GİTTİĞİN YER ÇOK SOĞUK MU….


Ellerim titriyo klavyenin üzerinde. Gözlerimden akan yaşlardan dolayı harfleri göremiyorum. Kulaklarımda yankılanan şarkı bile ötelerden gelen sesini dindiremiyor, “kız cadıııı yine yaptın yapacağını” diyorsun bana. Ellerin saçlarımda geziyor. Hissetmiyor muyum zannediyorsun seni?  Yaptığım her harekette senin kahkahanı duyuyorum. Yazdığım yazılara güldüğünü görüyorum, “ben söylerken tepeme çıkıp tepiniyodun şimdi kendine deli kız mı diyosun?” dediğini duyuyorum. Herkes yaptığım delilikleri ben kendim istiyorum diye yaptığımı zannediyo abi ama kimse bilmiyo tüm çılgınlıklarımda kulağıma eğilerek “hadi deli bugün bunu yapalım” dediğini. Herkes her durum karşısında gülmeme karşı “her gün eğlenmekle hayat geçmez” diyo. “Doğru” diyorum onlar öyle söyleyince “haklısınız” ama sonra sesin kulaklarımda yankılanıyor “ben istesem de istemesem de bu hayat geçiyor. o zaman neden durup halime üzüleyim ki”….”yine kurtardın beni abi” diyorum içimden ve senin için gülmeye devam ediyorum. bu hayat öyle de böylede geçiyormuş abi neden üzüleyim ki…

“hayat sana güzel diyolar” bana abi, gülümsüyorum yüzümde buruk bir tebessümle. “siz ne bilirsiniz ki” diyorum kendi kendime. Anlatmıyorum kimseye bu acının nasıl bir şey olduğunu abi. Anlatsamda anlamazlar insanlar dimi bunun nasıl bir acı olduğunu? Dünyada seni tek anlayan insanı bir daha asla göremeyecek olmanın ne demek olduğunu bilmezler. “Anlaşılmayı beklemek büyük bir hata” diyorsun yine bana uzaklardan. “Seni benden başka kimse anlamaz deli kız…. ”

Bu bilim adamları yalan söylüyolar  abi, hani doğa boşluk kabul etmiyordu,saçmalık. Doğada öyle bir boşluk var ki asla yeri dolmuyor. Yerine mutluluk koyuyorsun olmuyor, gözyaşı koyuyorsun olmuyor ve O yer hep boş kalıyor.

İnsanın canını en çok ne acıtıyor abi biliyo musun? Hiç bir zaman senin yokluğuna alıştırmamışım kendimi. Doktorlar çok az  bir zamanı kaldı kendinizi alıştırın demişlerdi halbuki. Bazılarına göre 2 gün az bir süreydi ama bana göre koca bir 48 saatti seninle. Son kez seni görmeme izin vermediklerinde bağıra çağıra ağlamıştım da ablam yanıma gelip “abimin kendisi onu bu haliyle hatırlamanı istemiyo” demişti de susturmuştu ya hani beni, halbuki ben seni her halinle seviyodum. “buranın resmi kıyafeti buymuş” diye dalga geçtiğin mavi önlüğü sana hiç yakıştırmasam da ben seni o mavi önlükle de sevdim hep abi. Beyaz bir örtünün altında öylece sessizce geçmiştin ya hani önümden babam görmemem için başımı göğsüne bastırmıştı. halbuki ben seni o sessizliğinle de  seviyodum.

Hani bu hastalığı ilk öğrendiğimizde bana bir söz vermiştin ben deli gibi ağlarken “sen çooookkk büyüyene kadar hiç bir yere gitmeyecem” demiştin. Ben hala çookk büyümedim ama sen gittin abi.. Sen verdiğin sözleri tutmamazlık yapmazdın, çok mu acelen vardı? Mutlu değil miydin benim yanımda? Çok mu üzüyodum seni? Ama söyleseydin yapmazdım ki ben hiç yaramazlık.. Üzmezdim ki seni… Hiç söylemedin sadece gittin…

Seninle geçirdiğimiz son iki saati hatırlıyor musun? Bana verdirdiğin sözü. Hiç kimse bilmese de, hiç kimse neden bu kadar çok güldüğümü anlamasa da ben sana verdiğim sözü tutuyorum ve gülüyorum hayata. Beraber yaptığımız gibi dalga geçiyorum onunla ve sana söz verdiğim gibi hep gülümsüyorum abi. Kimsenin gülmediği yerde ben tebessüm ediyorum sana söz verdiğim gibi. Ama bugün başka… 2 sene önce bugün gittiğinde tüm gözyaşlarımı o gün tükettiğimi düşünüyordum ama hala bir parça gözyaşım varmış akmayı bekleyen. Yılın 364 günü sadece senin için gülümsüyorum hayata ve senin için yaşıyorum deli dolu ama nolur bu gün izin ver kendim için ağlayayım..Söz veriyorum yarın yeniden gülecem hayata, yeniden dalga geçecem herşeyle, yeniden komik şeyler yazacam ama bugün kapat gözlerini ve bu deli kızı görmemezlikten gel…

DELİ KIZ- ARYA

4 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 16, 2011 @ 19:52:25

    naptın sen bebem yaa :(( deliler gibi ağlıyorum şu anda :(( ama ben abinin çok iyi bir yerde olduğunu ve seni oradan izlediğini düşünüyorum..sende hep bunu düşün olur mu??o çok güzel bi yerde…
    cinnet

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 16, 2011 @ 22:03:56

    aryam yaa naptın…çok şey yazasım var ama sözün bittiği an buymuş demekki..yanımda olsan kocaman sarılasım var sana…yapabildiğim tek şeyi yapıp abin için dua etmekteyim….seidou

    Cevapla

  3. Merve Altop
    Ağu 16, 2011 @ 23:52:56

    insan ne diyeceğini bilemiyo yanında olup elini tuttarak sana sarılıp derdine ortak olmak ısterdım dıyebılıyorum sadece agla ağla kı ıcındekıler çıksın dısarı bırgunde senden olsun cnm :))ama sonra yıne eskı arya,arya’mız ol.:))

    Cevapla

  4. svglgnlk
    Ağu 16, 2011 @ 23:54:47

    😦 bazılarmz anlıyor bazılarımz ise anlamaya çalşıyor seni ama her iki türdeki kişilerde sana destek olmaya çalışıyor bunu unutma… biz hep yanında olacağız , elimzdn gldiğince anlayacağız , anlamaya çlışacağız. Abin gerçektende çok güzel bir yerde oda senle birlkte glüyor oda senle birlkte yşıyor bunu unutma…
    ~minjae (meli)

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

