Bu dünyadan bir QUEEN geçti…

Queen, insanların yüz binler halinde tek bir sesi çıkarabilmesi demektir.

Queen, gösterinin her daim devam ettiği büyülü bir dünyadır.

Bu yazımı biricik Freddie Mercury’imizin doğum gününde yazmayı düşünüyordum ;ama işten  güçten bir türlü fırsat bulamadım.Bildiğiniz gibi Freddie Mercury çok başarılı bir grup olan Queen’in solisti ayriyeten piyanisti idi.Çok da güzel çalardı rahmetli.Adamda öyle bir ses vardı ki dünyanın en güçlü vokali diyebilirim onun için.Freddie amcam gibi kimse şarkı söyleyemez bu dünyada 🙂 Neyse diğer üyelerimiz ise şöyleydi: Davulda Roger Taylor, gitarda Brian May, basta John Deacon

FREDDIE MERCURY

BRIAN MAY

JOHN DEACON

ROGER TAYLOR

Bu grubumuzun albümleri ise sırasıyla şöyle

–        Queen (1973)

–        Queen II (1974)

–        Sheer Heart Attack (1974)

–        A Night at the Opera (1975)

–        A Day at the Races (1976)

–        News of the World (1977)

–        Jazz (1978)

–        Live Killers (1979)

–        The Game (1980)

–        Flash Gordon (1980)

–        Hot Space (1982)

–        The Works (1984)

–        A Kind of Magic (1986)

–        The Miracle (1989)

–        Innuendo (1991)

–        Made in Heaven (1995)

Bu grubu ne kadar anlatsam az dinleyin ve grubun iyi olduğunu siz kendiniz görün 🙂 Queen keşke daha önce tanısaydım dediğim gruplardandır.

Keşke Freddie ölmeseydi ve hala konser verselerdi ve bende gitseydim konserlerine bağıra çağıra Bohemian Rhapsody söyleseydim,o güzel grubu canlı izleyebilseydim:( Duygulandım resmen 😦

Neyse size şimdi Queen grubundan sevdiğim şarkıları paylaşacağım. Umarım siz de beğenirsiniz bu şarkıları 🙂

O kadar çok şarkı yazmışım ki paylaşmak için yazım video manyağı olmasın diye biraz temizledim listemi 🙂

İlk önce herkesin bildiği 2 şarkı ile başlayacağım 🙂

We will rock you… Herkesin bildiği şarkı,sıralara vurup bunu sınıfça söylemeyen var mıdır 😀

We are the champions… Bunu da bilmeyen yoktur 🙂 Bende değişik bir anısı da vardır.Bu şarkıyı ÖSSye girmek için yoldayken dinlemiştim ve ağlamıştım 😦

Fat bottomed girls

Take my breath away

Somebody to love

The show must go on…Her dinlediğimde tüylerimi diken diken eder bu şarkı

Another one bites the dust

Don’t stop me now… Bu şarkının hastasıyım:D Güne başlamak için güzel bir şarkı 🙂 Bu şarkıyı yazılarımda görmeye devam edeceksiniz 🙂

Good old fashioned lover boy… Süper bir şarkı bu da 😀 Kafamı sağa sola sallaya sallaya söylerim hep bunu 🙂

The millionaire waltz… En sevdiğim Queen şarkıları listesinde 2 numaradadır.1.si Bohemian Rhapsody tabiside 😉

 

Bohemian rhapsody …Böyle bir şarkı yok!!Bunun gibisi daha yapılamadı,yapılabileceğinide hiç zannetmiyorum 🙂 Dinleyin,dinlettirin…İnsanların kulakları mükemmel bir şarkı nasıl olurmuş görsün 😀

Sonradan edit:baştaki 2 cümle http://www.queenanatolia.com/ adresinden alıntıdır.Sonradan biri gelip aa bu benim cümlem demesin 😀 geriside tamamen benim kimse yazımın üstüne yatmasın 🙂 Queen hakkında daha çok bilgi edinmek istiyorsanız bu fan sayfasını inceleyebilirsiniz.

CİNNET

6 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Eyl 07, 2011 @ 15:09:51

    en uzun sürede okuduğum(yada dinlediğim mi demeliyim) yazıydı..ben hiç queen dinlememiştim dinlemiş ve beğenmiş oldum teşekkürler..ama bence bunların görüntülerini izlemeden dinlerseniz daha etkili:) seidou

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 07, 2011 @ 15:13:46

      ahahhahah 😀 beğendiğine sevindim seidoum 🙂 bende görüntüleri kötü etki yapmadığından ben videolarını da izlemeyi seviyorum 🙂
      cinnet

      Cevapla

  2. egosantrikrapsody
    Eyl 07, 2011 @ 21:53:02

    Hemen mğisafir olup geleyim dedim sana.Freddie sigara gibi mübarek yahu bir başladın mı bırakamıyorsun 😀 Bir şarkısını dinlemeden günü bitirirsem kötü hissediyorum kendimi illa o ses duyulacak.
    Bir Freddie hayranının daha olduğunu bilmek çok güzel.Yazın da müthiş olmuş,ellerine sağlık çingu 😀 😀

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 07, 2011 @ 22:29:41

      teşekkür ederim çingum 🙂 Freddie’nin o güzel sesinden her gün bohemian rhapsody ve the millionaire waltz dinlemezsem rahat edemiyorum bende 😀
      cinnet

      Cevapla

  3. kimbapsushi
    Eyl 08, 2011 @ 17:45:57

    ellerine sağlık cinnet. baba gruplar içinde en babası onlar bence. eskilerden bir pink floyd, the beatles yadsınamaz ama freddie’nin sesinin bana verdiği zevki dünyaya gelmiş geçmiş müzisyenler içinde bir ikincisi veremez sanırım.
    saygıyla anıp, karşılarında eğileceklerimdendir queen efsanesi.

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 19:22:53

      teşekkür ederim kimbapım sushim benim gibi bu grupları seven birilerini görmek acayip mutlu ediyor beni 🙂 Böyle büyük ve yetenekli grupların önünde bende saygıyla eğilirim adamlar hala dinleniyorlar ve hala yaptıkları işler çok kaliteli.Freddienin sesini çok beğenirim ve de harika kullanıyor sesini adam onun gibisi daha gelmedi 🙂 the millionaire waltz da bir come back to me diyişi var ki hele kimse kayıtsız kalamaz o geri dön diyişe ben kalamıyorum en azından 🙂
      cinnet

      Cevapla

Bir Cevap Yazın

