MÜSAADENİZLE BEYLER BENDE MELANKOLİK TAKILACAM…

Çok özeniyordum diğer bloglarda bu tarz yazılar görünce. “Ulan heriflere bak hem komedi yapıyolar hem de istediler mi ciddi yazılarda yazabiliyolar” diye kendi kendimi yadırgıyodum. Yazı yazarken annemin “sen zaten hep soytarılık yap ” sesi kulaklarımda çınlasada kendimi alamıyodum yazarken bile soytarılık yapmaktan.. Ama arkadaşlardan birinin “hayat her zaman güllük gülüstanlık değil. Her zaman eğlenmekle hayat geçmiyor” demesiyle bıngıldağımdan 8.9 şiddetinde bir yumruk yedim. Ardından başka bir arkadaşımın sanki benim hiç derdim yokmuşçasına “hayat sana güzel zaten Arya ” demesi üzerine birde deprem sonrası tsunami yaşadım ki sormayın. Bunun üzerine pc’deki tüm damar parçaları ardı ardına sıraladım ve üzerime geçirdiğim Küçük Emrah psikolojisi ile başladım hayatın bana vurduğu silleleri yazmaya.. ee hep komiklikle bu gemi yürümüyo beyler istedimmi bende duygusal olabiliyorum icabında 😀 Buyrun bakalım..

YALNIZLIK ÜZERİNE….

Bazen soruyorum kendime yalnızlık nedir diye? (Ben cevap vereyim kardeş ananın sıcak yemeklerinden ve “kafanı gömecem o pc’ye kendini film setinde gibi hissedeceksin” diye sevgi fışkıran cümlelerinden 2848 km. uzakta olmaktır. Başka sorusu olan?) Terk etmek midir herşeyi? Bir valize doldurarak tüm anılarını ardına bakmadan bir hoşçakal bile demeden çekip gitmek midir yalnızlık? (Abi şimdi ardına bakmayacaksan neden anılarınıda valize koyuyon ki ben anlamadım? Bi de abi, ya bu anılar gümrükte çok tutarsa? Hayır ağırları bırakalım hafiflerle gidelim diye dediydim ben. Yani kaç valiz tutar ki bu anı dediğin şeyler? Yok yok bu valiz işi sakat, bence vaz geçelim biz bu işten.) Yoksa terkedilmek midir bütün bağlandıkların tarafından? Onların sana bir hoşçakal bile demeden tüm anılarını senden alıp götürmesi midir yalnızlık? (ooo abi bu olay boka sardı resmen. Yumurta mı tavuktan çıkar, tavuk mu yumurtadan paradoksuna döndü olay. Ulan giden gider kapı orada, kalanda kalır başım gözüm üstüne. Dokunmayın lan anılarıma gelen götürüyo giden götürüyo. Kimsede sormuyo “Kardeş bunlar sana lazım mı? kullanacak mısın?” diye. Son kullanma tarihleri dolsada onlar benim anılarım, patenti benim üzerimde. Kimsenin bi yere götürmesine izin vermiyorum ulan.)Bazılarına göre bir kaçıştır hayatın tuzaklarından, karanlığından, tüm kötülüklerinden ve kalabalıklardan (o zaman bize bu güne kadar boşuna öğretmişler “sürüden ayrılanı kurt kapar”diye) Bazılarına göreyse dibe vurmaktır, zindana girmektir dört tarafı duvarlarla çevrili, hasret kalmaktır tüm sevdiklerine (şimdi ben burada size dibe vuran ama sonra tüm dünyanın en ünlüsü olmuş bir adamın hayatını anlatırdım ama konumuz bu değil yalnızlık. Ayrıca kardeş o hasretin adıda yalnızlık değil gurbet. Doğru bilgilendirelim milleti yanlışlık olmasın.) Şairin dediği gibi “bilmezler yalnız yaşamayanlar/nasıl korku verir sessizlik insana” (Araya böyle şair lafı sıkıştırınca da pek bi afilli duruyomuş yazı haaa. Ayrıca şair kardeş kusura bakma ama insan bazen sessizliği herşeye tercih ediyo) Bazılarına göre yalnızlık tekrar tekrar yaşamaktır anıları, baştan ve yeniden. Bazılarına göreyse kaçıp gitmektir anılardan,unutmaktır sonsuza dek. (Abi olay yine döndü dolaştı anılara geldi. Kardeş ne alıp veremediğin var senin bu anılardan yaa? Ayrıca bu “bazıları”nın bi ortası yok mu? Bi taraf kaçıyo diğer taraf dönüp duruyo. Bi orta yolu bulun ya ne bu bölücülük böyle!!) İşte yalnızlık böyle bişeydir. (Nasıl bişeydir?Abi kesin bişey söylemedin ki bi öyle bi böyle. Bi bok anlamadım ben) Anlamlandıramazsınız, isim koyamazsınız, anlayamazsınız (Ahanda resmen salak yerine koyulduk. Kardeş sen anlatamamış olmayasın sakın. Hem adamlar adını koymuşlar “yalnızlık” diye ben daha neden isim vereyim ki ona?!) Ama yaşar gidersiniz sonuna kadar (Ha yani bu mudur? “Uğraşma bi sonuç alamazsın elin mecbur yaşayacaksın” mı diyosun yani.)

Bir de aşk vardır, anlayamadığımız… (Abi dur bu konuya girersek yeminlen bayrama kadar çıkamayız içinden. Üzerimizdeki Küçük Emrah psikolojisine Müslüm Gürses de eklenir topluca depresyona gireriz valla. Gözünü seveyim bu konuyu hiiiçç açma. Zaten bi bok anlatamıyon oynama psikolojilerimizin ayarıyla) Aşk denilen şey….(Allahım bu bir kabus olmalı susmayacam sanırım hiç, kapatın kulaklarınızı)

*****

Gördüğünüz üzere denedim ağır bir yazı yazmayı, melankolik olmayı, Orhan babadan esinlenmeyi, Müslüm Gürses’de son bulmayı ama her ne kadar üzerime Küçük Emrah psikolojisi giysemde içimdeki Fatih Ürek’i susturamıyorum.

DELİ KIZDAN NOT: Sen daima mutluluğu yakalamaya çalış hüzün nasılsa gelir seni bulur….

DELİ KIZ-ARYA

9 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 15, 2011 @ 10:35:54

    ben bunu sınavlarım bitene kadar okumayaya çalışıcam 🙂
    cinnet

    Cevapla

  2. Osman / 오스만 (@Osamann)
    Ağu 15, 2011 @ 13:48:44

    En fazla bu kadar melankolik olabiliyorsun demek 😀

    Cevapla

  3. svglgnlk
    Ağu 15, 2011 @ 15:02:51

    arya bu yazıya tek bi yorum yapılır hayat sana güzel :):):)seidou

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 15, 2011 @ 17:25:05

      afferim zeki kızım bu lafın kime gittiğini anlamış olman güzel 😀 ama bundan sonra herkese yasak bana böyle söylemek..açtırmayın ağzımı bi anlatmaya başlarsam hayatımı yeminlen yaprak dökümü gibi dökülürsünüz 😀 😀
      deli kız-arya

      Cevapla

  4. deli kızın annesi
    Ağu 15, 2011 @ 21:01:54

    aferin annecim yine bol sansürlük bir yazı.. Kızım senin bu yazılarını okuyanda ağzından bu kelimeler hiç düşmüyor zannedecek ben ona korkuyorum. Mükemmel Türkçemizde o kelimenin yerine kullanılabilecek bir sürü laf varken neden illa bu yolu seçiyorsun ısrarla annecim.. Bu akşam diğer tüm yazılarınızı da okuyup yorum yapacağım hepsine kızlar. Bakalım aranızda Arya gibi yaramazlıklar yapanınız var mı yoksa bu grubun yaramaz kızı bi tek Arya mı? Allahım neden bana da diğer annelere verdiğin gibi akıllı uslu bi kız vermedin ki….

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

