So What!!

Bugün  sabahın köründe gittiğim kütüphaneden yorulmuş bir şekilde eve dönerken bindim otobüse yasladım kafamı cama taktım kulaklıklarımı da dışarıyı izleye izleye eve gittim.Birden(benim şarkılarım hep birden çalar 😀 ) Far East Movement-So What şarkısı çalmaya başladı,benimde aklıma bir soru geldi.Kendi kendime sordum ” CİNNET senin şu an müzik çalarında en az 3 tane So What adlı parça var,acaba so what isimli başka hangi şarkıcıların/grupların şarkıları vardır??”Aklıma bu gereksiz soru takıldı ve eve gelir gelmez bu konuyu sizler ve kendim için oturup araştırdım 🙂 İşte bulduklarım:

Pink- So What

Metallica- So What

Far East Movement- So What

Miles Davis- So What

Anti Nowhere League – So What What
(sanırım Metallicanın şarkısının gerçek sahibi bunlar imiş :/ emin değilim )

Tesla- So What

The Cure- So What

CİNNET

9 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 22:50:13

    güzel şarkı..duayenimize teşekkürler:)seidou

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 22:56:46

    pink ve far east movement en iyiler bence…

    Cevapla

  3. makinosev
    Ağu 13, 2011 @ 23:13:05

    ilk ikisi benim dinleti listemde her zaman vardır 😀 diğerleride listeye eklensin ama eksik kalmasın 🙂

    Cevapla

  4. svglgnlk
    Ağu 13, 2011 @ 23:20:32

    yani dünya üzerindeki so what isimli şarkılar hangileri diye düşünmek bi bizim cinnetin yapacağı iş 😀 helal kuzu… metelica ayy bi dönem ne dinlerdim be bunları.. onları dinleyince böyle kendimi bi halt zannederdim 😀 böyle bi selebiriti olduğumu düşünürdüm.. onları dinlemeyenlere 2. sınıf insan muamelesi yapardım.. oyyy bak yaaa.. gençlik ahh ahhh 😀
    deli kız-arya

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 14, 2011 @ 00:35:16

      metallica dinlemeyen gençlik mi olur yaa :)) ben bi ara metalci damgası yemiştim okulda sadece metallica dinlediğim için ama hala sinirli olduğumda açar dinlerim,nedense sakinleşiyorum o zamanlar.
      cinnet

      Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

