İZLEDİĞİM DİZİLER,SEVDİĞİM JENERİKLER

Okul bitti,bayram tatili de geldi e haliyle bende bir boşluğa düştüm o kadar yoğun bir dönemden çıkınca.Kendime yapılacaklar listesi hazırlamıştım ama daha hiçbirine başlayamadım.Beni bekleyen bir sürü kitap,anime,film,dizi var.Eskiden olsa  bir oturuşta dizinin bir sezonunu izlerdim,sabahlayıp manga,anime bitirirdim;ama artık eskisi gibi değilim hiçbir şey yapasım gelmiyor.En kısa zamanda eski halime dönerim umarım 🙂

Neyse bilgisayar önünde ne yapsam ne yapsam diye düşünürken aklıma bloğumuzu çok boşladığım geldi.Sonrada ne yazsam acaba diye düşünürken buldum kendimi.Başlangıç olarak sevdiğim dizi jeneriklerini paylaşayım dedim.İşte bu yazı can sıkıntısından patladığım bir anda çıktı:)

İlk önce severek izlediğim bölüm kaçırmadığım büyük dizi Six Feet Under ile başlamak istiyorum.Six Feet Under HBO kanalında 2001 yılında
yayımlanmaya başlayan ve 5 sezon süren süper ötesi,mükemmel bir dizidir.Konusu ise kısaca cenaze evi işleten Fisher ailesinin yaşadıkları olarak
özetlenebilir.

Ve işte gelelim güzel jeneriğimize

İkinci olarak Dexter dizisinin jeneriğini koyabiliriz.Bu diziye başlama sebebim hem kitabı hemde , başrolde Six Feet Under’da çok
sevdiğim bir karakteri oynayan Michael C.Hall’un oynamasıydı.Dexter’ımız hem polis departmanında çalışan bir kan analizcisi hem de seri katil :)Buradan itiraf ediyorum Dexter’ın her bölümünü izlemedim:)

Üçüncü sırada gene bir HBO dizisi olan True Blood var.Aslında bunu 2.bile yapabilirdim neyse:)Normalde dizilerde bilgisayarda izliyorsam jeneriklerini hemen geçerim ama True Blood’da oturup izliyorum.Bundaki en büyük etki ise jenerikte kullanılan şarkı:) Jace Everett-Bad
Things.Beni bilenler bu şarkıyı pek bir sevdiğimi de bilirler 😀

Bu dizide ne Sookie ne Bill en çok Eric Northman’ı severim(sonrada LaFayette’i)Vampir diye bişi varsa Eric Northman gibi olmalı 😉

Diğer dizimiz Lie To Me ama bu bu Lie To Me Kore dizisi olan Lie To Me değil bu daha güzeli 😛 Ayrıyeten Tim Roth var yaaa izlenmez mi 🙂

Bu dizimizde ise mikro mimiklerimizden yalan söyleyip söylemediğimizi anlayan bir grup var.Başlarındaki adamımız Dr. Cal Lightman(Tim Roth).Kendisi süpersonik bir karakter, adamın burnuna kadar girip yalan söylüyorusun felan diyor.Hastasıyım kendisinin.Çok fazla izlediğinizde psikopat olup herkesin mimiklerine bakmaya başlıyorsunuz ama böyle bir yan etkisi var.

İştee sevdiğim dizilerden biri daha 🙂 The Mentalist

Mentalist;zekasını kullanarak hipnoz ve telkin uygulayabilen, düşünce ve davranışlara yön veren uzman demekmiş:)

1 günde 1 sezonunu izleyip daha yok mu yaaa diye kalmıştım pc başında.Bu dizi için söyleyebileceğim tek şey izleyin demek olur.Dizi zaten Simon Baker için izlenir.Adam o kadar güzel oynamışki baş karakter Patrick Jane’i sevmemek elde değil 🙂

Diğer bir dizimiz White Collar

Bu dizimizde Neal Caffrey adlı suçlumuz ve Peter Burke adlı bir ajanımız var.Ajanımız Peter dolandırıcımız Neal’ı yakalar,hapse yollar,daha sonra onlara yardımcı olmaları için hapisten çıkarır,bileğine takip cihazı bağlar ve olaylar gelişir.Karakterler çok eğlenceli.Bir kere ajanımız aptal değil genelde hep öyle olur ya ama burada öyle değil eee boşuna adam usta dolandırıcımızı 2 kere yakalamıyor 🙂 Dizilerde sevidğim 2lilerden biridir Neal-Peter ikilisi:)

Aslında daha çok izlediğim dizi var ve beğendiğim jenerik 🙂 Aklıma geldikçe buraya videolarını eklemeyi düşünüyorum.Umarım keyif almışsınızdır:)

Vee evet ilk ekleme geldi:) Ben onu nasıl unuttum biricik manyak dizim Nip/Tuck 😀

Malcolm in the middle…Bu diziyi ne çok severdim 🙂

CİNNET

14 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 29, 2011 @ 18:38:50

    DEXTER HARİÇ HİÇ BİRİSİNİ İZLEMEMİŞTİM.. ALLAHIMMM YA BANA BUNLARI İZLEMEK İÇİN VAKİT VER YADA BELLİ BİR SÜRE TÜM DÜNYADA DİZİ ÇEKİMLERİNİ DURDUR 😦 İZLEYEMİYOM YAAA 😦
    DELİ KIZ-ARYA

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 29, 2011 @ 18:52:49

    AYRICA SAYIN CİNNET “True Blood” UN VİDEOSUNU AÇMADAN ÖNCEKİ O POZİSYON NEDİR ÖYLE YAA.. VİCTORİA’s SECRET OLSA BÖYLE POZ VERİLMEZ YEMİNLEN 😀 BAK ŞİMDİDEN DİYEYİM BU BENİM ANNEMİN GÖZÜNDEN ASLA KAÇMAZ BİLESİN.. ŞİMDİDEN KENDİNİ DELİ KIZIN ANNESİ RTÜKÜNE HAZIRLA 😀
    (sanırım deli kız- arya yazmama gerek yok dimi?? 😀 )

    Cevapla

  3. makinosev
    Ağu 29, 2011 @ 22:36:27

    alan ball adamım yahu 😀 trueblood kore dizilerinin unutturamadığı bir dizi benim için hala 😀 ve six feet under zamanında nasılda takip ederdim, tuhaf ve çok güzeldi 🙂

    Cevapla

  4. mydestiny
    Ağu 30, 2011 @ 00:00:24

    Lie to me’yi merak ettim. Şu Kdramaları birazcık azalttıktan sonra başlamayı düşünüyorum. İlginç bir diziye benziyor. Güzel yazı olmuş ellerine sağlık cinnet^^

    Cevapla

  5. svglgnlk
    Eyl 01, 2011 @ 00:04:52

    @makinosev ahh kalsın tabiside yaa 🙂 şu diziyi eric için izliyorum artıkın 😀 o da olmasa çekilmez yeni sezondada yakınlaşıyo zaten o salak sookiyle beni sinir ediyo :/ ahh eirc ahh iyisin hoşsun ama kadın konusunda malsın 😀

    Cevapla

  6. svglgnlk
    Eyl 02, 2011 @ 16:05:03

    artık izlencekler listemin dahada uzamasını istemesemde kendimi okumaktan alamadım ve listeme eklemeler yaptım..seidou

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

