KUROSHİTSUJİ… ŞEYTANLA DANS ETMEK İÇİN ONUN KILIĞINA GİRMEK GEREKİR…

Gece gece ne yazsam ne yazsam diye kara kara düşünürken face sayfamızda paylaşılan benimde çok sevdiğim bir anime geldi aklıma… Kuroshitsuji ! Grell ‘i , Seboş’u , Ciel’i , Madam Red’i kısaca bütün muhteşem karakterleri…

Anime yapalım derken ecchi ile fantastik türünü birbirine sokan daha sonrada önümüze sunan kişileri kınıyorum… Kuroshitsuji gibi hafızalarda yer eden muhteşem , yaratıcı ve üzerinde bir olgunluk ağırlıkla fantastik türde animeler yapanlarıda kutluyorum…

Yıllardır anime izliyorum , manga okuyorum. Saçma sapan konusu olan yada hiç olmayacak türleri bir araya getirmiş o kadar anime gördüm ki bu animeyi ilk gördüğümde hazine bulmuşa döndüm. İlk başlarda olay İngiltere’nin Victoria döneminde yani Kraliçe Victoria zamanlarında geçtiği için biraz tereddütlüydüm. Ama animeyi izlemeye başladıktan sonra öyle bir sardı ki başından kalkamadım.

Gelelim karakterlerimizi tanıtmaya…

Bu çocuk  , ilk başlarda söylerken dilimin dönmediği Phantomhive ailesinin 12 yaşında ki şeker mi şeker oğlu Ciel Phantomhive ^^  Kendisi malikanelerinde çıkan bir yangında ailesini ve kendisini kaybetmiştir. 😄 Şimdi bu ne diyorsunuz? Şöyle ki daha sonra Şeytan Seboşumuzla anlaşma yaparak ailesinin intikamını almak için geri dönmüştür… Sağ gözü kör falan değil ^^ Sadece anlaşma işareti sağ gözünün içinde olduğu için o bantı takıyor ^^

Gelelim Sebastiana nam-ı diğer Seboşumuza 😄  Böyle masum durduğuna bakmayın kendisi şeytanların en tehlikelisi… Ama hakkını vermeliyim adam hedefine bıçak fırlatırken karizmadır… Kendisi animemizin birinci sezonunda Ciel’le anlaşma yapar ve ölen ailesinin intikamını almak için Ciel’in silahı , kalkanı olur. Tabi bu karşılıksız değildir.  Kendiside bunun karşılığında Cel’in ruhunu alacaktır. Her ne kadar animenin ikinci sezonun da kendisine rakip Ciel’ine göz koymuş bir şeytan çıksada ortaya benim için bir numaradır.

“DEATH!!!” Bu size neyi hatırlatıyor???  Tabiki de Grell ‘ i… Greel’in o elinde fotoğraf makinası Seboş’un peşinde dolanmaları , en karizma pozu yakalıcam diye şekilden şekile girmeleri , her seferinde Seboş’un bir bakışına kanıp iistediğini yerine getirmeleri , Seboşşşş Seboşşşş diye peşinde koşmaları ve eline Ölüm Orağını alıp çılgınca saldırıları… İşte budur Grell! Ciel’imizin halası  Madam Red ölmeden önce onla ortak olup kötü işler karıştıran yaramaz Grell!… Kendisi daha sonra Sebastian’a fena takmış ve ona Seboş deme şerefine ulaşmış bir Shinigami’dir. ( Shinigami : Japon mitolojisinde geçmektedir. Anlamı ölüm tanrısıdır.)

Evet. En sevdiğim üç karakterini tanıttım sizlere. Şimdi sıra opening ve endinglerinde. Opening ve endingleride animenin kendisi gibi etkileyicidir. Ost.leride çok güzeldir…

1. Sezonun OST albümünü buradan indirebilirsiniz : http://www.mediafire.com/?32jojm1in5i

2. Sezonun OST albümünü buradan indirebilirsiniz  : http://www.fileserve.com/file/rg5KfWq

~minjae

4 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 06, 2011 @ 06:23:39

    gece gece yazılan yazıya sabah sabah yorum yapayım bari… ne zamandır anime arayıp duruyorum kızım ses versene bana 😀 hemen izlemeye aldım bu tarz animeleri seviyoreeeee 😀 😀

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 06, 2011 @ 06:37:04

    ay söleseydin ne tür aradığını hemen sölerdim sana bir anime dur linkte atayım ordan izle 1. ve 2. sezonuda var ^^
    1.sezonu : http://www.turkanime.tv/anime-detay/Kuroshitsuji
    2.sezonu : http://www.turkanime.tv/anime-detay/Kuroshitsuji-II

    ~minjae

    Cevapla

  3. svglgnlk
    Ağu 07, 2011 @ 00:46:39

    izleme listeme ekledim bunu da :))
    cinnet

    Cevapla

  4. svglgnlk
    Ağu 08, 2011 @ 16:45:45

    evet sana ilham kaynağı olan paylaşımı yapan ben yorumuda yapıyorum kiii ben bu animeyi çok seviyorum…seboşu herkes izlemeli..:):) seidou..

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

