Müzikallerden Seçmeler

Bugün sizlere izlediğim birkaç müzikal ve müzikal filmden beğendiğim sahneleri ve şarkıları paylaşmak istiyorum.Umarım beğenirsiniz 🙂

1-NOTRE DAME DE PARIS

İlk önce çok sevdiğim Notre Dame De Paris müzikalinden başlamak istiyorum.Bunlar müzikalde bana göre en ön plana çıkan parçalar ama baştan sona güzel bi müzikal izlemenizi tavsiye ederim.

Tu Vas Me Detruire parçası beni Belle den sonra en çok etkileyen parçadır.

Belle…Herkes tarafından bilinen bir parça…Daha sevmeyeni görmedim:)

2-HAIR

hair,hair,my hair 🙂

Let the sun shine in şarkısının orijinali bu:)Bu şarkının remixini radyoda duyduğumda benim aklıma hep bu sahne gelir ve gözlerim dolar 😦 Eğlenemiyorum ben o şarkıda:(

3-MOULIN ROUGE

Ooo Moulin Rouge…Seni pek bi seviyorum 🙂

4-PHANTOM OF THE OPERA

5-MAMMA MIA!!

Pek bi severim bu şarkıyı:)

6-THE ROCKY HORROR PICTURE SHOW

7-NINE

En çok take it all parçasını beğenmiştim bu filmde 🙂

8-ACROSS THE UNIVERSE

filmin başlangıç sahnesi 🙂 Jim sturgess bana durmadan bu şarkıyı söyleyebilir hayır demem 😀

bu şarkının orijinalini daha çok severim:) ayrıyeten zil seslerimden biridir 🙂

NOT:Bunlar şu an aklıma gelenler sadece hatırladıkça ekleme yaparım:)

CİNNET

2 Yorum (+add yours?)

  1. deli kızın annesi
    Ağu 16, 2011 @ 00:11:13

    ahhh işte bu. bu nasıl güzel bir yazı. bunlardan bazılarını bizzat gidip yerinde izledim ki hala hatırımdadır. NOTRE DAME DE PARIS bunu gerçekten Paris’de izlemiştim ki mükemmel bir sahnesi mükemmel şarkıları vardı. ağlamamak elde değil. bak yeniden hatırladım o yıllarımı resmen zaman tüneline girdim çıktım sayenizde kızlarım. sonra MOULIN ROUGE. bununda fransada özel yeri vardır. bu müzikalde muazzamdır. bak bu konu tam benlikmiş. hepsini izledim ben bunların. elinize sağlık kızlarım böyle güzel bir konuya değindiğiniz için. öpüyorum hepinizi kızlarım.

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 16, 2011 @ 00:24:51

      çok şanslısınız…bende onları yerlerinde izleyebilmek isterdim 😦 benim gibi müzikal seven birinin ve özellikle bunları yerlerinde izleyen birisinin yazıma yorum yapması çok güzel bir duygu 🙂 bizde sizi öpüyoruz S.teyzecim 🙂
      cinnet

      Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

