Aryam niye uğraşıyosun ki ne desen basmıcak 😀

    Cevapla

  19. eunhye
    Şub 18, 2012 @ 20:26:40

    Snsd ile ilgili sitede takılıyordum. Yazıyı gördüm ve gerçekten çok beğendim. Sm’ nin kullandığı kukla sürüsünden başka bir şey değil. İhtiyacı olduğunda süs çiçeği diye her yere yolluyor. Tamam sevdiğim bir kaç şarkısı var, dinliyorumda ama yukarıda dediğin gibi fanatiklik derecesi ergen modu için geçerli. Antilik konusunda da bir şey söylemem. Geçiyordum uğradım hesabı bu grup benim için…Kalemine sağlık…^_^

    Cevapla

  20. Locket
    Nis 30, 2012 @ 11:12:29

    SNSD grubunda sadece birkaç kızı takip ederdim. O da milyonda kez aklıma geldikçe bakardım. Ama şu yazıdan sonra soğudum yani.Zaten bu yazıyı okumadan ve görmeden önce Jessica Jae’yi Donghae ile aldattığını duyduktan sonra snsd’den dahada soğudum. Bence şarkılarıda hiç hoş değil. Çok çocuksu ve bayıyor. Yaşım 14 ve bunlardan daha olgunum diyebilirim. SM şirketinin sahibi sunny’in dedesimi neymiş. Bence bu yüzden dbsk vs gruplar sırf sm istediği için ve zorunlu bir şekilde bu grubun reklamını yapmıslardır.Yani bence. Çünkü çoğu grup sadece kendi hayran kitlesiyle ilgilenir yani mantıkken.Kendisinin dahada yükselmesini ve hayran kitlesinin daha da artmasını ister. Baska bir grubun reklamını tv ‘ de yapmak yerine kendi reklamını yapar. Bu yüzden hep sm ‘nin becerisi bunlar. Bir yarışmada Yuri,Jessica bide sunny mi ne vardı. Yarısmaya Choi Minho geliyordu. Yuri bir köşede makyaj yapıyordu. Bu derece yüzsüz Sırf kendisini belli etmek için neler yapıyo ya. Leeteuk ve taeyeon mudur nedir hangi salak kızsa. O konu beni deli etti. Ama suan cıkmıyolardır umarım. Bence en iyi kız grubu 2ne1. Yani şu zamana kadar gördüğüm en iyi grup . Park bom da unnimdir yani 😀 . 2ne1 Lonely klibini izlediginde zaten anlıyorsun kızların ne kadar asil ve ağırbaşlı olduklarını. Gerçektende öyle. Bu kızlar bir program olsun herşeyi tadında bırakıyolar.SNSD gibi bokunu cıkartmıyolar şahsen. Bu grubu takip etmenizi öneririm. CL yani grubun lideri BİGBANG GD ile çıkmışlardı. Çokta yakışıyolardı bence. Ama ayrıldılar tekrar. Yani bigbang fanları için o konuda bir sorun yok 😀 Zaten bigbang fanı olarak bunu biliyosunuzdur. Benden büyüksünüz.Bilmişlik yapmıs olmayayım. Sadece öylesine dedim. Hani kücük bi ihtimal 2ne1 grubunu duymayan vardır diye :).

    YAZMIS OLUNULAN YAZIDA ÇOK İYİ OLMUS. ELLERİNE SAĞLIK. SUNNY VE SUNGMİN ARASINDA BİRŞEY OLUP OLMADIGINI MERAK ETMISTIM. GEÇERKEN UGRADIM YANİ E O KADAR UGRADIK YORUM ATMAMAZLIK YAPMIYIM DEDİM. 29 YORUMU YUVARLAK HESAP 30 YAPIP GİDEYİM. 😀

    Cevapla

  21. büşra çam
    May 19, 2012 @ 18:20:46

    her yerde snsd fanlarını görüp duruyordum sonunda bir tane anti-snsd yazısı gördüm bence az bile söylemişsin ben artık yalnız snsd den değil snsd yi seven çıkan takılan ünlükeride sevmiyorum sanki yeterince görmüyormuş gibi birde dizilerde oynatıtorlar wild romance de o nasıl bir rol yapma onu bırak nasıl bir yüz ifadesi yaa bebek gibi kız diyorlar gerçeklten öyle mimik denen birşey yok 😀 ve estetik konusu bence çok adeletsiz sırf güzel diye hakketmediği şeyleri kazanıyorlar sadece k-popta değil mesla park min young kız her diziyi aynı yüz iafdesiyle oynuyoor sanki kafasını kopayala yapıştır yapmış gibi ama ssnede 2 tane dizi çekiyor ama park shin hye de esteik yok vücut ta taş gibi değil ama 10 yıllık oyuncu

    Cevapla

  22. Nessy
    May 24, 2012 @ 20:23:42

    SENİN BUNU YAZAN ELLERİNİ ÖPÜYORUM!

    Cevapla

  23. Şule
    Haz 05, 2012 @ 22:49:45

    Çoooooooooooooooooooooooooooook haklısın bence!Bn Super Junior(suju)hayranıyım ve sıkı takipçileri.Evet bzm oppalarımızdada esnetik var ama bence snsd üyeleri az da olsa abartmış(of gerçek düşüncem aslında şu bu kızlar nerdeyse esnetikle evrim yapmışlar)kabul edin doğru.Bzm oppalarımızın çoğu sadece göz kenarına filan esnetik uyguluyo tabii bazılarını bilmem.Herneyse üstte snsd fanlarının yazılarını gördüm çoğu sinirlenmiş ama yazının başındada söylemişsin yani o kadar uzun yorum yazmalarına fazla gerek yoktu 😀 zaten snsd üyelerinin çoğu suju üyeleriyle çıkıyo ya da taklıyo,dolaşıyo kısacası eğer araştırırsanız kore(magazin)bloglarında fotolarını görebilirsiniz.Bn bu konu hakkında acayip araştırma yaptım hatta paylaşım sitesinden oppalarıma korece mesaj bile attım mesajımda”lütfen artık snsd üyeleriyle çıkmayın..”falan filan yazıyodu.İnş. sujunun sonu kötü bitmez ya!Snsd fanlarına birşey demek istiyorum”eğer sizin hayranı olduğunuz kişiler sadece gündemde kalmak için kullanılsa napardınız..?”lütfen düşünün ona göre yorumunuzu yapın bnce biz sadece oppalarımızın kullanılmasına sinirleniyoruz,emin olun bunlar snsd üyelerine yapılsa(üstteki yorumlardan nerdeyse anladım)siz bizden daha da arttırırdınız bu siniri!!

    Cevapla

  24. Şule
    Haz 06, 2012 @ 15:28:42

    üstteki yorumumda yanlışlık olmasın noktalama işaretini unutmuşum şöyle olcaktı; Snsd fanlarına birşey demek istiyorum”eğer sizin hayranı olduğunuz kişiler sadece gündemde kalmak için kullanılsa napardınız..?”lütfen düşünün ona göre yorumunuzu yapın bnce. Biz sadece oppalarımızın kullanılmasına sonrada fırlatılıp atılmasına sinirleniyoruz.Emin olun bunlar snsd üyelerine yapılsa(üstteki yorumlardan nerdeyse anladım)siz bizlere dahada yorum yapardınız!!!!!!!!!!
    Demek istemiştim 😀

    Cevapla

  25. ELF
    Haz 13, 2012 @ 21:40:23

    Evet yazı çok süper olmuşş… OKudukça anti ufkum açıldı. Ahh yhaa ben bi elf’im ve snsd’i suju’nun yanında sürekli görmek çok sinirimi bozuyor inanın. Admin dediğin gibi hiç bi yetenek yok bunlarda. Hepsi şirin olmaya insanların gözüne girmeye çalışıo bi çocukca haraketler böle ıykkk

    Cevapla

  26. Şebnem
    Haz 14, 2012 @ 10:32:45

    SNSD kaşar geldi kaşar olarak ölecektir 😀

    Cevapla

  27. Sinem
    Haz 20, 2012 @ 17:39:30

    ”BIGBANG iğrenç, tiplerinde meymelet yok” diyen lanet olası beyinsiz. Sana söylüyorum. Sadece Taeyang’ın tek ses telinde ki yetenek SNSD’de kızlarından daha fazla alıyor mu senin o fındık beynin bunu? Hatta SM şirketinde ki birçok kişinden daha fazla!
    Hiç 2NE1’a değinmeyeceğim. Çünkü herkes onların ne kadar başarılı olduklarını biliyor.
    Aynı zamanda yeteneğe değil tipe bakıyorsan, o senin sorunun bebeğim 😉

    Cevapla

  28. 2ne1
    Tem 01, 2012 @ 19:41:22

    beyin yok bunlarda kimi biyerlerini açıp açıp ünlü olur snsd gibi 😛 kimide yetenekleriyle dünyayı sallar 2ne1 gibi bunu farkedemeyen embesiller var hala 😀 big bang mtv ödüllerinde 1d yi geçmiş okadar amerikan grubunu geçmiş sen hala neyin derdindesin t.o.p anlamını öğrende gel 1.ci demek ingilizce yetmiyo sanırım 🙂 dünyada milyonlarca fanı var türkiyedeki bazı embesiller olmasa onlarda nasıl üzülüyo anlatamammmmmm anticiler siz kendi küçük dünyanızda takılmaya dewam edin zaten bizim dünyamıza gelmeniz için ilk önce snsd yi bırakcaksın 😉 acaba o kızlara ellemeyen kaldımı ? forever big bang forever 2ne1 😀 çekemeyenler çeksin gitsin bunlar dünyayı sallayan inssanlar sen hala top erkek deil diosun bravooooooooo

    Cevapla

  29. eskiden soneydi
    Tem 18, 2012 @ 02:03:50

    bir soneyim ve yazıyı okudum merak işte 🙂 her neyse bunun böyle olduğunuu bilmiyordum soğudum ya valla soğudum jessica falan sewmiyordum pek estetik harikası diyorlar kıza 13 – 14 yaşlarında estetik oluyorlar ya çok kötü oradan yoonayı sewiyorum ama oppalra esteik mi bilmeme ama lee min ho doğal güzeellik hiç estetik yok ona inanıyorum beni aydınlandırdığınız için teşekkür edrim

    Cevapla

  30. birfincansiyah
    Tem 25, 2012 @ 18:47:19

    snoop dog twiter’da bunların fotoğrafını paylaşıp sadece bacakdan ibaret seksilik 0 yazmıştı ^^

    Cevapla

  31. Beberuze
    Ağu 22, 2012 @ 02:58:03

    Merhaba;
    Bu yazıya tesadüfen rastladım ve SNSD’nin antisi olduğum için merak edip okudum. Gerçekten çok haklı konulara değinmişsiniz. Hele her grupla bir ilişkisi olduğu konusuna katılıyorum. Ben Bir Hottest(2PM) olarak Junho ile Jessica’yı görünce şoka girdim ama bildiğim kadarıyla sevgili değiller sadece Junho çikolata veriyor. (Neden vermişse Jessica’ya :/ Zıkkım yiyesice!) Şu sıralarda Taecyeon ve Yoona’yı yakıştırıyorlar hepsini gebertesim geliyor zaten… İlk başta Girls Jeneration grubunu seviyordum(Şu an kendime inanamıyorum :O) ama gerçek yüzlerini görünce içlerinden birini görsem hemen sayfayı değiştiriyorum. Jae Joong da yazık Jessica’ya inanmış heralde 😀 JYJ ki Guinness Rekorlar Kitabı’na girmiş bir grup nasıl SNSD’yi üstün tutmuşlar aklım almıyor. Ayrıca BigBang’ in müzikleri çok kaliteli ve farklı bir tarzları var. SNSD’yi tutanlar olabilir ama sonuna kadar savunanları anlamıyorum. İnsanlar akrabasını o kadar savunmuyor 😀 Yine de tercih meselesi onları savunanlara laf yok. Bizim işimiz SNSD ile :D(Gerçi 2PM’e laf söylesinler yıkarım ortalığı 😀 :P) SNSD fanları lütfen sizde bize saygı gösterin!! ^.^ Hepinize “Annyeong”!!

    Cevapla

  32. Nur Alp
    Ağu 22, 2012 @ 13:50:06

    nefret ediyodum iyice nefret etmeye başladım bielime geçiriyim bunları çiğ çiğ yıyıcem pislikler

    Cevapla

  33. Nur
    Ağu 23, 2012 @ 17:57:44

    Harika bir yazıydı 🙂 Zevkle okudum ve yazdıklarının hepsine , harfi harfine hak veriyorum 😀 Keşke tüm sone’lar da bu yazıyı okuyup akıllarını başlarına toplasalar da gerçeği görseler ama nerdee…

    Cevapla

  34. TripleS*
    Ağu 25, 2012 @ 15:03:18

    SONE olmasam da bir iki şarkısını dinlerim bu grubun. Bu kızlara sempati duyuyodum ama yazıyı okuduktan sonra soğumadım desem yalan olur :/ Hele Jessica nın eski hali felan >.< Ne diyebilirim ki SONE'lere Allah sabır versin 🙂 Yazı bence gayet mantıklı yazılmış grubu sevsem de okudukça uzaklaştım :/ Üzgünüm SONE'ler 😦 Eline sağlık ne diyeyim yani :/

    Cevapla

  35. BABY 2NE1!
    Ağu 25, 2012 @ 16:46:10

    Haha bu yazı kesinlikle harika hatta ötesi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Bu kızlar

    Cevapla

  36. BABY 2NE1!
    Ağu 25, 2012 @ 17:04:00

    BU KIZLAR.. GERÇEKTEN KAFAYI YEMİŞ DURUMDA!
    GERİZEKALI 9 TANE ÇIRPI BACAKLI KIZ,BAŞKA BİRŞEY DEĞİLLER..
    YAZARIM BU KONUDA SANA KATILMIYIORUM NE YAZIKKİ,TAEYEON DA YETENEKLİ DEĞİL..
    TAEYEON BİR ROCK KIZ GRUBU İLE DÜET YAPMIŞTI,ROCK GRUBUNDAKİ SALAK KIZLAR DA TAEYEON LA GÜZL REKLAM YAPACAKLARINI SANDILAR,BU KADAR CIRTLAK BİR SES DUYMAMIŞTIM,CİDDİ CİDDİ KULAK TIRMALAYICIYDI..ŞARKIYI DİNLERKEN DUA ETMİŞTİM,ALLAHIM LÜTFEN ŞU GİTAR ÇALANLARDAN BİRİ ŞARKIYA GİRSİN DİYE AMA HAYR TAMAMEN ŞARKIYI CIRTLAK SESLİ TAE YE SÖYLETMİŞLER,ZATEN HÇ BİR SONE BU ŞARKIYI SÖYLEMEDİ ÇÜNKÜ ONLAR DA NE KADAR BOK BİR SES OLDUĞUNUN FARKINDAYDI,O ROCK GRUBU BİR MÜZİK PROGRAMINI BİLE KAZANAMDI,BİR BAŞARI ELDE EDEMEDİ…………….
    SONE’LAR DA ÇOK GARİP,ERKEK SONE LAR RESMEN DÖNME GİBİ,BU KIZLARIN KÖTÜ ETKİLERİ OLMALI,NERDE ERKEK BİR SONE GÖRSEM NONOŞ NONOŞ KONUŞUYORLAR,YAZILARINI OKUYANLAR 6 YAŞINDA KIZ ÇOCUĞU SANAR..
    ENNNNNNNNN SİNİR OLDUĞUM YER 2011 MNET ÖDÜL TMRENİNDE 2NE1’IN ÖDLÜNÜ SNSD YE VERMELERİ OLDU..
    KIZ GRUPLARI İLE İLGİLİ TÜM MDÜLLERİ 2NE1 KAZANMIŞTI.MNET İN SİTESİNİ AN VE AN İZLİYORDUM,OYLAMALARDA AÇIK ARA FARKLA 2NE1 BİRİNCİYDİ,AMA SNSD YE 2 ÖDÜL VERDİLER!!1 O SIRADA O KIZLARIN GEBERMESİNİ İSTEDİM! BİR DE YÜZSÜZ YÜZSÜZ GÜLÜYORLARDI MDÜL ALDIKLARINDA! EVET BİLİYORUM MNET ZORUNDAYDI ,ÇÜNKÜ 2010 SENESİNDE SM İLE ARASO BOZUKTU VE 2011 YILINDA BÖYLE BİRŞEY YAPMAK ZORUNDA KALDI!!!
    BAZI ANKETLERE BAKIYORUM İLK 9 SIRADA SNSD VAR,SONE LAR İŞTE BÖYLE GÖT.. EN İYİ DANSÇI HYOYEON MUŞ.. HMM HMM KESİN MYLE,İĞREN. BEBEK GİBİ DANSLAR EDİP EN İYİ DANSÇI MI OLUYORLAR????????????
    KLİPLERİNDE Kİ DANSLARINI BEĞENMEZKEN SAHNEDEKİ DANSLARI DAHA BETER ÇIKIYOR,HELE O SUNNY DEDİKLERİ KIZ SESİ GİTMESİN DİYE DOĞRU DÜZGÜN HAREKET BİLE EDEMİYOR..
    VÜCUTLARI ÇOK GÜZELMİŞ,ÇOK SEKSİLERMİŞ,YURİ BİLDİĞİN ÇÖP! SEKSİLİK ANLAYIŞI YOK BU SONE LERDE!!!!
    HAREKET ETTİKLEİRNDE KEMİKLERİ SAYILIYOR AMA NEDENSE YÜZLERİ O KADAR ZAYF DEĞİL?!? NEDEN ÇÜNKÜ ESTETİK! GÖTLERİNE KADAR ESTETİK YAPTIRIYORLAR..
    WILL.I.AM İLE 2NE1 OLAYINDAN SONRA HEMEN SNSD KENDİNE “SNOOP DOGG” BULDU,PARAYLA ADAMI YANLARINDA TUTTUKLARI NE BELLİ,SNSD İLE İŞİ BİLDİKTEN SONRA SNOOP DOGG TWITTER DA KIÇ YOK BUNALRDA YAZIP RESİMLERİNİ KOYMUŞTU HAHA :D:D:D::D
    AYRICA 2NE1 AMERİKADA ALBÜM ÇIKARACK DEDİKLERİ ANDA ACELEYLE AMERİKADA ALBÜM ÇIKARDILAR,BİR PROGRAMA ÇIKTILAR,ONLARIN OLDUĞU GECE REYTİNGLER DÜŞMÜŞ HEHE.. AMAA SONE LARA SOR SNSD AMERİKAYI YIKTI GEÇİRDİ!!
    AMERİKADA YAPTIKLARI HÇ BİRŞEY YOKTU,ZATEN ANCAK ŞİRKETLE YURTDIŞINA KONSERE ÇIKABİLİYORLAR ÇÜNKÜ YURTDIŞINDA SNSD SEVEN YOKKİ.. İŞTE SUJU SHINEE DBSK SAYESİNDE ÇIKIYOR ZAVALLILAR..
    BİR DE HER KONSERDE AYRI BİR POPÜLER SM ÇOCUĞU İLE ŞARKI SÖYLÜYORLAR!!!!!!!! :@@@@@@@@@
    FRANSAYA KONSERE GİTTİKLERİNDE TÜM SONE LAR “AYY SNSD FRANSADA ÇOK TUTULUYOR,SNSD HARİKA” DEMEYE BAŞLADILAR SONRA BİR ANKET YAPILDI VE FRANSADA EN ÇOK SEVİLEN SM ARTİSTLERİ ARASINDA SHINEE 1.,SUJU 2. OLDU..
    SNSD SONUNCUYDU..2NE1 HİÇ FRANSAYA GİTMEDEN ÖNCE BİR ANKETTE EN ÇOK SEVİLEN KPOP KIZ GRUBU 2NE1 ÇIKTI!!!!!!!!
    AHH ÇOK SÖYLEYECEĞİM VAR AMA AKLIMA GELMİYOR,AKLIMA GELDİKÇE YAZCAM BURAYA!!!

    Cevapla

  37. Puding
    Eyl 02, 2012 @ 16:39:06

    Merhabalar, Facebook’ta dolaşırken bu linki gördüm ve bir bakayım dedim. İyi ki böyle bir yazı yazmışsın, iyi ki görmüşüm. Uzun zamandır SNSD hakkında bilgi topluyordum ve diğer gruplarla olan iğrenç, yılışık hareketlerini gördükçe sinirleniyordum. Düşüncelerime tercüman olmuşsun.Ne yazık ki SNSD’nin ne kadar yapay olduğunu anlayamayan insanlar var. Bir de SNSD antilerine laf sokmaya çalışıyorlar, o küçücük beyinleriyle. Yoksa olmayan mı demeliyim? Sayfalarda dolaşırken o iğrenç şirin olma cabası içindeki pozlarını görüyorum. Yemin ederim, 15 yaşındayım ama ben onlardan daha olgunum. SNSD hakkında görüşümü söylediğim zaman da hakaret yiyorum. Neymiş efendim, Kore’de herkes estetik yaptırıyormuş, SNSD yapınca neden laf oluyormuş. Yapmasınlar diyen mi var, ama o sahte yüzleriyle hayranı olduğumuz insanlara yavşamalarına katlanamıyorum. Üstteki yorumlar da snsd forever isimli vatandaşın yazdıkları çok komiğime gitti doğrusu. ”Bigbang ne öleye a ıy tiplerinde bile meymelet yok top adı gibi top zaten insanmı bunlar dye acaba bakıyosun snsd bigbangi 5e katlar.” Bir şey bilmeden böyle boktan şeyler yazacağına biraz bilgi sahibi ol da öyle gel canım.

    Cevapla

  38. zeynep
    Eyl 17, 2012 @ 02:16:28

    Bigbang’e Laf Atmadan Önce Bir Araştırır İnsan BİGBANG Dediğimiz Grup MTV Müzik Ödüllerinde Ödül Kazanan İlk Asyalı Grup (Daha Önce Bi Rain Mtv’den Ödül Almıştı Ama O MTV Film Ödüllerinde Kazanmıştı)

    Bigbang Ve Snsd’yi Aynı Cümlede Kullanmak Bile Saçma Ama Sen Sone Olduğun İçin Şöyle Söyleyeyim Sana Bigbang Üyesi Taeyang Çıktığı Bir Programda Birkez Davet Üzerine Snsd Konserine Gittiğini Açıklamıştı Peki Buna Snsd’deki Kızlardan Birisinin Tepkisi Ne Olmuştu Biliyor musun ? Sevinçten Ağlamak
    Evet Taeyang’ın Sadece Konserlerine Gittim Diye Açıklama Yapması Onları Sevinçten Ağlatmaya Yetti 😉
    Peki Aynı Program’da Konserde En Çok Etkilendiği Şey Sorulduğunda Taeyang Ne Dedi ?
    ”Bu Söylemek Biraz Ayıp Ama En Çok LED Televizyonlardan Etkilendim Çok Büyüklerdi Çok Para Vermiş Olmalılar”
    Evet Bir Taraf Taeyang Konserlerine Geldi Diye Sevinçten Ağlıyor Diğer Taraf Konserde En Çok Beğendiği Şeyin Dev Televizyonlar Olduğunu Söylüyor

    Ayrıca Yine Kore’de Yapılan Bir Araştırmaya Göre SNSD’yi En Çok Sevenler Asker’miş ! Neden Acaba ? Benim Aklıma Birşey Geliyor ! Mesela SNSD’nin Oldukça Teşhirci Bir Grup Olması Gibi

    Son Olarakta Yazıyı Avrupa Ve Amerika’da En Çok Fanı Olan Kore’lilerle Bitireyim (Araştırma 2011’de Yapılmıştı)
    1-JYJ
    2-Bi Rain
    3-Bigbang
    4-2Ne1
    5-Suju

    Cevapla

  39. 2ne1 e yeni merak saldı
    Kas 06, 2012 @ 20:41:44

    ya aslında neden snsd antileri diye merakımdan okudum iyikide okumuşum haklısınız ama yoona benim için farklı bilmem her zaman böyleydi ama snsd ye pek bir ilgim yoktu olan ilgimde normalleşti snsd ye anti değilim suju ilk grubum ve o yorum beni üzdü açıkcası herkesin farklı beğenisi o. yinede emeğine sağlık aklımdaki tümm soru işaretleri gitti :))

    Cevapla

  40. esra taekey
    Oca 13, 2013 @ 23:22:38

    snsd severim şarkılarını da dinlerim ama ben kpop gruplarının antisi olmayı doğru bulmuyorum sevmediğimiz dinlemediğimiz gruplar olabilir ama bu kadar nefret etmek neden anlamıyorum eğer bi grubu sevmezsen dinlemezsin ilgilenmezsin olur biter estetik yaptırmış banane istediği kadar doğallığını bozabilir o kendisinin sorunu bacaklarını açmışlar diye eleştiriyorsunuz bacaklarını açmayan bir kız grubu söyleyebilr misiniz bana az açan olur çok açan olur ayrıca bacaklarını açmaları da bizi ilgilendirmez diye düşünüyorum oppa konusuna gelirsek oppalarımızın bizi bekleyeceği yok değil mi elbette onların da aşık olma hakkı var kızlar sürekli çıktıkları kişileri değiştiriyorlar diyorsunuz insan önce sevdiği birini sonra unutabiliyor değil mi bunu eminim çoğunuz yaşamışsınızdır ve 2ne1 snsd konusuna gelirsek ben iki grubu da seviyorum hatta bu grupların üyeleri de çok iyi arkadaş ama neden fanları sürekli kavga ediyor? bunlar benim nacizane fikrim bu arada ben de T.O.P a top diyen snsd forever arkadaşımızı kınıyorum

    Cevapla

  41. SNSD bir AŞKTIR
    Oca 24, 2013 @ 20:23:19

    birincisi Kore’de yanaklara ve buruna yapılan şeyler estetik sayılmıyor. İkincisi sen onları sevmiyor olabilirsin ama bu sana böyle hakaret etme hakkı vermez. Üçüncüsü SNSD Kore’ nin en ünlü gruplarından kimsenin üstünden geçinmiyor.
    BUNLARI ÖĞRENDE GEL!!!

    Cevapla

  42. şaşkın
    Oca 29, 2013 @ 18:29:13

    benim anlamadığım diz kapaklarını aldırınca sağlık açısından sorun olmuyo mu ne ilginç estetikler var mış ya ?

    Cevapla

  43. neriman
    Mar 19, 2013 @ 05:41:50

    zaten antiydim şimdi hepten nefret ötesi bişi oldu

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: