KORE HAVAALANI DEDEKTİFİ İŞ BAŞINDAAAAAA….

EVETTT UZUN BİR ARADAN SONRA NİHAYET YAZIMI TAMAMLAYABİLDİM… AMAN ALLAHIM NE KADAR ZOR OLDU BUNLARI BULUP YAZMAK… HERŞEY TAKİPÇİLERİMİZ İÇİN.. BAKTIM MESLEĞİM DIŞINDA HERŞEYE EL ATMIŞIM YAZILARDA; BAKIM, AŞÇILIK, TV, DEDİKODU VALLA Bİ KENDİ İŞİMLE ALAKALI BİŞEY YAPMAMIŞIM DEDİM KENDİ KENDİME.. SONRA HEMEN PCNİN BAŞINA GEÇTİM O HAVAALANI SENİN BU HAVAALANI BENİM ARAŞTIRMAYA KOYULDUM..BU YAZIDA AMACIM ASLINDA SADECE ÜNLÜLERİN KIYAFETLERİNİ ELEŞTİRMEK DEĞİL. ONLARI ELEŞTİRİRKEN SİZLEREDE MODA İLE İLGİLİ KÜÇÜK İP UÇLARI VERMEK.. UMARIM YAZIM YERİNE ULAŞIR. BİLİYORUM BU YAZIDA BAZILARINIZIN OPPASINA GİYDİRME YAPTIM BAZILARINIZIN SEVMEDİKLERİNE TAÇLANDIRMA AMA BU KİŞİLER TAMAMEN BİR MODA TASARIMCININ GÖZLÜĞÜ İLE İNCELENDİ BU YÜZDEN OLABİLDİĞİNCE OBJEKTİF OLMAYA ÇALIŞTIM. VALLA KENDİ OPPAMA BİLE TORPİL YAPMADIM HAAA 😀 EEE NE DURUYORUZZZZZ O ZAMAN SHOW MUST GO ONNNN

DELİ KIZDAN BİR NOT: BAZI YAZILARI OKURKEN GÖZLERİNİZ YORULACAK ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLİYORUM.. YAZILARIN HEPSİ AYNI PUNTO İLE YAZILMASINA RAĞMEN YÜKLERKEN WORDPRESS KENDİ AYARLAMALARINI YAPIYOR BU YÜZDEN YAZILARIN BAZILARI ÇOK KÜÇÜK… NEYSE GÜLÜ SEVEN DİKENİNE KATLANICAK ACIKKIN NAPALIM…

BOF’un YARAMAZ MELEĞİ GOO HYE SUN

ÖZGÜR RUH HEECHUL

YAKIŞIKLI, OLGUN VE KARİZMATİK.. BİR HYUN BİN GERÇEĞİ

SEMPATİK GÜZEL SANDRA

ACI GERÇEK… JAE JOONG OPPAAAAA…

AKIL YAŞTA DEĞİL BAŞTADIR.. ÇOĞU ABLASINA ÖRNEK MİSS A SUZY..

ŞARAP MİSALİ ADAM KİM BUM

FARKLI VE TARZ JUNSU OPPAAAA…

SCANDAL GİRLS…

UZAY KAÇKINLARI SHİNEE…

BİR KALP KRİZİ SEBEBİ LEE MİN HO…

ANANESİNE ÖZENMİŞ KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞU TAEYEON…

YİĞİDİ ÖLDÜR HAKKINI YEME.. TİFFANY..

BİR İYİ BİR DE KÖTÜ HABERİM VAR… YUNHO VE CHANGMİN OPPAAAA….

RÜKÜŞLER PRENSESİ YOON EUN HYE…

AYI YAVRUSUNU SEVERKEN ÖLDÜRÜRMÜŞ… YUCHUN OPPAAAAAA 

İŞTEEE BİR HAVAALANI TRAFİĞİNİ BÖYLECE ATLATMIŞ OLUYORUZ.. BİR SONRAKİ DURAKTA İNECEK VAR KAPTAN…

(DELİ KIZIN BOHÇASI)

9 Yorum (+add yours?)

  1. hat*jj*ceee
    Tem 27, 2011 @ 20:36:52

    Aryaaaaaaaaaaaaaaaa sen beni öldürcen öldürcen xD ne ettin benim Jaejoong’uma xD tecavüzcü coşkun haaaa :D:D (kırmızı olayı bende de aynı derecede bu aradaydılar) Yoochun’u da vurmuşsun yerden yere bi Junsu kurtulmuş xD ama gerçekten katılmamak mümkün değil… sana bu yazından dolayı 10 üzerinden 10 veriyorum xD ^__^

    Cevapla

  2. Yasemin B.
    Tem 27, 2011 @ 20:48:11

    Valla yazını şöyle dizimi kenara atarak okudum. Güzeldi bazı sevdiğim ünlüler – bkz. JaeJoong- bile saçma saçma giyiniyor 😄 Ama eğlenceli bir yazıydı hemencicik okudum ellerine sağlık ^^

    Cevapla

  3. svglgnlk
    Tem 27, 2011 @ 21:37:23

    AYY TEŞEKKÜR EDERİMM.. TAKİP EDİN ANACIM DAHA NASIL NASIL HALLERİNİ BULDUM ONLARIN… DAHA ONLARIDA YAZICAM… ŞİMDİ OPPAM DİYE YUCHUNA KIYAK GEÇSEM OLMAZDI O YÜZDEN ONUDA SEVDİM AZICIK…:D

    Cevapla

  4. svglgnlk
    Tem 28, 2011 @ 00:20:13

    bende diyorum bu kız YC’un giyimini beğenir neden böle şeyler yazmış 🙂 ayrım olmasın diye imişş 🙂 LMH için ise kesin böyle bir şey bekliyordum yanılmadım 😀

    Cevapla

  5. Merve Altop
    Tem 28, 2011 @ 01:10:41

    yine başarılı,eylenceli,okudukça okuma istegi,aaaaaaa bitti mi?dedimiz bir yazı daha okudum cnm ellerine sağlık.bu sefer mesleğim bu deyip konuşturmuşsun helal valla:)ve cidden benım oppamın hali neydi öle ha hak etmiş vur yerden yere(jj) ve minho ile kim bum’a laf yok harbiden min ho yazıyo modayı ya:)))

    Cevapla

  6. svglgnlk
    Tem 28, 2011 @ 10:07:58

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM KIZLAR YAA.. SİZ BÖYLE YORUM YAPINCA DAHA ÇOK YAZASIM GELİYO.. DÜN GECE OTURUP BİR SÜRÜ YENİ RESİM YÜKLEDİM PCYE ELEŞTİRİLECEK 😀 KORE ÜNLÜLERİ KORKSUN BENDEN 😀 😀 AMA ÇOK MUTLU OLDUM SÖYLEDİKLERİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM… UMARIM DAHA İYİ YAZABİLİRİM…

    Cevapla

  7. svglgnlk
    Tem 29, 2011 @ 11:40:08

    arya eline sağlık çok güzel olmuş yine:) bu arada bakmışsınki yc jj giyinememiş sen giydirmişsin resmen.. neyse oppa duy aryayı düzelt kendini:):)..seidou

    Cevapla

  8. deli kızın annesi
    Ağu 16, 2011 @ 00:24:45

    nihayet mesleğinle alakalı bir yazı annecim. o kadar yazı okudum bi bu mesleğinle alakalı. yani hem seviyorsun bu çekikleri hem de yerden yere vuruyorsun. bu nasıl bir sevgidir anlamadım ki. o shinee grubu annecim kız mı erkek mi ben pek anlayamadım? bide bu ablanın yunhosu bu çocukmuymuş.hımm eniştenin kızdığı kadar varmış sana annecim. bu çocuk yüzünden ablan boşansın seni atarım porsuğa haberin olsun.. öpüldünüz hepiniz kızlarım..

    Cevapla

  9. Kajin Ova
    Eki 12, 2011 @ 19:17:00

    ben çok beğendim bu siteği

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

