MESAJLARIN DİLİ YA DA DİLİMİN VERDİĞİ MESAJLAR…

cep telefonları çıktı çıkalı cümleler anlamlarını yitirdi kardeşim.. işin kötüsü bide bunu anlamlıymış ve çok güzelmiş gibi övüne övüne yapan bi kesim var ki şeytan diyo al ıslak sopayı vur kıçına kıçına. nefret ediyorum bana özel günlerde anlamlı gibi görünen anlamsız cümle yığınları göndererek günümün tüm özelliğini alıp götüren beyinsizlerden. böyle mesajları ya genelde okumadan çöp kutusuna ilelebet gönderiyorum yada benim manyahlığımı bilen bir arkadaşımsa o manasız şeyleri gönderen mesajını güzel bir kılıf halinde kendisine yeniden giydiriryorum 😀

işte sinirlerimi hoplatan muhteşem edebiyat parçalayan mesajlardan ve benim verdiğim cevaplardan ufak bir derleme 🙂

** dünyada bir çok insan var. şu an kimi mutlu kimi mutsuz, kimi ağlayıp kimi gülüyor ama bütün mutluluk ve güzelliklere layık biri var. o da bunu okuyor.

–> aman ne kadar şanslı bir insanım. ne kadar selebiriti hissettim kendimi anlatamam. zaten senin bu mesajında olmasaydı mutluluk ve güzelliklere layık olduğumu bilmeyecektim. bak görüyo musun ne kadar iyi bir insanım ki bu mesajı gördüm, g** kalktı.

** ne seni unutacak kadar zaman geçecek, ne geçen zaman seni unutmaya yetecek. bırakıp gitsem de unuturum sanma, zaman alışmayı öğretir unutmayı asla.

–> ulan bırakıp gittikten sonra beni unutup unutmamanı sallarmıyım zannediyosun, keyfin bilir. ayrıca zaman sadece armudu olgunlaştırır başkada bi halta yaramaz, bu böyle biline..

** birgün bir rüzgar eserse oralara, sana olan sevgimi fısıldasın kulağına. unutma.. sende o rüzgarla bir tutam sevgi yolla bana.

–>hıı çıkar ilişkisi diyosun yani. ben sana yaptım sende bana yap. yalnız kardeş atladığın bi nokta rüzgar dediğin şey tek yönlü eser. yani kuzeyden güneye esen rüzgarla güneyden kuzeye esen rüzgar aynı değildir adı bile başkadır onun. hayır aynı rüzgarla yolla demişsin ya ondan şey ettim ben. bence sen böyle edebiyatın ağzına edeceğine oturda iki kelam coğrafya çalış belki bi işine yarar. en azından bi daha böyle rezil olmazsın..

** Bu gece pencereni açık bırak, çok uzaklardan bir kuş uçurdum. biraz yorgun biraz ıslak ama yine de baş ucuna benden bir tutam sevgi bırakacak.

–> ulan benim bildiğim gece uçabilen tek kuş yarasa. lan gece gece yarasa mı gönderdin bana? Allah belanı vermesin emi bu ne biçim sevgi be!! istemiyom senin sevgini falan!!

** uzun upuzun karanlık gecelerde, hüzünlerin dört yanında kol gezerken, ararsan bir dost, anımsarsan bir arkadaş ben geleyim aklına.. unutma.. yanındayım..

–> peki ya sorunum seninleyse. beni hüzünlendiren, kızdıran ve gecelerimi karalara bağlama sebebim sensen. o zaman da seni hatırlamamı ister misin? ben senin yerinde olsam böyle bir hataya düşmezdim. zira kim bilir o anda sana neler düzüyorumdur, sen hiç merak etme unutmam.

**Bulutlara yükledim özlemimi, rüzgarlarla yolladım sevgimi, yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla, küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldiler mi?

–> Hay Allah’ım hasta mısınız kardeşim siz? ne meraklısınız ya böyle gece gece millete peri, kuş, melek göndermeye?! kafayı mı yediniz metafizik varlıklarla?! bulaştırmayın beni öyle meleğe, periye, beyaz sakallı dedeye kardeşim !! Onları benim başıma salıp da  gece gece cinlerimi tepeme getirmeyin benim bee!!!!!!

** Mutluluk bankasının, sağlık ve sevgi şubesinde 2012 nolu hesabınıza, 365 gün daha sevgi yatırılmıştır, gönlünüzce kullanmanız dileğiyle.

–>Abi sevgi falan iyi hoşta bunu nakite çeviremiyoz mu yaa? söz sonra sevecem ben seni ama önce şu hesabı bi halledeydik. bak altında yükseldi. şöyle bi altın neyim yapsaydık biz bunu yaa. hem benim öyle bi bankada hesabım da yok ha offshore hesap olmasın sakın o.

**Buruk bir sevgi göklenirse gözlerine ve zaman zaman uzaklara takılırsa gözlerin, kulakların deli gibi çınlarsa; bil ki bir yerde özlenmişsindir.

–> Kardeş böyle bir ruh halinde emin ol özlenmemişimdir, bildiğin platonik aşık olmuşumdur. (bu mesajın sonu şöyle bitse daha komik olmaz mıydı sizce de: …………..kulakların deli gibi çınlarsa; kardeş bi kulak burun boğaza görün hasta olma olasılığın yüksek, gezme öyle ortalıklarda virüslü bakterili..

** Şayet bir gün ıslak sokaklar boyu sevgiyi ararsan, yalnızlık boğazına saplanırsa kör bıçak misali, dağ başında deniz kenarında, uzat bana elini ben senin dostunum.

–> böyle bir durumda yanımda sıradan bir dost isteyecek kadar salak mıyım ben? sana oradan öyle mi gözüküyorum. hayatım dediğin kadar boktan gidiyorsa ve sen hayatıma renk katacak bir aşk değilsen kalabalık yapma güzelim. Hadi başka kapıya..

**Yılların yaprak misali döküldüğü, sevginin eridiği, insanın öz değerlerini yitirdiği şu alemde; güzelliğini kaybetmeyen nadide insan bayramın mübarek olsun.

–> Dünya üzerinde tüm insan ırkı mutasyona uğramışta bi insan benmişim gibi hissettim haa. gidip kendimi bi köprden neyim atayım bari. durulmaz artık buralarda insan insan..

Tamam kabul ediyorum duygusal bir insan değilim, tamam kabul ediyorum muhteşem kız ırkına aykırı davranışlar sergiliyorum. ama kardeşim sende bana adam akıllı laflarla gel. sadece “seni seviyorum” demek bu kadar mı zor?

hadin hörmetler

DELİ KIZ-ARYA

10 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 18, 2011 @ 01:22:45

    hahaha aryam çok güldüm yaa türkiyeye gel seni msja boğcam en bayağısından en yapış yapış ağdalısından:):):)bu arada bu msjları ilk yazan insanları merak ediyorum kendilerinin ciddi ciddi edebiyattan anladığı gafletine düşüyorlarmıdır…seidou

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 18, 2011 @ 01:29:30

      bence bu mesajları başkalarına atan insanlar kendilerini böyle bi özel bi farklı hissediyolardır. öyle bi kesim var yaa ben bizzat tanık oldum böyle yapış yapış msj atıp sonrada karşısındakinden cevap bekleyen ve “abi bah bah ne yazdım” diye yanındaki insan bozmasına okuyan tipler var yeminlen kendi gözlerimle gördüm. ben böyle bir mesaj aldığımda genelde sinir krizi geçiriyorum.. insanı manalı sözlerden soğutuyolar yeminlen.. sonrada gelde kafa bulma bu zamazingolarla 😀

      Cevapla

      • svglgnlk
        Ağu 18, 2011 @ 04:51:23

        bu tarz mesajlara insan ne cevap verebilir ki?ben veremiyorum açıkcası 🙂 bazıları gerçekten de pek bi yaratıcı oluyo ama 😀 neyse beni bırakın ben ıslak sokaklarda sevgi aramaya gidiyorum 😀
        cinnet

        Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 18, 2011 @ 01:34:28

    hihiihihihi XD ayyyy ne güzel cevaplar vermişsin sen öyle ^^ En iyisini yapıyorsun o uzun ve sıkıcı mesajlar okunur mu hiç :S Aman kalsın biz meleksiz , perisiz , beyaz sakallı dedesiz mutluyuz böyle ^^

    ~ minjae (meliha)

    Cevapla

  3. masalevi
    Ağu 18, 2011 @ 18:09:59

    şahane bir yazı olmuş, tüm yorumlara bittim ya hala gülüyorum 🙂 şu coğrafya yorumu favorim ama.. o salak mesaj bana da gelmişti ama hiç öyle düşünmemiştim, ters yönlerden aynı rüzgar esmez dimi ama 🙂 bir de yarasa çok iyiydi 🙂 bu da aklıma gelmemişti hiç 🙂

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 18, 2011 @ 22:14:54

      allahtan bu cevapları verdiğim arkadaşlarım benim manyahlığımı bilenler.. yoksa az tanıdığım birine böyle yazsam sanırım beni yarasanın kanadına bindirip ıslak sokaklarda küçük meleklerle top oynamaya yollardı 🙂 demekki tek böyle düşünen manyahta ben değilmişim.. annem kızıyodu bana “kız ol biraz kız, bak müberra teyzenin kızına çok güzel mesajlar atıyo bana” diye 😀 hayatım boyunca nefret ettim o müberra teyzenin kızından ve aptal mesajlarından 😀 ve sırf ona inat gıcık kaptım bu salakhh mesajlara.. ama şimdi bu yorumları okuyunca aklı başında delilerin olduğunu görmek çok güzel 😀

      Cevapla

  4. makinosev
    Ağu 19, 2011 @ 00:03:35

    öldüm gülmekten gece gece 😀 yorumların bitirdi beni 😀 ama insan imrenmeden de edemiyor! ne çok sevenin varmış 😀 😀 kıymetini bil kıymetiniii 😛 😀

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 19, 2011 @ 17:20:18

      ya ben normal mesaj yazmaya üşeniyom adamlar hiç üşenmeden erinmeden uzuuunn uzuuunn edebiyat parçalıyolar 😀 bana nbr yazmak bile işkence gelirken adamlar bide tüm ünlemine kadar dikkat ediyolar ya o beni bitiriyo 😀

      Cevapla

  5. mydestiny
    Ağu 19, 2011 @ 01:55:07

    Ellerine sağlık. Çok eğlenceli bir mesaj olmuş. Yarısı tanıdık mesajların 😀 Ben de sevmem telefon-mesaj olayını. Okumadan siliyorum çoğu zaman.

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 19, 2011 @ 17:23:20

      bişiy diğil dostum nedemek^^ ya bunlar böle edebiyat parçalıyolar ya telefonun öbür ucunda ben parçalanıyorum resmen.. işkence çekiyorum sanki karnıma yumruk yemişe dönüyorum 🙂 ne sinir bozucu mesajlar.. hayır bide karşılığını bekliyolar ya en çok o sinirime dokunuyo.. “aa ama ben sana gece öyle mesaj attım okumadın mıııı” hay diyom vur bıngıldağına bi tane tüm geçmişini unutsun saf insan 😀
      deli kız-arya

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

