MR.SIMPLE ALBÜM İNCELEMESİ :)

Super Junior dinleyenler bilir yakın zamanda yeni bir albümçıkardılar. Bende bir Suju sever [daha çok Siwon sever diyebiliriz aslında ;)] olarak hemen albümü attım PC’me başladım dinlemeye.

Dinlerken ilk fark ettiğim şey albümün tamamında bir olmamışlığın hakim olmasıydı.Bir türlü ısınamamıştım. Evet içinde güzel şarkılar vardı ama albüm sanki başkası için yapılmış da o kişi/grup kabul etmeyince bunlara kalmış gibiydi(hala bu tezimi savunuyorum). İlk dinlediğim anda aklımda kalan 4 şarkı vardı Mr.Simple,Opera,Be My Girl ve Walkin’. Çoğunluğun hemfikir olduğu konu ilk başta dikkati çeken şarkıların ilk üçü olduğuydu.

Günler geçti albümü her gün dinledim. Mr.Simple artık daha güzel gelmeye başlamıştı kulağıma. Durmadan açıp deli gibi tepiniyordum evin içinde. Sonra operayı açıyordum, arkasından be my girl’ü -bunlar zaten albümde de arka arkaya:D – Ama ne kadar dinlersem dinleyeyim bazılarına dayanamıyordum bende artık dinlemekten vazgeçtim 🙂

Şimdi gelelim şarkılara

Albümdeki ilk şarkı Mr.Simple

Siwon’u gördüğümde içimdeki ergen uyanıyor yaa:P  Zaten bende bu etkiyi uyandıran 3 şahıs var Kore’de YOOCHUN,SIWON ve T.O.P onları görünce garip şeyler oluyo bana 😀

2-Opera

Açıkçası ilk dinlediğimde Mr.Simple dan güzel bu yaaa demiştim 🙂

3-Be My Girl

4-Walkin’

5-Storm

6-Good Friends

7-Feels Good

Bu şarkıda fena değil ama feels good dediklerinde şarkıya her an başka biri girecekmiş gibi hissediyorum 🙂

8-Memories

9-Sunflower

10-White Christmas

11-Y

12-My Love, My Kiss, My Heart

13-Perfection

Mr.Simple için kısaca dinledikçe sevilen, şans verilesi bir albüm diyebiliriz. Benim sizlere tavsiyem ilk 3 şarkı yanına da Feels good u ve walkin’i ekleyebilirsiniz onlarda iyi 🙂
Son söz olarak şunu söylemek istiyorum kusura bakma Suju Mr.Simple bir Bonamana değil 😀

CİNNET

5 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 29, 2011 @ 23:31:51

    bugün resmen gözlerimi yaşartıyorsun.. getirin mendili ağlayacam 😀 ellerine sağlık tam sana “cinnet sana zahmet bana suju’nun yutub amcadan tüm albümünün olduğu sayfayı bulur musun?” diyeceğdimküüü.. ana bide ne görem.. bizim kız içimi okumuş sankim nese bu gece oturup dinleyim bari artıkın bu albümü yeter sandıkta beklettiğim 😀 arık seninle telepati yoluyla bilem anlaşıyoruz cinnet farkındasın mı??
    delikız-arya

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 30, 2011 @ 00:09:37

      farkındayım bebem düşünceleri bırak hormonlarda aynı çalışmaya başladı 😀
      albümede bi bak bakalım sen hangilerini beğeneceksin 🙂
      cinnet

      Cevapla

  2. svglgnlk
    Eyl 02, 2011 @ 15:54:17

    şarkılarını dinlemeden seninde en başa koyduğun afişlerini görüp bunun ardından iyi bişey çıkarmıki diye korkuya kapıldığım ama performanslarını izleyince çok şükür hala bir suju severim dediğim bir albüm…ama tamamamını dinlemedim daha albüme vakıf olunca ayriyeten bir yorum daha yapcam;) seidou

    Cevapla

  3. SUJU_ŞULE
    Mar 25, 2012 @ 19:39:55

    GERÇEKTEN ARTIK BİLGİSİYARI AÇAR AÇMAZ HEP SENİN YAZILARINI OKUMAYA ALIŞKANLIK ETTİM BN BÜYÜK BİR SUJU HAYRANIYIM AMA MALESEF TÜRKİYEDE HERYERDE HEMEN SUJU ALBÜMÜ BULMAK ÇOK BASİT DEĞİL AMA ALLAHTAN BİLGİSİYAR VAR HERNEYSE BN SUJUYU 8 AYDIR DİNLİYORUM(BANA GÖRE ÇOK GEÇ ÖĞRENMİŞİM SUJUYU)VE NEREDEYSE HERŞEYLERİNİ BİLİYORUM AMA ŞUNU DAHA YENİ ÖĞRENDİM SADECE BUNU PAYLAŞMAK İSTEDİM KYUHYUN BIÇAKLI BİRİ TARAFINDAN TEHTİT EDİLMİŞ,SİWONUN BÜYÜKANNESİ ÖLMÜŞ(ÇOK ÜZÜNTÜDE)ÇOK UZUN BİR YORUM OLDU AMA SNSD HAKKINDA YAZINDA YORUM BÖLÜMÜ YOKMU ONLARIN SEVGİLİ LİSTELERİNİ YAZINCA (SIRA SUJUDA OLDUĞUNU SÖYLEYİNCE)ONLAR HAKKINDA ÇOOOK BİLGİ BULDUM

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

