İŞKENCE DİZİLER

Kendi blogumuz da dahil pek çok blog çok güzel dizi tanıtımları yapıyor. Onlardan oluşturduğum liste  sanırım 3tane A4 kağıdını geçti. Oturup izlemeye henüz vaktim olmasada var olduklarını bilmek bile beni rahatlatıyor. Büyük bir hevesle pc’nin başına kurulup “bugün bütün gün dizi izleyecem” deyip kendinizi pc ile bütünleştirdiğiniz ama açtığınız her dizinin ilk bölümünde oluşan can sıkıntısının tüm bünyenizi sarması durumuda bence bizim gibi dizi sever herkesin başına gelmiştir. İşte benimde bu şekilde “hay senin gibi dizinin” dediğim ve beni belli bir dönem resmen Kore dizilerinden soğutan 3-5 tane dizi olmuştu. Şimdi sevdiğim dizilerin tanıtımına 2 dk. reklam arası vererek bu içimi bayan dizileri ve onları neden izlemeyi bıraktığımı yazmak istiyorum..

DELİ KIZDAN UYARI: Bu benim şahsi fikrimdir. Kimseyi etkileme amacı gütmüyorum bu yüzden bu delinin lafına bakıpta izlememezlik yapmayın… Ama sadece hazırlıklı olun, sizinde canınız sıkılabilir 🙂

1) MY GIRL: İlk 7 bölümünü izlediğim ve 8.bölümde “ehhh diziyi yarıladık artıkın bişeyler olsun” diye büyük bir umutla pc’ye yapıştığım bir dizi. Sonuç mu? Cık anacım hiç bir değişiklik olmuyor. Ya bizim Türkler aslında seneleeerrr önce bu diziyi film olarak çekmişler. Başrolde de Tarık Akan-Emel Sayın.. Klasik ölüm döşeğinde can çekişen dedeyi mutlu etmek için bulunan yalancı bir kuzen/sevgili ‘ye dizinin sonunda sırılsıklam aşık olma hikayesi işte.. Ahanda bakın diziyi izlemeden sonunu biliyorum işte. Sonunu bildiğim şeyleri izlemeyi sevmediğimden dizinin hüsranla sonuçlanan 8. bölümünden sonra kendime yeni bir dizi aramaya başlamıştım. Ayrıca saçma bir kurgu, yalancılığın kitabını yazmış bir kız, aranan bir kuzen ve sonunda aşkından ölmek üzere olan bi adam.. sevmiyorum böyle basit 3. sınıf yazarların bile rahatça yazabilecekleri senaryoları.. bana daha üretici, daha zeka fışkıran senaryolarla gelin kardeşim..(ÖRNEK MİSAL CİTY HUNTER)

2)PLAYFULL KİSS:Hay Allahım bu nasıl bir diziydi yaaa.. Arkadaşımın zoruyla resmen 7 bölüm karın sancısı çekmiştim.Salak bir kızın bir buz dağına olan aşkına benim gibi bir deli ne kadar dayanabilir ki? Diziyi izlerken bir kız bu kadar mı salak olur, bu kadar mı sümsük olur, bu kadar mı kendini bir erkeğin karşısında küçük düşürür, bir kızın bu kadar mı gururu olmaz, kısacası bir kız aşık olduğunda bu kadar mı şapşal aşık olur diye düşünmeden edemiyosunuz. Oğlana ne demeli kızdan aşağı kalır yanı yok.Bir erkeğin bu kadar mı g** kalkık olur. Zannedersiniz ki küçük dağları bu yaratmış öyle bir yürüyüşü öyle bir güveni var abinin.  Diziyi izlerken pc’den fırlayıp g** kalkık bu buzdağının g** aşağı çekmek ve beyinden yoksun bu kız müsveddesininde bıngıldağına bi tane yapıştırıp “gerizekalı sen böyle yaptıkça bu herifte kendini bi b** zannediyo. ne diye hala k**ına giriyosun şu insan bozmasının beee” diyesim geldi. Baktım benim sinir katsayılarım bu diziyi izlemeye elverişli değil hemen sayfanın sağında bulunan kırmızı kutucuktaki kapat yazısına bastım ve ilelebet izlenmemek üzere kapattım sayfayı…

3)PİCK THE STARS: 3 bölüm dayanabildiğim bu dizinin son izlediğim bölümünde resmen kanser olup veremden ölüyodum yeminlen..Dizi Kore’de 2 ayda bitti ancak Türkiye’de çevirisi bi 8 ay kadar sürdü. Muhtemelen çeviren arkadaşta benim gibi karın ağrısı çekmiştir bu dizide “nerden bulaştım sana bilemem” diye çevirdiğini düşünüyorum diziyi.. Umarım arkadaş hala bunalıma girmemiştir ve yaşıyodur.Dizinin daha ilk dakikalarında başlıyosunuz gözyaşı dökmeye, gereksiz bir Küçük Emrah psikolojisine bürünmeye. Arkada çalan dizinin ost’u kulaklarınızda “batsın bu dünya nırınım bitsin bu rüya nırınım…” melodisine dönüşüyor. yanınızda jilet olsa kesseniz kendinizi acımaz canınız o kadar yani 😀 Hani bizde bi Sıla vardı her bölümde salya sümük ağlıyodu ya ahanda bu dizideki teyzede öyle.3 bölüm boyunca kızın güldüğünü görmedim.Diziyi büyük bir sabırla bitiren arkadaşıma “kızın güldüğü bölümde bana msj at izleyecem o bölümü” dedim hala ses yok 😀 Diziyi izlerken “kendi derdim kendime yetiyor zaten kasma beni” dedim ve bu diziyide asla izlenmeyecekler listesine ekledim.

4)THE FUGİTİVE : PLAN B: 1 bölüm, sadece 1 bölüm izleyip kapattığım bir dizi. Neden mi? Ben dizi izlemek istiyorum kardeşim. Aksiyonsa aksiyon, komediyse komedi. Ama sen bir adamın kas yığını vücudunu daha dizinin ilk dakikalarında gözüme sokarsan izlemem ben o diziyi. Dizinin oyuncu kadrosuna bakar mısınız  Bi Rain, Daniel Henney. Koredeki en kaslı vücutlardan bi dizi yapmışlar, o dizinin gidişatını düşünebiliyo musunuz? önyargı diyebilirsiniz ama ben bu tarz dayatmaları sevmiyorum abicim.Ben naptım Bi Rain abinin muhteşem chocolate abs’lerini gördüm ve kapattım diziyi. Kardeşim bana Kore boy ortalamasına göre uzun sayılan 165 boyundaki kızlarınızın 1 metrelik uzun (!) bacaklarıyla ve erkeklerinizin narin ve ince yapısına yakışmayan kas yığınlarıyla gelmeyin. Ben dizi izlemek istiyorum. Böyle herifleri izlemek istesem bi mayo defilesine giderim 😀

5)MİSS RİPLEY: Beni tanıyanların gözlerinin pörtlediğini görür gibiyim. Benim gibi bir Yoochun manyağı bile bu diziyi sadece 6 bölüm izleyebildi.Ama şunu söylemeliyim ki bu dizi diğerleri gibi kötü bir dizi değil. Aksine her bölümün sonunda “bu hin karı ne halt yiyecek  öbür bölümde, acaba bu sefer kıçını nasıl kurtaracak” diye merakla öbür bölümü açıyorsunuz. Ama bende bu olay 6. bölüme kadar sürdü. Zira Miri cadısı daha 2. bölümde karizmatik otel sahibini yatağa ve 6. bölümde de yakuşuhlu yoochunu otel odasına atınca bende şarteller attı yeminlen. Bide üzerine son dönemlerde çıkan aşk dedikoduları eklenince tüm bölümleri çevrildikten sonra izleyeceklerim listesinde olan bu diziyi “izlemiyorummm ulaaaannn” diye protesto ettiklerim listesine attım. Bide dizide zekilikleriyle sidik yarıştıran iki dahi erkeğin bi kıçı kırık karı karşısında resmen aptal konumuna düşmesini sinir katsayım kaldırmadı. Bu diziyi merakıma yenik düşerek izler miyim bilmiyorum ama şu anda protesto ettiklerim listesinde dedikodular yüzünden en başı çekiyo…

Yinede Kore dizilerini her bölümü yatakta geçen, kimin eli kimin k**** belli olmayan Amerikan dizilerine tercih ederim. En kötüsüne bile kurban olduğumun Kore dizileri iyiki varsınız… Seviyorum sizi küçük adamlar… FİGHTİNGGGGG!!!!!!

(DELİ KIZIN BOHÇASI)

16 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 00:57:54

    ilk 4 dizi zaten hiç ilgimi çekmedi hiçbir.miss ripleyde daha izlemeye başlamadan beni sıkan bi dizi oldu :/ ben bu diziyi ortak sevdiceğimiz YC için bile izleyemem sanırım ya da sadece onu izlerim dizinin diğer yerlerine bakmaya gerek yok 🙂 bak gene beni strese soktu dizi. ama en kötüsüne bile kurban olmam bu kore dizilerinib dışarıda daha bissürü güzel dizi var 😀 sonradan sapıtsalarda amerikan dizilerinden bazıları fena değil deli kızım 🙂 bak ingiliz dizilerini de öneririm 😀 seviyorum onları izlemeyi de 🙂
    (cinnet)

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 13, 2011 @ 01:29:50

      ingilterede olan biri olarak hiç ingiliz dizisi izlemedim.. çekmiyo beni nedense.. amerikan dizileride yeminlen 8 kuşak sürüyo öldürüyo beni.. çekimleri ramses döneminde başlayan diziler hala devam ediyo 😀 türk dizileri desen her tarafından salya sümük töre ağa fışkırıyo sitcomlar zaten çakma 😀 bu yüzden gözünü sevdiğimin küçük adamları herşeyin kararını biliyolar 😀 (deli kız arya- bu arada bi karar veremedim ha adıma ne yazacağıma deli kızın bohçası yazmak pek bi zoruma gidiyyy herseferinde- en iyisi sanırım kendi adım ha ne dersin:) )

      Cevapla

  2. Lee
    Ağu 13, 2011 @ 01:24:00

    2 numaralı dizi Kore dizilerinin resmen yüz karasıdır. Çakma Elvis’i çok sevdiğim için dayandım ama 10. bölümde mi ne çöpe attım ben de. Ölüyorum sandım, ne karın ağrıları çektim bir ben bilirim aha 😀

    My girl’ü bitirdim. Sevmiştim, ama öylesine. 2. numara pas, ölsün yok olsun aha. Diğerlerini izlemedim, zaten pek beğenilmedi bunlar da. Seçimleri iyi yapmışım diyorum 😀

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 13, 2011 @ 01:33:17

      ahh bide ben doğru seçim yapaymışım 🙂 resmen beni soğutmuştu 2 numara kore dizisinden.. gerçekten o dizi kore tarihinden silinmeli 🙂 diğerlerinide izlemediysen pek bulaşma derim kanser ediyolar adamı 🙂 (deli kız-arya)

      Cevapla

  3. masalevi
    Ağu 13, 2011 @ 02:02:48

    playful kiss izlediğim en işkence diziydi aklıma geldikçe tüylerim diken diken oluyor 🙂 ama my girl’ü sevmiştim, ilk romantik komedi dizimdi ondan olabilir.. diğerlerini izlemedim yorumlar çok kötüydü zaten:)

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 13, 2011 @ 02:14:16

      demek ki playful kiss herkesi kanser etmekle ünlü bi dizi 😀 ordaki kızı yolda görsem dövesim var 😀 my girl’ün konusu çok tanıdık.. ben sadece bu yüzden sevmedim yoksa kız çok sevimliydi o dizide benim gözümde taki miss ripleyde oynayıp bir sürü dedikodu çıkarana kadar 😀 (deli kız-arya)

      Cevapla

  4. Merve Altop
    Ağu 13, 2011 @ 03:25:43

    ayyyyyyyyy bebişim öldürdün beni ya :))bak bu sefer ben anaaaaaaa dedım bzım kı youchun’uda almıs kara lısteye dedım kı yanılmısım alınması lazımmış bızım hınzır enıstenın:))yazı şu mübarek günlere okunacak yemegı unutturup güldürecek türden olmuş…önünde sayğıla eğiliyorumm helal:)ve bundan sonra ki yazınıda izlenmesi kaçırılmaması gereken dizileri konu alırsan bız zavallılara hagi diziyi izleyelim derken seçme şansında yardımcı ol lütfen:)

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 13, 2011 @ 04:30:34

      canım zaten ara ara çok sevdiğim dizilerin tanıtımlarını yapıyorum.. ama inan bende dizi kıtlığı çekmekteyim şu anda 🙂 jaejoongun dizisinin çok sevgili asya diziye düşmesini bekliyorum 🙂 zira teknolojiden yoksun ben indirmeden bindirmeden pek anlamıyorum 😀 artıkın onu izleyelim üzerine uzun uzun konuşuruz 🙂 ayrıca beğenmene sevindim yazıyı,teşekkür ederim…

      Cevapla

  5. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 15:26:45

    yazı süper olmuş aryam..bu yaznın ardından kötü dizi nasıl izlenir diye bi yazı mı yazsamkiii..ben hepsini izleyebilen bi potansiyel olaraktan:) yalnız şu ycnun dizisine başlamak hala nasip olmadı yaaa…seidou

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 13, 2011 @ 15:45:53

      banada o diziyi bitirmek nasip olmayacak sanırsam 🙂 fena halde protestolardayım çünkü 🙂 bu dizilerin hepsini izledin va hala yaşıyo musun?? at kendini camdan aşağı :D…….deli kız-arya

      Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 13, 2011 @ 20:14:13

      YCnun dizisinde ben atlaya atlaya gitmeyi düşünüyorum(başlayabilirsem o da ama hiiççç içimden gelmiyyy) ve bir şey kaçırcağımı da düşünmüyorum 😀
      cinnet

      Cevapla

  6. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 19:22:16

    Sadece 2 numarayı izledim ^^ Diğerlerinin konusunu beğenmedim yc’nun dizisi ripley’de hatunu ilk gördüğümde gıcık oldum falan derkennnn tek 2 ‘yi izledim ^^ Ama bir istisna ben sevdim diziyi… Ama neden nasıl sevdim bilmiyorum ki önceden animesini izlemiş olmama rağmen sevdim XD
    ~minjae (meliha)

    Cevapla

  7. deli kızın annesi
    Ağu 15, 2011 @ 23:04:06

    canım kızım kafanı o bilgisayara gömüp odandan hiç çıkmayarak o küçücük oda da fosilleşiyorken hiçte işkence çekiyor gibi durmuyordun ama. madem bu kadar izlenmeyecek diziler neden izledin ki.. öptüm hepinizi kızlarım

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

