ŞİMDİ ÇOCUK OLMAK VARDI ! :)

          Yine aklıma yazacak konu gelmeyince ve elimde olan konuları yazmak istemeyince dedim ki hadi bu postta mesleğime yönelik olsun ^^ Evet bir çocuk gelişimci olarak  bu konuya bir el atmamın vakti gelmişti. -Ki bir mobilya  mağazasına girince bile  “kyaaaaaa bundan istiyorum ! bunuda alcam! bunuda kesin almalıyım! ayyyy çocuğum olunca bunu da alırım  ” diye  ortalıklarda koşturan çocuktan farksız birisiyim ben ^^  Ne yapayım yani çocuk gibi davranmayı ve şirin şeyleri çok seviyorum 😀 Neyse şimdi  başlayalım kendim gibi çocukluk – çocuk dolu mesleğimin getirilerinden faydalanıp bu postu yazmaya 😀

              Çocuklar için mobilya seçerken  anne – babaların dikkat etmesi gereken bazı noktalar vardır… Bunlar :

– Mobilyalar sivri köşeli olmasın , Köşeleri yuvarlatılmış yada plastik koruyucularla kaplı olsun.

– Mobilyalar pratik , kullanışlı  olsun. Gereksiz parça , bölme içermesin.

– Üzerinde ki dekorasyon amaçlı kısımların sivri  ve keskin yerleri olmasın.

– Ve en önemlisi renk konusuna gelecek olursak   ; mobilyaların renkleri canlı ve odayla uyumlu olsun. Yalnız renkler çok dikkat dağıtıcı seviyede olmasın. Çocuğumuzun gelişimini  , dikkat seviyesini olumsuz yönde etkilemek istemeyiz değil mi 🙂

– Süslemeler  üzerine sonradan tutturulmuş şekilde değilde üzerine boyayla yapılmış resim vb. şeklinde olursa güvenlik açısından  daha iyi olacaktır.  

               Ve bunlarda bu çocuk ruhlu kızın sevdiği ve o çok sevdiğim bazı mobilya mağazalarında fink atarken veya mobilya sitelerinde  turlayıp pembe  hayaller kurarken gözüme kestirdiğim mobilyalardan bazıları… 🙂

Çok şirinler değil mi??? Eskiden annem ve babam “Şimdi çocuk olmak vardı.” derdi de anlamazdım. Ama gerçekten şuan çocuk olmak vardı! Hepside birbirinden sevimli ve şekerler . Hadi size bol neşeli günler 😀 

~ minjae (meliha)

13 Yorum (+add yours?)

  1. Gökçe Turgan
    Eyl 03, 2011 @ 06:33:12

    kim bilir bigün belki bende çocuk olmak vardı derim :)) Yaşadığımıza şükredelimde :))

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Eyl 03, 2011 @ 10:46:22

    ben de bayılırım çocuk ve bebek mağazalarını gezmeye ayy çok tatlı şeyler oluyo yaa 🙂 insanın hemen çocuk yapası geliyo 😀
    cinnet

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 03, 2011 @ 19:18:30

      Ankara’ya geldiğimde bize yapacak yeni birşey daha çıktı işte 😀 O mağaza senin bu mağaza benim gezip gezip hayaller kurcaz ^^ Çekik bücürüme bunu alcam bunu alcam – diye diye dolanırız artık haha ^^
      ~minjae(meliha)

      Cevapla

  3. Lee
    Eyl 03, 2011 @ 14:06:29

    Bunlar süper, hepsini çok beğendim valla 🙂

    Cevapla

  4. Sulugöz (@sulugoz_17)
    Eyl 03, 2011 @ 15:12:42

    Ne kadar da şeker şeyler onlar.İnsanın bir an önce anne olası geliyor.Ben şahsen resimlere bakarken bebeğim için eşya alma hayalleri kurdum 🙂

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 03, 2011 @ 19:25:32

      haha ^^ Bende resimleri ilk gördüğümde ve buraya klasörden eklerken hayal kura kura ekledim ^^ Kucağımda çekik gözlü kumral bukleli saçları olan bir kız çocuğu falan haha 😀 Bütün hayatım boyunca birde böyle şeylerle haşır neşir olacağımdan (meslek sağolsun diyorum ^^) , birde sevdiğim şeyler olduğundan böyle sevimli şeyler baya şanslıyım bu konuda 😀
      ~minjae(meliha)

      Cevapla

  5. makinosev
    Eyl 03, 2011 @ 21:51:37

    kiyoptaaa 😀 😀 çok tatlılar çok kıskandım 😦

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 03, 2011 @ 22:04:55

      hihi ^^ evet çok tatlılar ^^ baktıkça içim gidiyor 🙂 İlerde hepimiz alcaz hehe 😀 melisel duyuru : Öhöm öhöm arkadaşlar çocuğunuz olunca yardım isterseniz böyle sevimli şeyler konusunda seve seve yardım ederim seçmenize vs. ^^

      Cevapla

  6. svglgnlk
    Eyl 04, 2011 @ 11:06:53

    ay bunları çok seviyorum ben yaaa….bu arada ilki bnm kızıma seçtiğin değil miydi:):):)seidou

    Cevapla

  7. svglgnlk
    Eyl 04, 2011 @ 21:14:18

    ablam sayesinde bende mobilya tasarıma başlayacam bu gidişle 😀 bi tasarlamadığım o kalmıştı 😀
    bende istiyom bunlardan gibi bir yorum yapmayacam çünkü önce beni alacak bir deli bulmam lazım 😀 henüz öyle bir deli de üretilmedi ne yazıkki 😦
    deli kız-arya

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

