KIZIN ADINI BOŞUNA PRENS KOYMAMIŞLAR

ASLINDA EĞLENCELİ BİR DİZİ OLAN AMA BENİM BAŞROLDE Kİ HATUNA TAKIK OLMAMDAN KIZI GÖRDÜKÇE SİNİRLENİP DİĞER ELEMANLAR İÇİN İZLEDİĞİM BİR DİZİ COFFEE PRİNCE. ŞİMDİ BU UZAK DOĞUNUN ÇOK İLGİSİNİ ÇEKEN BİR KONUNUN FARKLI ŞEKİLDE ELE ALINIŞIYLA KARŞI KARŞIYAYIZ. ESAS KIZIMIZ GO EUN CHAN  CHOİ HAN KYUL’UN ONU ERKEK SANIP İŞ TEKLİF ETMESİ İLE ERKEK FATMA OLUŞUNUN MEYVESİNİ ALMIŞTIR. CHK YI EVLİLİK GÖRÜŞMELERİNDEN KURTARAN GEC DAHA SONRA ONUNLA BİRLİKTE  CAFE DE ÇALIŞMAYA BAŞLAR. ERKEK GİBİ DAVRANAN GEC ZAMANLA CHK YA AŞIK OLUR. CHK ONDAN UZAK DURMAYA ÇALIŞSADA ZAMANLA ODA AŞIK OLUR (Kİ BU BENİM AKLIMIN ALMADIĞI KISIM ERKEKTE OLSA AŞK AŞKTIR DRAMLARI FALAN).NEYSE ESAS KARAKTERLER BUNLAR OLSADA BENİM DİZİYİ İZLEME SEBEBİM YAN KARAKTERLERİN AŞKI. YANİ ESAS OĞLANIN KUZENİ OLAN  CHOİ HAN SUNG(Kİ KENDİSİ MÜZİKLE İLGİLENİYOR) VE ESAS OĞLANIN PLATONİK AŞKI HAN YOO JOO(KENDİSİ RESSAM)..DAHA ÖNCE AŞK YAŞAMIŞ AYRILMIŞ VE BİR ARAYA GELMİŞ BU ÇİFTİMİZ BENCE DİĞERLERİNDEN ÇOK DAHA TATLI BİR ÇİFT.İKİ SANATÇININ AŞKI OLMASI SEBEBİYLE ROMANTİKLİKLERİ ÇOK ŞEKER.KARAKTERLERE GELİNCE ESAS KIZI BİR TÜRLÜ SEVEMEDİĞİM DÜŞLERİMİN PRENSİNDEN TANIDIĞIMIZ YOON EUN HYE OYNAMAKTAESAS OĞALINIMIZ İSE ONU İZLEMEKLE Bİ PROBLEMİM OLMASADA KURUNUN YANINDA YANAN YAŞ DURUMUNA DÜŞEN GONG YOO VE GELELİM BENİM SEVDİĞİM ÇİFTE GÖZE BATAN YAN KARAKTERİMİZ ZARİF KARAKTER  CHAE JUNG AHNVE ONUN ROMANTİK EŞİ LEE SUN GYUNİYİ SEYİRLER SEİDOU..

 

 

 

6 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 22:51:14

    bu diziyi hala izlemedim iyi mi 🙂 hala bilgisayarımda beni bekliyo:) bir gün başlıycam inşallah
    cinnet

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 22:53:37

    bende bu diziyi izlemedim ama koreliler bu konuyu seviyolar ya.. illa bi kızı erkeğe benzetiyolar falan keşke bunun tersinide yapsalar.. mesela erkek kız olsa bence öyle bir senaryoda başrol kesin heechul’un olurdu 😀 bu diziyi seyredermiyim bilmiyorum ama ana karakterlerin aşkından çok yan karakterlerin aşkını merak ettim bak şimdi 😀
    deli kız-arya

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

