ERKEKLER NE SÖYLER KADINLAR NE YAZAR…

 

 

 

Biz bayanlar bugüne kadar hep erkekleri anlamamaktan yana şikayet ettik durduk. Ama asıl canımızı sıkan onları anlamamak değil kendimizin anlaşılmıyor olması. Çünkü ortada şöyle bir gerçek var ki biz kadınlar ince düşünürüz, kurgularız, hikaye yazarız kafamızdan ve onu oynarız. Oysa bir erkek seni sallamıyorsa eğer gerçekten sallamıyordur. Daha düz mantık, daha kolay. Ama biz kadınlar böyle durumlarda -ki aslında her durumda- kendi kendimize senaryolar üretmeye devam ederiz. Nasıl mı?? Örnek misal…

(E : ERKEK, KİS : KADIN İÇ SES)

E: Selam nasılsınız?

KİS: Off amma pis süzdü haaa beni.. yok abi yok bu herif kesin bana yazıyo..(bu ilk bakış asla gözümüzden kaçmaz 😀 kaç numara bakışınızla bakarsanız bakın 😀 )

*******

E: Bu akşam hep beraber sinemaya gidelim mi? (ortaya atılmış bir laftır)

KİS: Bak yaaa sinema ayağına bana yaklaşmaya çalıyo, millet anlamasın diye de ortalığa söyledi.. Seni gidi seniiiii (çok cinizdir  hemen çözdük olayı 😀 )

*******

Sinemada bir şeyler olabilir umuduyla kız çocuğun yanına oturur zorla ve yakınında bulunduğu için çocuk kıza nezaketen sorar

E: Çok susadım bir şeyler içmek ister misin?

KİS: Çakala bakkk yaaaa suyu bahane edip benimle yalnız kalmaya çalışıyooo.. (Umut fukaranın ekmeğidir.. ve bizim için su bir ekmek gibidir o anda 😀 )

*******

E: Evde yiyecek bitmiş alışveriş yapalım.

KİS: Alışveriş demişken şu perdeleride yenilesek mi? (her zaman geniş düşünürüz 🙂 )

*******

E: Bugün maç var dışarı çıkmasak? (Masumane bir istektir)

KİS: Ayy bak görüyomusun herif benimlen dışarı çıkmak istemiyo. Bıktı benden, yeminlen bıktı. Yok yok beğenmiyo artık beni belli belli.. Bak artık yanında gezdirmektende utanıyo.. O yüzden çıkmıyo benlen.. Ayy ben nerelere gidem ayy ben öleyim emi… (bu masumane istek bizim içimizde resmen bir canavara dönüşür ve bu canavar her an bir karşı atak yapabilir 😀 )

*******

E: Yemekte ne var?

KİS: Ayyy beğenmedi yemekleri.. Dışarıda mı yicez acaba? Nereye gideriz ki? Ne giysem ki? Saçlarımı toplasam mı ki? Ayy kot mu giysem elbise mi? (bu yemeğin dışarıda yenmesi artık bize farz olmuştur, hayat memat meselesidir 🙂 )

********

K: aaaaa çorabımmm kaçmışşşş 😦 (sanki dünya üzerindeki tek çoraptır ve o da hakkı rahmetine kavuşmuştur. o derece içerleniriz bu olaya )

E: Acil lazımsa hemen alalım. (iyi niyetli bir yaklaşım)

KİS: “lazımsa” dedi.. geçende gördüğüm blazer cekette lazım aslında hazır çorap için çıkmışken onuda aldırıvereyim bari (hatalı bir kelime erkeğin ölümü olur. g** yiyosa alma o ceketi 😀 )

********

E: Bir şeyler içelim mi?

KİS: Bu gecenin sonu kesin yatakta bitecek. (tecavüzcü coşkun gerçeği ile büyüyen genç kızlar olarak bizim gözümüzde bu sorunun coşkundan farkı yoktur 😀 )

********

E: Konuşmamız lazım.

KİS: Ayy kesin benden ayrılacak. Bak bide ciddi ciddi “konuşmamız lazım” dedi.. Ayy yok yok kesin bu sefer tekmeyi basacak bana.. O ayrılmadan ben ayrılayım bari (bu cümleden sonra evlenme bile teklif etseniz artık çok geçtir, hayatınıza yalnız bir adam olarak devam edeceksinizdir çünkü 😀  )

********

(Telefonda)

E: Arkadaşlarla takılıyoruz.

KİS: Valla kesin kızda vardır bu arkadaşların arasında. Ayy arkadanda müzik sesi geliyodu. Ayy yeminlen aldatıyo bu adam beni.. Ayy kim ki? Ayy bana bişeyler oluyooo..Ayy vallahide billahide boynuzlanıyorum.. (eğer aklınız başınızda bir erkekseniz o akşam eve gitmezsiniz.. Zira o boynuzlar kesin bi yerinize girecektir 🙂 )

********

E: Bu akşam buluşalım mı?

KİS: Bari şu dantalli çamaşırları giyeyim ne olur ne olmaz?? (bişey olmayacağı varsa bile kesin bu mantıkla olur 🙂 )

********

E: Nereye gidiyorsun ? ( kiminle nereye gidiyorsun demek istiyodur.)

KİS: Kır dizini dibimde otur demek istiyosun dimiiii.. Ama yoookkk öyle sen arkadaşlarınla gezerken iyiydi. Bende gezecem işte.. (bu soru üzerine içimizde adamı bide güzel dövmüşüzdür 🙂 )

********

E: Hatunun minisi de güzelmiş (” Seni kızdırmak hoşuma gidiyo, Kızınca daha güzel oluyorsun” un saçma ve yersiz bir uygulama halidir.)

KİS: Karının bacaklarına baktı şerefsiz. Kesin bu herifin gözü dışarda kesin. Ahh ahh anam dediydi bana dikkat et dediydi bu adamın gözleri farklı bakıyo dediydi.. Ahh ahh garip anam öldün gittinde beni bu herifin eline bıraktın anam.. ( anamızın ruhuna yasin okuduktan sonra bu cümle ile ölüm fermanını imzalayan eşimiz/sevgilimiz için azrail kostümümüzü giyeriz… adamın ruhuna da el fatiha 😀 )

********

E: Şu anda evlenmeyi düşünmüyorum. (Askerlik, iş güç, hayatımızı bir yoluna koyduktan sonra evleniriz böylece daha rahat ederiz demek istiyordur.)

KİS: Ne yani evlenmeden mi beni yatağa atmaya çalışıyo bu adam.. Vay gözü dönmüş deyyuz.. Ben seninle bi evlenirim ki…. ( Çok ileri görüşlüyüzdür, engin fikirlerimiz vardır :D)

Biz kadınların yazmakta üzerine yoktur. Hayat zaten karmaşıkken daha da karmaşık hale getirmeyi severiz. Ama deli kızdan hemcinslerine ufak bir tavsiye sallamıyorsa s**lemeyin  😀 😀

(DELİ KIZ-ARYA)

 

16 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 14, 2011 @ 01:17:52

    karının bacaklarına baktı şerefsiz kısmında yarıldım :D:D ama evet biraz(belki daha fazla) kafamızda yazdığımız doğru.nerden aklına geldi bunlar deli kızım 🙂
    cinnet

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 14, 2011 @ 01:39:55

    hhahahahaha XD çok doğru valla sevgili sahibi arkadaşlarımın hali aynı ^^
    ~minjae

    Cevapla

  3. deli kızın annesi
    Ağu 14, 2011 @ 02:24:36

    sen ne zamandan beri erkekleri tanıyacak kadar büyüdün kızım gerçekten gözlerim yaşardı.. evin içinde feminist nidaları atan kız sen misin yoksa senin kolonlanmış halin mi annecim?? yazı çok güzel ama keşke o feminist ruhunla ele alsaydın şu yazıyı duygu asena’nın kemikleri sızlayacak yemin ediyorum.. blogunuzu arya’ya çaktırmadan takip ediyorum kızlar.. gerçekten çok güzel, çok enerji dolu beni 20’li yaşlarıma götürüyorsunuz. bu deli kıza nasıl dayanıyorsunuz onuda merak ediyorum.. Allah size sabır versin.. annecim ayrıca bu noktalı yerleri bizim engin kelime bilgimize mi bırakıyorsun? yazıları inceleyince arkadaşalarının senin kadar noktalı kelimelerde bilgiye sahip olmadığını gördüm.. herkesin anlaması için o noktaları kaldırıp daha güzel kelimeler kullansan..blogunuzun sağlık ve de terbiyesi açısından yani.. bunu okuyan küçük çocukta olabilir annede olabilir dimi annecim… neyse çok şey yazdım umarım beni dikkate alırsın deli kızım.. öptüm annen…

    Cevapla

  4. deli kızın babası
    Ağu 14, 2011 @ 02:48:49

    lütfen yazarı kısıtlamayalım sayın deli kızın annesi. siz burayı çalıştığınız adliye mi zannettiniz? çocuklar kendi aralarında eğleniyorlar işte.. hem ne güzel de yazmış benim kızım afferim babacım.. erkekleri anlıyor olman ne güzel. umarım sen bu kadınlar grubuna girmezsin ileride.. ama ileride tamam mı şimdi değil!!! yazılarınız çok eğlenceli kızlar.. son yüklediğiniz şarkıları indirdim bilgisayarıma şu arya’nın sürekli dinlediği çekikleride indirdim bide ben dinliyim bakalım nasılmış bu çocuklar. gerçi hiçbiri bizim türk sanat musikimizi tutmaz ama olsun onlarında tadı ayrı. aryacım anneni biliyosun konuşur hep konuşur sadece konuşur… sen devam et bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum..ayrıca o noktalı kısımlarda şu hayatta gerekli sayın deli kızın annesi.. yola aynen devam kızım…sevgilerimle baban…

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 15, 2011 @ 15:19:01

      ay bizi takip ettiğinizi bilerek yazı yazmak çok zor olacak ama mademki bir türk sanat müziği seversiniz grubun en alaturkası olarak size özel yazı yazacağım:) seidou

      Cevapla

  5. svglgnlk
    Ağu 14, 2011 @ 02:55:16

    YA İNANMIYORUM SİZE ANNE BABA YAAA.. YA DÜNYA ÜZERİNDE NERDE GÖRÜLMÜŞ ANNESİ VE BABASI BLOGTA KIZININ YAZISINA YORUM YAPTIĞI.. ENDEMİKSİNİZ HAA… AYY BİDE ATIŞIYONUZ.. BU YORUMLARI HERKES OKUYO BİLİYONUZ DİMİ ANNE BABA.. ŞAKA GİBİSİNİZ.. ALLAHIM LÜTFEN YARIN UYANDIĞIMDA BU Bİ RÜYA OLMUŞ OLSUNNNN….

    Cevapla

  6. Merve Altop
    Ağu 14, 2011 @ 03:53:42

    vayyyy vayyyyyyy vayyyyyyy anne babadan destekkkkkkk süpeer ellerınızden öperız teyzecım amcacım tanıdıgımız kadarıyla kızınız mukemmel ıı bır evlat yetiştirmişsınız teşekkurler ve aryam yazı harıka ellerıne sağlık:)

    Cevapla

  7. Neslihan Yoochun Avşar
    Ağu 14, 2011 @ 04:30:13

    hahaha arya anlaşılan çok eğlenceli bi ailede büyüyorsun canım blogta biile destek geliğine göre hayatının her aşamasında aileden destek gelecek sana.canım valla senin sırtın yere gelmez (anneye ve babaya saygılar) yazında süper olmuş ellerine sağlık doğru noktalar gözünden hiç bişey kaçmıyo maaşallah 😀

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 14, 2011 @ 04:36:24

      yaww kızlar sözleşmiş gibi gaza getirmeyin diyorum yaa.. şimdi tüm yazılara yorum yapacaklar sayenizde… sağolsunlar destekleri tamda keşke bu aile içinde kalaydı… :D:D
      deli kız-arya

      Cevapla

  8. svglgnlk
    Ağu 14, 2011 @ 09:42:38

    deli kızım anne ve babanın hastasıydım zaten şimdi daha da çok sevdim onları 🙂 sayın deli kızımızın ailesi blogumuzun sizler tarafından takip edilmesi çok güzel bir duygu 🙂 ellerinizden öperim…
    cinnet

    Cevapla

  9. svglgnlk
    Ağu 15, 2011 @ 15:19:59

    aryacım yazın çok güzel olmuş eline sağlık amma annene katılıyorum bu yazıda biraz fazla hayal gücü çalıştırdık sanki:)seidou

    Cevapla

  10. deli kızın annesi
    Ağu 15, 2011 @ 22:46:52

    ayyy canlarım benim. aryacım görüyorsun değil mi benim yorumlarımı silersen ciddi bir okuyucu kitlesi kaybedeceksin. hem ben sizin kötülüğünüzü istemiyorum ki annecim. her ailenin görevidir sanırım çocuğuna destek olmak. bende destek oluyorum ama bu arada gözlerimde üzerinde. hangi anne isterki evladının hata yapmasını. yorumlarınız için teşekkür ederim kızlarım öptüm hepinizi..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

