YOĞUN İSTEK ÜZERİNE :D

Sevgili  okuyucularımız,(o nasıl bi giriş ya 🙂 kendimi fena resmi gördüm 😀 )

1 haftadan uzun süredir diğer yazar arkadaşlarım (özellikle bir tanesi) ve diğer arkadaşlarımın üstümdeki yoğun baskısından ötürü bundan sonra sizlerle müzikle ilgili daha fazla paylaşım yapmaya karar verdim.Son çıkan şarkılar,benim sevdiğim şarkıcılar ve şarkılar,Türkçe olsun yabancı olsun hiç ayrım yapmadan bundan sonra daha fazla paylaşım yapacağım.

Biraz kendimi övmek gibi olacak ama gerçektende blogdaki müzik (film vb. şeylerde dahil) konusundaki DUAYEN benim hacılar 😀 Müziksiz yaşayamayanlardanım.Her tarz müzik dinlerim.Klasik,pop,rock,metal,Türkçe,yabancı,TSM ve şu an sayamayacağım bir sürü tarz daha…

Arabaya bindiğim an yaptığım ilk iş radyoyu açmak olur.Okula ya da bir yere giderken eğer müzik çalarımı olurda evde unutursam gittiğim yollar bitmez,canım sıkılır ‘’Allahım nasıl unuttummm!!‘’ diye kendi kendime kızarım:) Sözün kısası bundan sonra bol bol şarkı paylaşacağım sizlerle.Umarım beğenirsiniz paylaşımlarımı 😀

İlk paylaşımıma da bugün başlayacağım.

SON GÜNLERDEKİ TAKINTI ŞARKILARIM TOP 5

5 LADY GAGA – JUDAS

Kim ne derse desin bu kadını ve şarkılarını seviyorum:)

4 ALESHA DIXON FT JAY SEAN-EVERY LITTLE PART OF ME

Alesha Dixon takip ettiğim şarkıcılardandır ve Jay Sean’ı da severim.2si bence iyi olmuşlar 😀

3 TAKE THAT – LOVE LOVE

Klipte ilk fark ettiğim şey Robbie’nin geri dönmüş olmasıydı 🙂 Take That eskimiyor yaa nasıl bir grupsunuz siz 😀

2 JASON DERULO – DON’T WANNA GO HOME

Seviyorum bu şarkıyı yaa 🙂 Sesini de sonuna kadar açıp evin içinde deli gibi tepiniyorum 😀

1 THE WANTED – GLAD YOU CAME

Veeee son 2 gündür kaç kez dinlediğimi bile hatırlayamadığım şarkı 😀

CİNNET

6 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 07, 2011 @ 23:26:13

    ÇOKTA ZOR BİŞEY DEĞİLMİŞ DİMİ DOSTUM 😀 NİHAYET GÜL CEMALİNİZİ GÖREBİLDİK SAYIN CİNNET…DEVAMINI ISRAR VE DE BASKI İLE BEKLİYORUM :D:D (DELİ KIZIN BOHÇASI)

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 08, 2011 @ 16:51:04

    evet kendi paylaşımda olmayan birisi olaraktan tebrik ederim yazabilmişiz:):)ve evet duayen hanım taktığın şarkıları bizede taktırdığın için teşekkür etmekteyiz..seidou

    Cevapla

  3. deli kızın annesi
    Ağu 15, 2011 @ 23:50:55

    ayy kızlarım yaa nasıl dinliyorsunuz bu şarkıları bilmiyorum. arya evin içinde açıp sesini sonuna kadar dinlediğinde ben sinir krizi geçiriyordum. ama sizin gibi kızların bunların yanında tsm ile ilgilenmesi de ayrıca gurur verici bir olay. ama daha çok böyle şarkılar paylaşsanız hem yaşıtlarınıza da örnek olursunuz hem de bizim sanatımızı tanıtmış olursunuz. ama bunları da yapın sonuçta siz gençsiniz dimi? çok güzel şarkılar seviyorum sizi. öptüm hepinizi kızlarım

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 16, 2011 @ 00:09:17

      bugün aklımdan geçmişti biraz da TSM paylaşayım diye artık sizde bizi takip ettiğinize göre bu konuya daha çok ağırlık vereceğim 🙂
      cinnet

      Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

