KEL KIZIM KELTOROŞ KIZIM

ESKİ ZAMANLARDA BİR KIZ  VARMIŞ..BU KIZIN ÇOK GÜR, DOLGUN, GÜZEL Mİ GÜZEL SAÇLARI VARMIŞ…SONRA NE OLDUYSA OLMUŞ BU KIZIN SAÇLARI DÖKÜLMEYE BAŞLAMIŞ.AMA ÖYLE BÖYLE DEĞİLMİŞ. HER BANYODA HER SAÇ TARAMADA Bİ AVUÇ SAÇ ELİNDE KALMAKTAYMIŞ.VE BU GELİP GEÇİCİ DEĞİLMİŞ.KIZIN SAÇLARI GİTGİDE SEYRELMİŞ.TAMAM HERŞEYE RAĞMEN KIZ KELLEŞMEMİŞ AMA SAÇI ESKİYE NAZARAN ÇOK AZALMIŞ.İŞTE NE OLDUYSA O SIRA OLMUŞ VE KIZIN ANNESİ KEL KIZIM KELTOROŞ KIZIM DEYİP DURUMA RAZI GELECEĞİNE ÇEŞİTLİ YOLLAR DENEMEYE BAŞLAMIŞ.ANNE KIZ ÇOK ETKİLİ BİR YÖNTEM UYGULAMIŞLAR..SADECE SAÇI DÖKÜLENLERİN DEĞİL SAÇI SEYREK OLANLARINDA RAHATLIKLA UYGULAYABİLECEĞİ BİR YÖNTEMMİŞ BU.VE SAÇ ÇIKMASINI SAĞLAYARAK TEKRAR GÜRLEŞTİRİYORMUŞ.PEKİ NEYMİŞ BU?

ŞİMDİ MASAL MODUNDAN ÇIKALIM Kİ YAZDIKLARIMIN MASAL DEĞİL ETKİLİ BİR YÖNTEM OLDUĞU ANLAŞILSIN.EĞER SİZDE’’ KEL OLACAĞIM. BENDE KELOĞLAN KADAR ZEKADA YOK MASAL KAHRAMANI OLUPDA OLAYI KURTARAMAM NE YAPMALIYIM’’ DİYORSANIZ EĞER BU YÖNTEMİ UYGULAYABİLİRSİNİZ… BİR PAMUK YARDIMIYLA (YADA VICIK VICIK YAĞDAN ETKİLENMEZSENİZ ELİNİZLE FARKETMEZ) SAÇ DİPLERİNİZE ZEYTİN YAĞI SÜREBİLİRSİNİZ.ZEYTİN YAĞI DEDİYSEK ÖYLE BASİT OLMASIN BULABİLDİĞİNİZ EN DOĞALA YAKIN YAĞDAN BAHSEDİYORUM. DAHA SONRA BİR YADA DURUMA GÖRE İKİ DİŞ SARIMSAĞI SOYUP ORTADAN KESEREK SAÇ DİPLERİNİZE YANİ ZAYTİN YAĞININ ÜSTÜNE SÜRMELİSİNİZ.15-20 DK BEKLEDİKTEN SONRA DOĞRU BANYOYA KOŞUN.HADİ YAĞ NEYSEDE SARIMSAKLI SARIMSAKLI DOLAŞMAYIN ORTALIKTA:) EVET ÇOK BASİT BİR YOL AMA KESİNLİKLE ETKİLİ..ASLINDA BURADA RESİMLERLE İSPATLAMAK  İSTERİDİM AMA BU YOLLA KELLİKTEN KURTULANLARIN MAZİYE DÖNMEK İSTİYECEĞİNİ SANMIYORUM:) SEİDOU

7 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 09, 2011 @ 00:09:50

    bebeğim sen bugün resmen bana çalışmışsın önce sınav stresi yüzünden çıkan sivilceler ve sonra (ben anladım stresten dökülüyo) gene dökülmeye başlayan saçlarım için yaızlar geldi 🙂

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 09, 2011 @ 00:38:37

    sarımsak mucizesine bende değinecektim iyi olmuş benden önce kaleme alındığı 😀 zira gerçkten işe yarıyor… (delikızınbohçası)

    Cevapla

  3. mydestiny
    Ağu 10, 2011 @ 14:34:16

    Ben de zeytinyağlı bir şampuan alıp içine çok az badem yağı karıştırdım çok etkili oldu. Buklelerim dökülmüyor artık 😀 Doktor tavsiyesiydi bu tabi, kafamdan uydurmadım 😛

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 11, 2011 @ 02:10:11

      evet badem yağıda çok yararlı gerçekten çok işe yarıyor… badem yağının dökülmeyi engellemekten çok sağlamlaştırma güçlendirme etkisi var.. sanırım senin bukleler o yüzden yerinde sağlam duriyy 😀 (deli kızın bohçası)

      Cevapla

  4. deli kızın annesi
    Ağu 15, 2011 @ 23:12:46

    aaa bak aryanında küçükken saçı çıkmazdı bende zeytin yağı badem ve sarımsak yağı ile masaj yapardım başına sonra bi çıktı bi gürleşti saçları. şimdi maşallah kessende at yelesi gibi hiç bişey farkedilmiyo. bende bir anne olarak annelere tavsiye ediyorum. ama önce bi doktora sorsunlar çünkü bazı bünyelerin buna alerjisi olabiliyor. öptüm hepinizi kızlarım.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

