SIRA GELDİ MELİ’NİN , ASYA’NIN EN İYİ GRUPLARINDA Kİ FAVORİ ŞARKILARINA XD

Ne demişler ? Müzik ruhun gıdasıdır :)) Midemi düzensiz beslenme sonucu altüst etmem sonucu yataktan çıkamadığım şu sıralar müzikle olan kopmayan bağım daha bir sağlamlaşmaya başladı. Sabah gözünü açmasından başlayıp , yemek yerken , saç yaparken , yolda yürürken vs. sürekli müzik dinleyen birisi olarak müzik benim için vazgeçilmezdir…  Mp4’üm de bulunan şarkıların hepsi de Asya’lı grupların – şarkıcıların şarkılarıdır…  Herkes büyük ihtimalle bir K-pop grubundan giriş bekliyor ^^ Kusura bakmayın ama bu sefer yanıldınız ^^ İşte en sevğim asyalı şarkıcı ve gruplar …

1- Nishino Kana  : Kendisini biricik Japon arkadaşımın profilinde paylaştığı mv sayesinde keşfettim ( Ryo-kun arigato) ^^ Bu  şarkının  şeker mi şeker bol Sakuralı bir klibide var ^^

-Best Friend MV

– Best Friend Live

2-Fahrenheit  : Benim biricik Tayvanlı  grubum ^^ Müzikle uğraşmanın yanında oyunculuk mankenlik gibi hünerleride var bu abiciklerin…XD Küçük göründüklerine bakmayın en gençleri 25 yaşında diğerleri 30’larda fink atıyorlar. Bunun sonucunda ne oluyor Meliha ya bunlar çok genç gösteriyor diye kendiside genç göstermesine rağmen depresyonlara giriyor…. ( biliyorum çok mütevaziyim demi :P)  Evet bunlarda en sevdiğim iki şarkıları… İlk olarak  onları tanıdığım ve favorim olan 1 numaralı şarkılarıyla başlıyorum…

-Super Hot  (bu klip ayrıca telefonumda olan tek k-pop dışı kliptir^^)

-Sexy Girl

3-B.I. Shadow : Bu grubu izlediğim J-drama Vampire Boy’un OST’lerinden biri sonucu keşfetmiş bulunmaktayım. Zaten bu grupta ki Nakayama Yuma o dizide başroldü.  Ve işte o j-drama’da ki  OST :

-Nakayama Yuma with B.I. Shadow – Akuma Na Koi :

4-DBSK / TVXQ / TOHOSHİNKİ : Benim biriciklerim , ilk göz ağrım , k-pop kralları… Şu dünyada en sevdiğim 5’li bunlar… Şimdi anlatsam bu grubu bitmez! Neyse ben efsane şarkılarına geçeyim izleyince ne demek istediğimi anlarsınız ! Benim dünyada en sevdiğim şarkı:

-TVXQ – Mirotic :

-Bu da dans versiyonu :

5-JYJ : Olan olaylar sonucuyla (bu olaylara girmiycem girsem kendimi tutamam ki zaten birçok yerde yazar…)  dağılan TVXQ grubundan 3 kişinin grubudur. Valla kendileri o kadar iyi o kadar inançlılar o kadar mükemmeller ki birçok arkadaşının kendilerine sırt çevirmesine , tv kanallarının yaptıklarına vs. rağmen hala dünyayı sallıyorlar… Kanye West abiyle  çalıştıkları çıkış albümleri The Begining’dir. İşte bu muhteşem gruptan birkaç şarkı…

-AYYY GIRL :

-BE THE ONE :

-MISSION :

-EMPTY

6-SUPER JUNIOR :  Bu grubu öyle ” aaaaaaaaaaaaaa benim favorim bunlar ya! en muhteşem grup”  diyecek kadar sevmem – sevemem . Ama bir şarkıları özellikle hoşuma gider…

-BONAMANA

7-SHINEE : Şu son dönemde çıkardıkları Japonca albümleriyle (-ki eski şarkılarından oluşuyor yani replay albümü) daha da bir gözüme girdiler. Albüm çalışmaları sonucu görünüşleri Power Rangers’tan fırlamış gibi olsada (özellikle Juliette mv)  saçları daha iyi olmuş bence… Ve işte sevdiğim şarkıları…

-Lucifer

-Ring Ding Dong

-Replay / Japon Versiyonu

8-F.T. ISLAND : Solisti Hong Gi ‘ yi , You ‘ re  Beautiful dizisinde gördükten sonra araştırmalarım sonucunda keşfettiğim gruptur. İşte birkaç şarkı…

-I HOPE :

-LOVE LOVE LOVE :

-AFTER LOVE :

-RAINING :

-SOYAGI :

-LOVE SICK :

-HELLO HELLO:

-FLOWER ROCK :

9-BIG BANG: Özellikle CİNNET’in hastası olduğu grup ^^  Benim de erkek k-pop gruplarından 2 numaram. Uzatmadan bu güzel grubun birkaç sevdiğim solo ve grupça şarkılarına geçiyorum…

-TONIGHT:

-HARU HARU :

-G-DRAGON / HEARTBREAKER :

-SEUNG RI – STRONG BABY :

-G-DRAGON – T.O.P. / OBSESSION :

-SEUNG RI – STRONG BABY (EN SEVDİĞİM LIVE) :

-GD & TOP ft. 2NE1 – OH YEAH :

10- 2NE1 :  İşte Kore’de bütün yazarlarca tek sevdiğimiz ve dinlediğimiz kız grubu… Davranışları , şarkıları , giyimleri , görünüşleri…Herşey yaşlarına-olgunluklarına yani kısaca tam yerine göre… Ses ve eğitim mi dediniz? Bu kızlar ses ve eğitim konusunda da bütün kız grupları içinde bir numara bence ^^ Bu arada bu kızlardan rap yapmasını öğrenmesi gereken çok kişi var Kore’de… Aslında 2 numara var mı merak ettim bak şimdi 😛 Neyse 2NE1 ‘ den birkaç şarkı…

-I AM THE BEST :

-UGLY :

-FIRE :

-FIRE / STREET VERSION:

 

11-Geçenlerde Japon guruplarına daha bir derinlemesine bakarken dikkatimi çekti bu gurup. O günden beri mp4 ü ne zaman açsam son kaldığım şarkı mutlaka favorim şarkıları Lips’tir ^^  Bu kadar keşfettiğime bu gurubu pişmanım , ama keşke daha önce keşfetseydim demiyor ve keşkeleri bırakıp ileride ki başarılarına tanık olmak istiyorum. Kendileri Japonya’nın bir numaralı yerli erkek gurubudur.

-LİPS ( BAYILIYORUM BU ŞARKIYA!):

-LIPS  LIVE ( LIVE’I BİLE SÜPER! ) :

-WHITE X’Mas:

– RUN FOR YOU:

-GOING! :

-KEEP THE FAITH :

-ONE DROP:

-CHANGE UR WORLD:

-REAL FACE:

-LOVE YOURSELF:

-D-MOTION:

-WHITE:

-ULTIMATE WHEELS:

-RESCUE:

-SİGNAL:

 

VE SON OLARAK  BU VIDEO’YU PAYLAŞIP YAZIYI BİTİRİYORUM…XD HADİ HEPİNİZE BOL MÜZİKLİ GÜNLER… 🙂

~minjae ~ meli

19 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 14, 2011 @ 01:24:37

    JYJ, BİGBANG, 2NE1 AND F.T ISLAND FOREVERRRRRRRRRRRR……
    deli kız-arya

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 14, 2011 @ 01:27:04

    woaaa:)))BIG BANG!!!!! ayy sevindim 🙂 çoğusu sevdiğim sanatçı ve şarkılardan oluşmuş bir yazı olmuş bu 🙂 bilmediğim birkaç videoya da yarın bakıcam 🙂 ayrıca JYJye buradan seslenmek istiyorum Kanye West(kendisini çok sever ve beğenerek dinlerim) gibi bir dahi ile çalışıp öle bi şarkıyı nasıl yaptınız yaa… hadi şarkı gene neyse..insan Kanye abi klibede bi el at der di mi yok nerdeeee..(adamın klipleri bile süper az örnek alın) garip hatta nerdeyse iğrenç bi kliple çıktınız karşıma cık cık cık…neyse Allahtan YC (kameraya dalmadığı zamanlarda yani) güzeldi de az da olsa izlenebilitesi var idi.
    cinnet

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 14, 2011 @ 01:44:46

      hahahah özge koptum ya yoorumuna 😄 yc kameraya dalmadığı zamanlarda demek 😄 Evetttttt sen bu blogda olursunda BB olmaz mı hiç ^^ tamam kabul f.t. ve bb ‘ i ilk başlarda unutmştum son dk golü olarak aklıma geldiler… ^^ bak bak videolara ^^
      ~minjae

      Cevapla

  3. Neslihan Yoochun Avşar
    Ağu 14, 2011 @ 01:58:57

    JYJ offff benim yegane grubum değişmez liderim onlar ok başka ya …
    2NE1 dinlediğim 2 kız grubundan biridir ve yeni comebacklaeri gerçekten süper .
    BIGBANG off G.D ve T.O.P gerçekten farklı bi müzikleri var çok severek dinliyorum.
    SHİNNE fazla dinlemesemde şarkıları fena değil
    FT ısland rock grubu gerçekten beğeniyorum bu grubu rock çok severim zaten.
    SUPER JUNIOR bi bonama şarkısı çok hoşuma gitmişti.
    zati tai gruplarınıda bilmiyom meli ama onlarıda beğendim yanee tabi benim ideal ve biricik grubum JYJ 😀 paylaşımda iyi geldi hee gece gece

    Cevapla

  4. önay
    Ağu 14, 2011 @ 02:36:38

    yo yo yo menn ❤ çok sevdim bu yazıyı tüm klipleri izledm tabikii dbsk'mız 1 numara ^^ keşke tvxq 'yu da tanıtsaydın =((

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 14, 2011 @ 02:44:30

      uwwww tanıtsam tanıtmakla bitermi TVXQ’u 5 meleği asıl tanımak için bir Cassie olmak Cassieliği içinde yaşamak gerekir… Bide tanıtmaya kalksam anlatamam ki ben o gurubu kelimelerle ^^ hatta dur o yazının sonucunu söyleyim ilk 5 kelime grup geneli hakkında yazının geri kalanı Jae’ye sevgim övgülerim … yane bence tanıtmayım susayım . Zaten tanıtılmaya gerek yok videoyu izleyen anlar o 5 meleğin asyanın k-pop un kralları olduğunu 😄
      ~minjae(meliha)

      Cevapla

  5. Mss Cassi
    Ağu 14, 2011 @ 03:56:43

    Tvxq k-pop kralları bu konuda hemfikiriz Bıgbang Suju ve Shinee nıda dinlerim ama TVXQ ve JYJ yani bizim beş meleğimizin yerini hiçbiri alamaz :))

    Cevapla

  6. Merve Altop
    Ağu 14, 2011 @ 23:50:37

    HEPSINI SEVERIM AMA DBSK,JYJ BENIM İÇİN ASLA VAZ GEÇEMEYECEĞİM OPPALARIM ELLERINIZE SAĞLIK:))

    Cevapla

  7. svglgnlk
    Ağu 15, 2011 @ 15:21:44

    eline sağlık tatlım jyj tvxq suju shinee big bang tamamdı zaten şimdi diğerlerini deneme zamanı..seidou

    Cevapla

  8. deli kızın annesi
    Ağu 15, 2011 @ 22:34:06

    bu bölüm benim ilgi alanıma girmese de yorum yapmadan geçemeyeceğim. zira arya’da çok dinliyor bunları. hatta bir takıyor o kocaman kulaklıkları kafasına bir daha dünya umurunda değil. bende hep diyordum ne dinliyor bu kadar herşeyi unutuyor diye meğersem bunları dinliyormuş. ben tabi bir anne olarak pek anlamıyorum bu müzikten. ama şu 2NE1’in UGLY şarkısını sevdim. onu da kızıma armağan edeyim bari bir anne olarak. UGLY kızım benim. öptüm hepinizi kızlarım….

    Cevapla

  9. svglgnlk
    Ağu 15, 2011 @ 22:46:51

    Teşekkürler biricik deli kızın biricik ablamın biricik annesi ^^ Evet güzeldir 2NE1 şarkıları. Boşuna tek sevdiğimiz kız grubu değil ^^ Ayyyy teyze öyle kızım olsun UGLY olsun ^^ Valla kızın melek gibi :))

    ~minjae (meliha)

    Cevapla

  10. Nurdan
    Eyl 09, 2011 @ 18:49:13

    JYJ JYJ JYJ pardon tamam simdi basta ki Japon kizi da dinleyip yorum yapicam soz 0.o

    Cevapla

  11. Nurdan
    Eyl 09, 2011 @ 19:09:59

    Dinledim Dinledim tam aklimdan FT ne guzel bir grup diye geciriyordum ki….. son video tekrar ozume dondurdu beni 😄

    Cevapla

  12. svglgnlk
    Eyl 09, 2011 @ 19:56:01

    hahahah ^^ son videoda ki flower rock şarkısı o şarkının bulunduğu japonca albümlerinde ki en iyi şarkıydı bence ^^ tabi Hong o tiple daha doğrusu o saçla çıkmasaymış daha iyiymiş You’re Beautiful haliyle olsa orda daha iyiydi.
    ~minjae / meli

    Cevapla

  13. ŞULE
    Şub 26, 2012 @ 20:25:58

    SUPER JUNİORA BN BAYILIYORUM.Bİ ARALAR ARKADAŞLARIMIN ÖNERİSİYLE SNSDYİ DİNLESEMDE SUJUYU UNUTAMADIM AMA SNSDYİ DAHA ÇABUK UNUTTUM.BN BİRDE BİRŞEY SORUCAM SNSDNİN AŞK TRAFİĞİ OLAYI İLE İLGİLİ YAZINI OKURKEN GERÇEKTEN AĞZIM AÇIK KALDI ÖNCEDEN SNSD İLE İLGİLİ FAZLA ŞEY BİLMİYORDUM VE SUJU İLE YAKIŞTIRIYORDUM AMA JESSİCANIN SEVGİLİLERİNE BAKTIKTAN SONRA ASLA!:D YİNEDE BİLGİ İÇİN SAOL

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

