BU BEBEKLER ÇOK ŞİRİN! NEDEN TÜRKİYE’DE SATILMIYOR?! T.T

           

 

 JAPONYA! 

 

         Animelerin , mangaların , hello kittynin , sakuranın ,yemek çubuğunun , kimononun  ve j-pop – j-rock guruplarının , j-dramaların diyarı güzel Japonya!

           Kıskançlıktan çatlamak üzereyim ! Animeler  daha yeni yeni Türk televizyonlarında fink atarken  , mangalar Türkiye’de daha yeni yeni satılmaya başlamış ve ben mutlu olmaya odaklanmışken Japon endüstrisinden yeni bir darbe daha yedim ve  ” Bende istiyorum! Bende istiyorum!” diye çığlıklar atan kıskançlık damarlarım yeniden kabardı!  

        Japon arkadaş edinmenin  birçok iyi yanı olduğu gibi bir kötü yanıda var. Ya kardeşim  gidip  facebook profiline bu kadar şirin  , tatlı , ” kawaiiiiii kawaiiii ”  diye çığlıklar atmamı sağlayan  bebeklerin resimlerini koyuyorsun ya ! Neyse ben muhabbeti artırayım sizle , kanka olayım Japonya’dan  gönderirsiniz siz bana ^^ ( kötüyüm ben fufuufufufuufufuf 😛 ) 

   Şu Japonların mangalarına , animelerine , müzik gruplarına , sakura ağaçlarına , hello kittylerine kısaca herşeylerine bayılıyorum !  Gece gece  Japon arkadaşlarımın profillerini  turlamam esnasında karşıma çıkan bebekleri  paylaşcam sizinle ^^ Bazılarını gözünüz bir yerlerden ısırabilir ( Rozen Maiden Anime – mangası gibi ^^ )  

     

(Masaüstü resmim oldu az önce 😀 – üstteki -)

              Çok şirinler dimi dimi ? ^^ İstiyorum bunlardan fena halde! ^^ Hani giderseniz ve bunları görünce aklınıza ben gelirsem çekinmeyin , üşenmeyin alın alın  hediye edin bana :P:P:P  

             Bir postun daha sonuna geldik… ( Haber bülteni kapatır gibi oldu be ^^) Meli kaldığı yerden Asya keşfine devam eder ^^ Hadi Sayanoraaaaa… ( ^ _ ~ )

~minjae (meliha)

3 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Eyl 05, 2011 @ 13:05:17

    ama yaaa bende çok istiyorum..hadi japon arkadaşın sana kötülük yapmış sen niye bize yapıyosun ki….seidou

    Cevapla

  2. svglgnlk
    Eyl 05, 2011 @ 15:21:09

    ben bu koca gözlü bebekleri gece karanlığında görsem korkudan altıma yaparım :/
    cinnet

    Cevapla

  3. svglgnlk
    Eyl 05, 2011 @ 20:16:20

    WAYY BEE BİZİM ZAMANIMIZDA CİNDY İLE BARBİE VARDI ŞİMDİ ÇOCUKLAR ŞANSLI VESSELAM 😀 AMA CAPON OLAN ÇOCUKLAR..BİZİMKİLERDE İNCE BELLİ KUÇUK GOZLU UZUN SARI SAÇLI CİNDYLERLE OYNAMAYA DEVAM ETSİNLER ARTIKIN NAPALIM^^
    DELİ KIZ

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

