ÇOCUKLUK DÖNEMİNE YARARLI 4 ESKİ ANİME…

AHHH AHHH ŞÖYLE AYAKLARIMI UZATIM ELİME ÇEKERDEMİ ALIP ÇITLATIRKEN VE AĞZIMDA KALAN KABUKLARI ETRAFA PÜNKÜRTÜRKEN GÖBEĞEMİ KAŞIYA KAŞIYA ANİME İZLEMEYİ O KADAR ÇOK ÖZLEDİM Kİ… SON İZLEDİĞİM ANİME DATE NOTE (ŞİDDETLE TAVSİYE EDİLİR BU KADAR MÜKEMMEL PSİKOLOJİK GERİLİM İZLEMEDİM BEN)’ DAN SONRA NE YAZIKKİ BÖYLE GENİŞ ZAMAN AYIRABİLECEĞİM BİR ANİME OLMADI.. VE BUGÜN ÇEŞİTLİ SİTELERİ GEZERKENE BİRDE NE GÖREYİM ALLAHIMMMM BENİM EN SEVDİĞİM ESKİ ANİMELER.. ANİME MANYAKLIĞIMI BAŞLATAN, KİMİSİNDE YARILA YARILA GÜLDÜĞÜM KİMİSİNDE RESMEN ÜZÜNTÜDEN KANSER OLDUĞUM O GÜZEL ESKİ ANİMELER.. ONLARIN RESİMLERİNE BAKARKEN DE “HEY GİDİ GÜNLERRRRR HEYYYY…. ZALİM ZAMAN HİÇ YORULMUYOSUN DİMİ” DEDİM KENDİ KENDİME VE BLOGTA BİRAZ NOSTALJİ YAPMAK İSTEDİM.. BAKALIM SİZLERDE BU ÇİZGİ FİLMLERDE BENİM GİBİ Mİ HİSSETMİŞSİNİZ???

ŞEKER KIZ CANDY

 SEN NASIL BİR ÇİZGİ FİLMDİN ÖYLE YAAA.. SEVİMLİ CANDYNİN KADERİ DAHA O DOĞMADAN KÖTÜ GİTMEYE BAŞLAMIŞTI.. ANASI YOKTU BABASI YOKTU.. EVLATLIK VERİLDİĞİ YETİMHANEDE EN SEVDİĞİ ARKADAŞI BİR AİLE TARAFINDAN EVLATLIK ALININCA HAYATIN EN ACI TOKADINI YEDİĞİNİ SANMIŞTI AMA SEVİMLİ ŞEKERİMİZ YANILIYORDU. ARKADAŞINDAN SONRA KENDİSİNİ DE ZENGİN BİR AİLE EVLAT EDİNDİ. CANYMİZ MUTLU MESUT YAŞAYACAĞINI DÜŞÜNÜRKEN KÖŞKÜN UKALA ÇOCUKLARI ABLA KARDEŞ NEDENSE Bİ TÜRLÜ SEVEMEDİLER BİZİN CANDYMİZİ.. HALBUKİ BİZ NE DE ÇOK SEVMİŞTİK ONU..BİDE BU KÖŞKÜN SAHİBİNİN YİĞENLERİ VARDI Kİ OFFF ANAM NE YİĞENDİ ONLAR..

RESMEN BENİM İLK GÖZ AĞRIMDI ANTONY..DÜNYA ÜZERİNDE TEK HOŞLANDIĞIM SARIŞIN ERKEK OLUR KENDİSİ. ALLAHIM O NE ASALET, O NE DURUŞ, O NE SEVGİYDİ YAAA. DAHA İLK GÖRÜŞTE AŞIK OLMUŞTU CANDY’E  VE HER SEFERİNDE ONU HER KÖTÜLÜKLERDEN KORUYODU. BU ANİMEDEN SONRA DIŞARIDA GÖRDÜĞÜM HER SARIŞIN ERKEĞE ANTONY GÖZÜYLE BAKTIM HAA Bİ ARA.. Bİ ADAMLARIN ÜZERİNE ATLAYIP ” BENİM ANTONY’M OLURMUSUN?” DİYE SORMADIĞIM KALMIŞTI. ANAMDAN UTANMASAM BİDE ELİNDEN KURTULSAM EMİNİM O MANYAKLIĞIDA YAPARDIM…

BİRDE ANTONY’İN KUZENLERİ STEAR VE ARCHİE VAR DI… STEAR PEK Bİ ŞAPŞALDI DA O ARCHİE YOK MU O ARCHİE.. AHH ULEYYNN AHHHH…

BU SÜREKLİ GAYDA ÇALIP DURAN ANTONY YÜZÜNDEN Bİ ARA SADECE İSKOÇ ŞARKILARI DİNLİYODUM.. EVİN İÇİNDE BANGIR BANGIR ÇALAN GAYDA SESİ BABAMIN BALATALARINI OLDUKÇA GEVŞETMİŞ OLACAK Kİ ERKEK TERCİHİM KONUSUNDAKİ İLK CİDDİ KONUŞMASINI BENİMLE O YAŞLARDAYKEN YAPMIŞTI “BANA BAK ARYA SAKIN BANA ETEK GİYEN Bİ ERKEK GETİRME, O ETEĞİ SANA GİYDİRİRİM.” BU UFKUMU AÇAN ANLAYIŞIN İÇİN SAĞOL BABA… TABİ BENİM İSKOÇ ERKEK VE GAYDA SEVDAM NE YAZIKKİ ANTONY’İN VEHİM BİR KAZA SONUCU ÖLMESİYLE SONA ERMİŞ BULUNUYORDU.. AYY O BÖLÜMLERDE HÜNKÜRE HÜNKÜRE AĞLADIĞIMI HATIRLIYORUM.. ANNEMİNDE BANA PÖNKÜRE PÖNKÜRE “KIZIM MANYAK MISIN SEN ÇİZGİ FİLMEDE AĞLANMAZ Kİ” DEDİĞİ ZAMANLARDA ANNEME KÜKREYE KÜKREYE “SEN NE BİÇİM KADINSIN KIZIN İLK AŞKI ÖLDÜ, SENDE HİÇ DUYGU YOK MU AŞK NEDİR BİLMEZMİSİN SEN?” DEDİĞİMİ VE SONRASINDA POPOMA YEDİĞİM TERLİĞİN ACISINIDA HATIRLAMIYO DEĞİLİM HANİ…

BU KIZIN KADERİ HİÇ GÜLMEYECEK Mİ DERKEN DİZİYE DAHİL OLAN SOĞUK NEVALE TERRY İLE YÜZLERİMİZ BİRAZDA OLSA GÜLMÜŞTÜ.. GERÇİ BU BUZ ADAM TERRY İLK ÖNCELERDE ŞEKERİMİZ CANDY’MİZİ SÜREKLİ AZARLAYARAK, BOZARAK TERSLESE DE SONRADAN KARŞI KONULAMAZ BİR ŞEKİLDE BU SEVİMLİ HATUNA AŞIK OLMUŞTU. VE SIRF O OKULDAN ATILMASIN DİYE KENDİNİ SİPER ETMİŞ OKUL YÖNETİMİNE KARŞI VE AMERİKAYA GİTMİŞTİ.

NE YAZIKKİ BENİM GİBİ CANY SEVERLER İÇİN BU ANİME SAÇMA Bİ YERDE BİTMİŞ VE BİZDE NE OLDU ŞİMDİ DİYE ÖYLECE ORTADA KALAKALMIŞTIK. ÖĞRENDİĞİME GÖRE İKİ SENARİST ARASINDA KAVGA ÇIKMIŞ VE DAVALIK OLMUŞLAR. SONRA SENARİSTLERDEN BİRİ DEVAM ETMİŞ VE BİTİRMİŞ ANİMEYİ.. KIZIMIZ CANDY HEMŞİRE OLMUŞ VE TERRYNİN PEŞİNDEN AMERİKALARA KADAR GİTMİŞ… ANASI GİBİ ÜNLÜ BİR TİYATRO OYUNCUSU OLAN TERRY CANDY’NİN AMERİKADA BİR HASTANEDE OLDUĞUNU DUYMUŞ VE ONU GÖRMEYE HASTANEYE GİTMİŞ… SONRASI MI? BENDE BİLMİYORUM…. BU ANİME SAYESİNDE HER İNSAN BÜNYESİNİN GAYDA SESİNİ KALDIRAMADIĞINI, ÇİVİ ÇİVİYİ SÖKER MANTIĞININ ASLINDA ESKİ SEVGİLİNİN ACISINI YENİ SEVGİLİ GİDERİR MANTIĞIYLA AYNI OLDUĞUNU VE BİR TERRY GÖRDÜĞÜMDE ONU KAÇIRMAK YERİNE KENE GİBİ YAPIŞMAM GEREKTİĞİNİ ANLAMIŞTIM…

LADY GEORGİA

DAHA CANDY’NİN ŞOKUNU ÜZERİMİZDEN ATAMADAN SHOW EKRANLARINDA YAYINLANMAYA BAŞLAYAN LADY GEORGİA İLE HAYAL DÜNYALARIMIZ RESMEN DUMURA UĞRAMIŞTI. YA NASIL BİR SENARYOYDU O ÖYLE, CANDY’DEN SONRA BU ÇİZGİ FİLM ÇEŞİTLİ MÜSTEHCEN SAHNELERİYLE DE BENİM YAŞ GRUBUMA 1 BEDEN BÜYÜK GELMİŞTİ AÇIKÇASI. BU SARIŞIN HATUNUMUZUNDA KADERİ CANDY GİBİ DAHA DOĞMADAN TALİHSİZ BİR ŞEKİLDE BAŞLAMIŞTI. ANNESİ TARAFINDAN BİR NEHRİN KIYISINA BIRAKILAN GEORGİA’YI BİR ÇİFLİKTE İŞÇİ OLARAK ÇALIŞAN BİR AİLE BULUR VE BU AİLE BU KÜÇÜK KIZI EVLAT EDİNİR. KENDİLERİNİNDE İKİ OĞULU VARDIR VE ÇOCUKLAR HEP BİRLİKTE GÜLLÜK GÜLÜSTANLIK BÜYÜRLER. TAKİ SEVİMLİ KÜÇÜK KIZIMIZ BÜYÜYÜP BİR AFET-İ DEVRANA DÖNENE DEK. İŞTE NE OLUYOSA ZATEN ONDAN SONRA OLUYO.

BERABER BÜYÜYEN VE KIZI KARDEŞLERİ GİBİ GÖREN İKİ ABİDE KARŞI KONULAMAZ BİR ŞEKİLDE BU SARIŞIN BOMBAYA AŞIK OLUYOLAR. ANCAK KIZIMIZ TANIŞTIĞI İNGİLİZ DÜKÜNE KALBİNİ KAPTIRIYOR VE ONUN PEŞİNDEN İNGİLTERENİN KARANLIK SOKAKLARINA SÜRÜKLENİYOR. TABİ ŞAŞKIN AŞIK ABİLERDE ONUNLA BİRLİKTE… YANİ YAPRAK DÖKÜMÜNÜN DEĞİŞİK BİR VERSİYONUNU YILLAR ÖNCE FRANSIZLAR YAZMIŞTA BİZİM HABERİMİZ OLMAMIŞ.. BU ÇİZGİ FİLM DEDİĞİM GİBİ ÇEŞİTLİ MÜSTEHCEN SAHNELER İÇERİYODU VE BEN RESMEN GÖZLERİM PÖRTLİYEREK İZLİYODUM O SAHNELERİ.. BU SAHNELERİN BİZLER İÇİN ZARARLI OLDUĞUNU DÜŞÜNENLER YANILIYORLAR AKSİNE ÇOKTA BİLGİLENDİRİCİYDİ. MESELA BİR BÖLÜMDE İNGİLİZ DÜKÜ ÇOK FENA HASTA OLUYODU. ÇOK ŞİDDETLİ Bİ ŞEKİLDE ÜŞÜYODU GELEN DOKTOR EĞER VÜCUDU İNSAN VÜCUT ISISNA YENİDEN DÖNMEZSE KALBİNİN DURABİLECEĞİNİ SÖYLEDİ VE BİZİM ZEKİ KIZIMIZ GEORGİA DOKTOR GİTTİKTEN SONRA ÜSTÜNDEKİLERİ ÇIKARDIKTAN SONRA ISI ALIŞ VERİŞİNİ SAĞLAMAK İÇİN SERESERPE DÜKÜN ÜZERİNE ATTI KENDİNİ 😀 ŞİMDİ BANA SÖYLER MİSİN HANGİ KİMYA DERSİNDE MADDELER ARASI ISI ALIŞ VERİŞİNİN OLDUĞUNU BU KADAR İYİ ANLATACAK BAŞKA BİR ÖRNEK GÖRDÜNÜZ??HAYIR  BİDE BİZLERE SÖYLENEN “SENİ LEYLEKLER GETİRDİ YAVRUCUM ” YALANLARINI ÇÜRÜTEN KISIMLARINI YAZMIYORUM BİLE… BENCE GAYET YARARLI Bİ ÇİZGİ FİLMDİ.. İZLEMEYENLERE TAVSİYE EDİLİR..

LADY OSCAR

İŞTE BİR VATANA MİLLETE, OKUYAN ÖĞRENCİYE YARARLI ÇİZGİ FİLM DAHA… BANA KOSKOCA ÜNİVERSİTELER BİTİRMİŞ TARİH HOCALARIMIN ANLATAMADIKLARI FRANSIZ DEVRİMİNİ 2 GÜNDE HAFIZAMA KAZIYAN LADY OSCAR. OSCAR ERKEK GİBİ YETİŞTİRİLMİŞ BİR ASİLZADEDİR. VE ORDUYA DAHİL OLAN İLK KADIN KOMUTANDIR. ONUN ERKEKSİ AMA AYNI ZAMANDA İNSANI KENDİSİNE AŞIK EDERCESİNE KADINSI TAVIRLARI RESMEN BİR KIZ OLARAK ONA OLAN HAYRANLIĞIMI ARTIRMIŞTI VE SIRF BU YÜZDEN ERKEK KIYAFETLERİNE ARTAN İLGİM ANNEMİ ALARMA GEÇİRMİŞ OLACAK Kİ BU ÇİZGİ FİLMİ İZLEMEMİ YASAKLAMIŞTI. AMA BEN İNTERNETİN NİMETLERİNDEN FAYDALANARAK BU DİZİYİDE BAŞARIYLA BİTİRMİŞ VE SEVİLEN ANİMELER SINIFINA KOYMUŞTUM.. ACABA ANNEM TARİH DERSİNDEN GEÇMEMİ SAĞLAYAN ŞEYİN BU ANİME OLDUĞUNU BİLSE YASAKLARMIYDI? BAŞROL KARAKTERLERİN DIŞINDAKİLER O DÖNEMDE GERÇEKTEN YAŞAMIŞ KARAKTERLERDİ VE ÇOĞU ANLATILAN OLAYDA TARİHTEN ALINTI VARDI. FRANSA KRALİÇESİNİN SEVGİLİSİNİN OSCARA DUYDUĞU YASAK AŞK DIŞINDA 😀 BU ANİMEDE GEORGİA’YI İZLEMİŞ OLAN BANA BİLE AĞIR GELEN BAZI SAHNELERİ VARDI.  VALLA GÖZLERİMİ YERİNDEN FIRLATMIŞTI. ÖZELLİKLE OSCARIN EN YAKIN ARKADAŞI KANKİSİNİN ONA TECAVÜZ ETTİĞİ SAHNE.. O SAHNE ESNASINDA DURUMUN NE OLDUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞTIĞIM İÇİN SONRADAN ANLADIM Kİ ASLINDA ÇOK FENA Bİ SAHNEYMİŞ ORASI 😀 TÜM BİR BASTİLLE’Yİ YAKAN OSCARIN ÖLÜMÜYLE BİTEN BU ANİMEDE BENİM İÇİN FAYDALI ANİMELER  SINIFINDA YER ALIYOR… NEDE OLSA O DA GEORGİA GİBİ YARARLI BİLGİLER SUNDU BANA… MESELA ERKEKTEN KANKİ OLMAZ.. ÇÜNKÜ ERKEKLERİN BEYNİ BİZİMKİNDEN FARKLI İŞLİYO. DAHA DOĞRUSU SÖZ KONUSU KADIN OLUNCA BEYİNLERİ DURUYO, İŞLEMİYO…

SAİLOR MOON

OWWW YEAHHH!! İŞTE BENİM ÇILGINA DÖNDÜĞÜM ANİME. HALA BAZEN AÇAR KLİPLERİNİ İZLERİM. ALLAHIN NE GÜZELDİ BU KIZCAĞIZLARIN DÜNYAYI KORUMA ARZUSU.. KOLTUKLARIN TEPESİNDE ZIPLAYIP ELİME ALDIĞIM ÇUBUKLA “AYIN GÜCÜ ADINAAAA DÖNÜŞÜM BAŞLASINNNN” DİYE ÇIĞLIK ATARAK ANAMIN EN ALIMLI KIYAFETLERİNİ SAİLOR MOON KIYAFETİ YAPTIĞIM VE ÜZERİNE YEDİĞİM TERLİKLERİ HİÇ UNUTAMIYORUM 😀 YİNE BİR SARIŞIN HATUN VAKASI.. BİZDE SARIŞINLAR NE KADAR APTAL OLARAK BİLİNSE DE BU KÜÇÜK ADAMLAR HEP AKILLI ANA KARAKTERİ SARIŞIN YAPIYOLAR .TÜRKİYEDE APTAL YERİNE KONMAKTAN SIKILDIM JAPONYAYA GİDİP KENDİME SAÇ RENGİM SAYESİNDE SAYGIN BİR KONUM MU ELDE ETSEM NAPSAM :S

ANA KARAKTERİMİZ SELENE GÜCÜNÜ AYDAN ALIR VE TÜM ANİME BU HATUN ETRAFINDA DÖNER DURUR. HEM ANİMENİN EN GÜÇLÜ KARAKTERİDİR, HEM EN ÖNEMLİ KARAKTERİDİR Kİ DİĞER GEZEGENLERİN SAVAŞÇILARIDA ONU KORUR HEMDE DİZİDE Kİ YAKIŞIKLI BAY MASKEYİ KAPAN HATUNDUR. BU BAY MASKEDE DURUP DURUP DİZİNİN EN SONUNDA PAT DİYE ÇIKIP BİR GÜL ATARAK TÜM OLAYI ÇÖZÜYODU YAAAAA BEN ÖLÜYODUM O ZAMAN.. ANTONY İLE BAŞLAYAN SARIŞIN ERKEK SEVDAM BU BAY MASKE SAYESİNDE ESMER ERKEKLERE KAYDI VE ÖZÜME DÖNDÜM ÇOK ŞÜKÜR..

BİDE BUNLARIN KONUŞAN VE ONLARA YOL GÖSTEREN KEDİLERİ VARDI. LUNA, ARTEMİS VE DİANA.. VALLA BU KEDİLERİ GÖRDÜKTEN SONRA YOLDA GÖRDÜĞÜM HER KEDİYE BANA YOL GÖSTERMEYE GELEN ARTEMİS GÖZÜYLE BAKMIŞTIM.. KEDİLERİN PEŞİNDE DELİ GİBİ KOŞTURMAMI ANNEM YANLIŞ ANLAMIŞ VE BABAMA ” AY KENAN YOKSA BU KIZ SATANİST Mİ OLDU HER GÖRDÜĞÜ KEDİNİN PEŞİNDEN ‘ARTEMİS GEL BURAYA’ DİYE KOŞTURUYO. AY ARTEMİS KİM BİLMİYORUM Kİ?” DİYE  HAKIIMDAKİ MUHTEŞEM DÜŞÜNCELERİNİ BABAMLA PAYLAŞMIŞ VE BABAMDA BENİMLE 2. GENİŞ UFUKLU KONUŞMASINI YAPMIŞTI “ARYA KIZIM SEN MANYAK MISIN YOKSA SALAK MI? SATANİST OLUP KEDİ YİYECEĞİNE ADAM GİBİ MÜSLÜMANLIĞI YAŞA VE ÖKÜZ YE..” BENİ MÜSLÜMANLIK ADINA AYDINLATTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM BABACIM 😀 SAİLOR MOON DAHA SONRA BİR SÜRÜ MUTASYONA UĞRADI DİZİYE TÜM GEZEGENLER KATILDI VE ONLARLA BERABER DİZİ Bİ 300 KÜSÜR BÖLÜM SÜRDÜ. VALLA 100 BÖLÜMLÜK HAFIZAMIN İZLEME KAPASİTESİNİ BU DİZİDE 200E KADAR ÇIKARMIŞTIM AMA 300 BÖLÜM DAYANAMAMIŞTIM 😀 İZLEYEN ARKADAŞLAR SON BÖLÜMDE NE OLDU BANA ANLATIRSA SEVİNİRİM:D BU ANİME SAYESİNDE HER ŞEYDEN ÖNCE BİR TÜRLÜ EZBERLEYEMEDİĞİM GEZEGENLERİN ADLARINI ÖĞRENMİŞ VE BİR ÇIRPIDA SAYAR OLMUŞTUM VE KONUŞAN KEDİLERİN SADECE ANİMELERDE OLDUĞUNU ANNEMİN YARARLI TERLİK BASKILARI VE BABAMIN AYDINLATICI VAAZLARINDAN SONRA ÖĞRENMİŞ BULUNDUM.

ANİMELER HER ZAMAN YARARLIDIR. O KENDİNİ PİKAÇU ZANNEDİP CAMDAN AŞAĞI ATAN SALAKLARA GELİNCE ANNEM PİKAÇU UÇMUYODU SADECE YERİNDE ZIPLIYODU HAVAYA DOĞRU VE ELEKTRİK SAÇIYODU. SALAK UÇMAYI BECEREMEYECEĞİN BELLİ BARİ ELEKTRİK KISMINI DENESEYDİN.. HEM YÜKSEK VOLTUN İNSAN ÜZERİNDEKİ ETKİLERİNİDE BİZE GÖSTERMİŞ OLURDUN.. EN AZINDAN ÖLÜRKEN Bİ İŞE YARARDIN.. UÇTUNDA NOLDU GÖĞE Mİ ERDİN….

(DELİ KIZIN BOHÇASI)

 

 

7 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Tem 22, 2011 @ 01:13:55

    hahahahhaha 😄 ayyyyy öldümmmm candy ve sailor moon u izledim bende geçen aylarda bi ara da şu oscar olana başlayıp yarım bırakmıştım ama cidden oscar a hayran kalmıştım… 😄 200 bölümlük sailor moon… yetermi ya ona 200 bölüm…Naoko Takeuchi ablacık döktürmüştü resmen… bende çıkardım elime bi sopa bulur ayın sihirli gücü adına diye bağırır dururdum hala annem benim usagi manyaklığımı unutamamıştır…ve hala usagi manyağıyım türkçe altyazılısı geldikçe izliyorum hala 😄 ve evet hala usagiyi çok seviyorum sakar sulugöz uykucu usagi’mi seviyorum 😄 ve geçen caandy ye bakım bida küçüklüğümden beri bakmıyorum dedim ^^ küçükken bende antony’ye biterdim halada açtım ona bakıp bakıp duruyorum… Kabul ben hiç büyümeyeceğim…”anime izlemek çocukluktur ne o öyle çocuk çizgifilmi…”diyip sinirimi bozan zihniyete inat ben hep çocuğum ve böyle mutluyum ^^ anime ❤ manga teşekkürler bebeğim bu bol güldüren güzel yazın için 🙂

    ~minjae

    Cevapla

  2. merve
    Tem 22, 2011 @ 03:03:30

    bende bayılıyodum bu anımelere ya bak bu konuya kımsenın el atacagı aklına gelmemıstır cok cok ııı yapmıssın cnm benım yazı yıne harıka benımde sarısın sevdam antony ıle basladı bay maskelı yakısıklı mamoru yanılmıyosam onunla bıttı :))ve bu anımelerı ızlerken bende ne dayaklar yemıstım hatta candy erken saate alınmıstı sırf onu var dıye okula gıtmemıstım annem’bu çizgi film sana zararlı yasaklıyorum’bıtmıstım:))ve candy nın sonu cnm terry bı kzı bunun yuzunden kaza gecırıyo onunla evlenmek zorunda kalıyo yanı candy bundan da nasıbını alamıyo ama o tepede gordugu cocuk antony degılmıs baskası ımıs onu buluyomus ve onunla evlenıyomus boyleymıs bır yerde okumustum ve yazı ıcın gerçekten teşkkürler:)))

    Cevapla

  3. Merve Altop
    Tem 22, 2011 @ 03:04:37

    bende bayılıyodum bu anımelere ya bak bu konuya kımsenın el atacagı aklına gelmemıstır cok cok ııı yapmıssın cnm benım yazı yıne harıka benımde sarısın sevdam antony ıle basladı bay maskelı yakısıklı mamoru yanılmıyosam onunla bıttı :))ve bu anımelerı ızlerken bende ne dayaklar yemıstım hatta candy erken saate alınmıstı sırf onu var dıye okula gıtmemıstım annem’bu çizgi film sana zararlı yasaklıyorum’bıtmıstım:))ve candy nın sonu cnm terry bı kzı bunun yuzunden kaza gecırıyo onunla evlenmek zorunda kalıyo yanı candy bundan da nasıbını alamıyo ama o tepede gordugu cocuk antony degılmıs baskası ımıs onu buluyomus ve onunla evlenıyomus boyleymıs bır yerde okumustum ve yazı ıcın gerçekten teşkkürler:)))

    Cevapla

  4. Neslihan Yoochun Avşar
    Tem 23, 2011 @ 21:21:00

    benimde anılarımı canlandırdın be arya ne zlerdim bu animeleri hepsini izledim fakat sona laşamadımama sailor moon benim için tek geçilmez bi animeydi zorluklarla izledğim ve her bölümünü deftere yazdığım ve 10deftere kadar çıktığımı hatırlıyorum bende mamoruya aşık olmuştum ve kendimi usagiyle kıyaslamaya başlamıştım anem kızım sen nasıl insansın hiç çizgi filmdekilere aşık olunurmu onlar gerçek bile değil annem beni anlamıyordu ama o kadar bağlanmıştım ki hüzünlü bölümlerde hüngür hüngür ağladığımı biliyorum ne günlerdi yaa valla yine çok fena döktürmüşsün canımm ellerine sağlık=)))

    Cevapla

  5. svglgnlk
    Tem 29, 2011 @ 10:53:32

    ayyy aryam eline sağlık çok güzel yazmışsın..bir psikolog edasıyla çocukluğuma indirdin beni:) ama esas inilmesi gereken senin çocukluğunmuş… “SEN NE BİÇİM KADINSIN KIZIN İLK AŞKI ÖLDÜ, SENDE HİÇ DUYGU YOK MU AŞK NEDİR BİLMEZMİSİN SEN?” sen ne bilmiş ne duygusal bir çocukmuşsun öyle yaaa 😄 benim o yaşta aşık olduğum tek şey oyun oynamaktı heralde:):)ama bir tvkolik olarak bunları ne çok izlerdim..teşekkürler yüzümde kocaman bi gülümsemeyle okuyabileceğim bir yazı yazdığın için…seidou

    Cevapla

  6. svglgnlk
    Tem 29, 2011 @ 15:34:58

    ben bunlardan sadece şeker kız candy’i izledim :/ lady oscar lady georgia felan adlarını duyduğum şeylerdi ama hiç bakmadım nerede yayınlanmıştır onu bile hatırlamam:))ben daha çok bugs bunny(bugs bunny favorimdir),duffy duck felan izlerdim:Dsailor moonada denk geldikçe bakardım,tek hatırladığım o kızın uzun sarı garip saçıdır hala…şeker kız candydede off yeter ulennn gene mi sıkıntı gene mi entrikaa felan modunda olurdum.zavallı anthony ne de kötü ölmüştü yazık ona üzülmüştüm gerçekten de ama terry neydi yaaa:P ona aşık olmayan kız çocuğu var mıdır acaba şu hayatta merak ediyorum.Efendi adam yerine kötü çocuk tercihlerimizin bir nedeni de bu terrydir ben size söliyim:D
    (cinnet)

    Cevapla

  7. deli kızın annesi
    Ağu 16, 2011 @ 00:43:34

    çok güzel en azından terlik baskılarımın sonucunun iyi olmasına sevindim. öyle yapmasaydım bir ömür bir kedinin peşinden artemis diye koşturacaktın. iyi ki de yapmışım bir anne olarak hiç pişman değilim. evlat bu dövülür de sevilir de.. hem kızını dövmeyen dizini döver. bıraksaydım da seni millet satanist mi zannetseydi. iyi yapmışım aferin bana

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

