TOTALLY CAPTIVATED – DİKKAT! AŞIRI DERECEDE MAFYA ETKİSİ YARATABİLİR!

UYARI! :

     Az da olsa cinsel öğeler içerdiği ve erkek-erkek aşkını anlattığı için bu seri +18 tarafından okunmalıdır.  

(Türü : Shounen Ai Yaoi)

DİKKAT ! MAFYA ETKİSİ !     

Bu manhwa bitirdiğinizde üzerinizde bir mafya etkisi olacak!   “Neden mi ?” Her ne kadar erkek – erkek aşkını anlatıyor olsa da içinde gerçek aşkı bulacak ve bir mafyanın aşkı için nelerden vazgeçebileceğini göreceksiniz…

Normal de bu türde manga yada manhwa okumam pek ancak bunu okumuş olanların yorumları ve arkadaşlarımın yorumları sonucunda dikkatimi çeken bu manhwayı ilk başta tedirginde olsam daha sonra severek ve merakla okudum.

Manhwa da cinsellikten çok az söz edilmiş aşka daha ağırlık verilmiştir. Manhwa da farklılıklara rağmen  ( erkek – erkek / mafya – öğrenci ) aşkın gücünden  söz edilmiştir.

Konusu ise kısaca şöyle ;  

Ewon Jung kıt kanaat geçinen  ancak başarılı bir üniversite öğrencisidir. Ewon ve sevgilisi Jiho ayrılırlar. Jiho’nun Ewon’a olan  garezi yüzünden Ewon kendisini  mafyanın ayak işlerini yaparken bulur . Üstelik patronu olan mafya Mookyul Eun’un sevgilisi’de Jiho’dur. İlk başlarda Ewon a soğuk davranan Mookyul Eun  birdenbire  ona yakın ilgi gösttermeye başlar.

  Ve şimdi karakterler…

        Mookyul Eun ; Ah be mafyam!  Aklımızı başımızdan alıyorsun! Film yıldızları gibisin *_* Manhwamızın ana karakterlerinden biri… Kendisi bir kredi kuruluşunu patronu… Kısaca mafya… Ancak kendisine ve adamlarına mafya deenilmesinden hoşlanmıyor  ve haksızlığa gelemiyor. Mafyamız çokta iyi dövüşüyor. Ayrıca adamlarına ve onların ailelerine çok önem veriyor.


    

         Ewon Jung ; Mookyul Eun’un tabiriyle “Tilki Jung”. ^^ Kendisi  manhwamızın diğer ana karakteridir.   Sevgilisi Jiho’yla kötü bir şekilde ayrıldıktan sonra Jiho’nun kendisine olan siniri sonucunda kendisini bir kredi kuruluşunda bedavaya çalışırken buluyor. Geçmişte  annesinin ölüme terketmesi sonucu ölümden şans eseri kurtulur ve    kendisini derslerine verip iyi bir üniversiteye girer.  Mafyamız  Mookyul Eun  ilk başta soğuk davransa da daha sonra yakınlaşırlar ve sonunda çıkmaya başlarlar ancak olaylar peşlerini bırakmaz. Kendisini sürekli ,  başı beladayken ki komik kaçışlarıyla göreceğiz. 😄     

    Benim Shounen Ai türüne olan azcık ön yargımı kaldıran bu manhwayı arşivinize eklemek için :  Totally Captivated 

 Not:  Soldan sağa doğru okunur.

~minjae (meliha)

4 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Ağu 31, 2011 @ 10:12:22

    Mafyammmm,biricik mafyaammm :)) senin gibi mafyaya can kurban 😀 bitiricem diye sabahladığım biricik mangam 😀 ben kim ne derse desin erkek-erkek ilişkilerini seviyorum 🙂 dizide,animede,filmde,mangada olsun fark etmez.nedendir bilmem hep hoşuma gitmiştir 🙂 ondan dolayıda bu mangaya tereddütsüz yaklaştım ve bilin bakalım nolduu bayıldım 😀 bende öle mafya istiyorum,beni okulumun önünde son model arabasıyla karizmatik bir halde beklesin isityorum,uyandığımda parmağımda yüzük olsun isityorum vb 😀 meli bana bu mafyayı al 🙂
    cinnet

    Cevapla

    • svglgnlk
      Ağu 31, 2011 @ 17:33:21

      İşte geldi diğer mafya etkisinde ki diğer kişide 😄 ah satsalar ben kendime alırdım ilk sanada alırdım sonra bi tane ^^ Biricik mafyamız karizmatik mafyamız bilmem mi sen o kadar uykusuzluğa dayanamayan kişilik nasılda sabahlamıştın ^^ bende tekrar okuyayım diye senle sabahlamıştım ^^
      ~minjae(meliha)

      Cevapla

  2. svglgnlk
    Ağu 31, 2011 @ 17:31:04

    İşte geldi diğer mafya etkisinde ki diğer kişide 😄 ah satsalar ben kendime alırdım ilk sanada alırdım sonra bi tane ^^ Biricik mafyamız karizmatik mafyamız 😀 bilmem mi sen o kadar uykusuzluğa dayanamayan kişilik nasılda sabahlamıştın ^^ bende tekrar okuyayım diye senle sabahlamıştım ^^
    ~minjae(meliha)

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

