Blogger N’lerini Seçiyor!

Blog aleminin “N” rüzgarına kapıldığı günlerde bizde yeni yetme çıtır bir blog olarak sürekli kendi aramızda bunu konuşuyorduk. Hatta bir parça imrenmeyle içimizdeki küçük çocuğun ” bende istiyommm bana neeee ” diye dudak bükmesine engel olamıyoduk ki bir sabah bide ne görelim arkadaşlarımız MASAL EVİ ve KAKTÜS ÇİÇEĞİ bu rüzgara bizleride layık görmüşler ve “mim”lemişler. Nasıl sevindirik olduk kendimizi nasıl selebiriti hissettik anlatmam size 😀

Ama şöyle bir sorun vardı ki çıtır bir blog olarak ilk kez mimleniyorduk ve asıl zorluk şimdi başlıyordu. 4 kişilik bir blogger band olarak haliyle seçimlerde her kafadan 40bin ses çıkıyordu. ehh bide hepimizin bayan olduğunu hesaba katarsak varın siz düşünün o çıkan seslerin yüksekliğini 😀 en sonunda hepimizin kendi adına oluşturduğu 4 listenin bileşim kümesini aldık ve işte bizimde “N” lerimiz bu şekilde ortaya çıktı 🙂 işte buyrun o “N” ler…

***

elbetteki bu seçim baya ciddi bişiy olduğundan kuralsız olmaz demiş arkadaşlar ve işte bu “mim”in kuralları :

Yazının başlığı “Blogger N’lerini seçiyor!” şeklinde olmalı.. Bir bütün halinde ilerlemeliyiz. Her kategori için en fazla 3 kişi yazabilirsiniz.. (Sadece bir kategori için 5 tane yazma hakkınız var. Çoğumuzun blog açmasına sebep olan şey, kendimizi anlatmak.) Ekstradan 1 kategori daha ekleyip, seçiminizi yapabilirsiniz. Kategori açarken tercihinizi mümkünse en zeki, en güzel, en akıllı gibi şeylerden yana kullanmayın. Tamam birbirinizi tanıyor olabilirsiniz. Ama burda genel bir seçimden bahsediyoruz ve birbirimizi sadece yazılarımızdan tanıyoruz.

Yazılardan yola çıkarak sonuca varabileceğimiz kategoriler olmalı. (Kişileri rencide edecek, küçümseyecek türden kategorilere kesinlikle yer vermeyin.) Aynı kişiyi birden fazla kategoriye yazabilirsiniz. Mim yazılarınız kesinlikle okunacaktır. Yazılarınız okunduğuna dair yorum bırakılacaktır. Bir gün içerisinde yazılarınıza yorum gelmezse mail atarak haber verirseniz en doğru sonucu elde etmiş oluruz.Yazıda adı geçen herkes mimlenmiş oluyor. Mim tarzı olan bu olayın sonunda en’leri seçmiş olacağız. Lütfen yazdığınız yazının linkini burada paylaşmayı veya mail atmayı unutmayın  

***

şimdi 4 çatlağın zar zor seçtiği listeye geçebilirük 😀

“N” İyi Tasarım hiç şüphesiz La Fea ; bu temayı çok aradığını söylemiş ama aradığına kesinlikle değmiş. Gerçekten herkesi kıskandıracak kadar güzel bir tasarıma sahip aman tahtalara vuralımda bloga bişi olmasın 😀

“N” Filmci Blogger tartışmaya bile fırsat bırakmayan sineMAVİ ; zaten bloga girince bizi karşılayan film afişleri herşeyi anlatmaya yetiyor. İnsanı sıkmayan ve spoilerdan uzak film tanıtımları ise bizi kendisine bağlamaya yetti.

“N” Güncel Blogger Metropol Günlüğü ; biz 4 kişi olmamıza rağmen asla Onun güncelleme hızına yetişemeyeceğiz sanırım. Bizce Lee ışık hızını kullanıyorda kimsenin haberi yok. Eğer böyle değilse Onun farklı bir gezegenden gelen ahtopot vari  biri olduğuna inanmaya başlayacam 😀 

“N” Animeci Blogger  tabiki Kimbapsushi ; bir insanın bu kadar mı anime arşivi bu kadar mı dizi arşivi olur yau 🙂 Bir ara bu animeleri Onun yaptığını falan düşünmeye başlamıştık çünkü anime hızına yetişemiyoduk 😀 Ayrıca sadece anime tanıtımı değil animeye bağlı değişik konu başlıklarıda sanırım bir anime delisi olarak bir tek Onun aklına gelirdi( bknz. Seiyuu- Anime Karakterlerine Can Veren Kahramanlar )

“N” Gezgin Blogger Şu Bu O ; 21. yy. Evliya Çelebisi bence kendisi. Sayesinde bizimde gezmediğimiz yer kalmadı. Bedavaya gittik geldik, vize derdimiz olmadı pasaport derdimiz olmadı. Sağolsun O bizim yerimize tüm bu eziyetlere göğüs gerdi ve bizi ne güzel yerlere götürdü 🙂

“N” Çok Ziyaretçi Gönderen Blogger Metropol Günlüğü; Bu konuda önünde saygıyla eğiliyor ve teşekkürü bir borç biliyoruz 😀 Valla Lee’de olmasa arayanımız soranımız az olacak yeminlen 😀

“N” Oppacı Blogger ; sanırım 4 çatlağın en kolay seçim yaptığı ve hep bir ağızdan ” tabikide Uzak Doğu\’nun Yakın Hali ” dediğimiz bir kategoriydi bu 🙂 ve kesinlikle O bu ipi açık ara farkla göğüslüyor. Blogta bizi karşılayan birbirinden yakuşuhlu oppalarda her bloga girdiğimizde ağzımızın suyunu akıtıp pc’lerimizi temizliyo valla 😀 ama bizde insanız dimi bizimde canımız var dimi 😀 böyle eziyette olmaz yiminlen 😀

“N” Her Telden kategorimizin ödülünü kime versek bi türlü karar veremedik. Çok tartışmalı geçen bu kategoride, birbirimizin kafasını gözünü çıkarmadan Be-Pu ve Metropol Günlüğü‘nü seçerek kazasız belasız kategoriyi kapattık. Her iki blogta her konuya değinen hatta bize değinecek konu bırakmayan bloglar olduğundan ikisine de kıyamadık 😀

“N” Eğlendiren Blogger ise blogunda gezindiğimizde çoğu zaman bizi kasmayan, rahatlatan ve kapattığımızda yüzümüzde kocaman bir gülümsemeye sebep olan Hikaruivy ‘ dir. Espri anlayışının sağ beyine bağlı olduğu söylenir ama bizce Onda hem sağ hem sol tam gaz çalışıyo 😀

“N” Çok Yorum Yapan Bloggerlarımız ise bizi yalnız olduğumuz hissinden yorumlarıyla her zaman kurtaran Mydestiny , MakinoSev  ve tabi ki Masal Evi 🙂

“N” Meraklı Blogger ; ” So Ji Sub Eniştenin bi evine girmediği kaldı ” dediğimiz araştırmacı ruh MakinoSev ‘ i bu kategoride tek geçiyoruz. Yau adamın dövmelerine kadar neyim araştırılır mı? Ee insan meraklı ay pardon araştırmacı olunca böle oluyo demek ki 😀 (dilim sürçtü annem araştırmacı diyeceğdim 😀 )

“N” Öğretici Blogger ; bu kategoride bayrağı kimseye bırakmayan kişi hiç şüphesiz Mydestiny ; Onun dersleri sayesinde kaç sunum hazırladım beee… öğretmenler gününde unutmayacağımız bir öğretmenimiz daha var artıkın 😀

“N” Bilgilendiren Bloggerımız ise Masal Evi ; bazen bakıyoruz hepimiz gibi güzel bir dizi tanıtımı hakkında fikir veriyo bazen bakıyoruz hiç bilmediğimiz bir konuya değiniyor, bazense bizim içimizde tuttuklarımızı O, güzel kelimeleriyle dile getiriyor (bknz SBS\’nin Özrü)  Her konu hakkında söyleyecek güzel cümleleri olan Masal Evi’ni işte bu yüzden biz yeni yetme blogger band olarak En Bilgilendiren Blogger seçtik 🙂

***

Bizim gibi yeni yetme blog açanlar için en önemli şeyse sanırım destek görmek. Çünkü bazen sadece 4 kişi kendi aramızda eğleniyormuşuz gibi hissediyorduk. İşte böyle hissettiğimiz zamanlarda bizleri yorumlarından mahrum etmeyen Masal Evi , MydestinyMakinoSev ve Lee ‘ yi bizler EN KORUYUCU MELEKLERİMİZ seçtik. Hiç kimse yokken yaptığınız yorumlarla yalnız olmadığımızı gösterdiğiniz ve destekleriniz için teşekkürler. Bu seçim tamamen şahsımıza aittir ve kategoriler dışıdır. Değerlendirmeye alınmamasını ama Dostlarımızın bunu bilmesini isteriz…

***

vayyy beee bi ara amma duygusala bağladım haaa… gozlerim doldu yiminlen 😀 ahh ben bu yazıyı bi Fatih Ürek’le bitirirdim ya hadi ortamı bozmiyim bari 😀 😀

Haydin öbüldünüz 🙂

deli kız arya

seidou

cinnet

minjae

24 Yorum (+add yours?)

  1. Lee
    Eyl 08, 2011 @ 00:23:45

    3 M’nin yanında bir L olarak koruyucu melek oldum. MMML 😀 Yüzümde sıcak bir gülümseme ile okudum bütün yazıyı. Aslında kızlar ben sizde tam 4 adet N’ler bekliyordum bir yazı içinde, haha ne manyağım 😀

    4 ödülüm var, 4 sayısı candır ve ben de bunun için size 4 ve 44 kere teşekkür ediyorum. Ellerinize sağlık çingular.

    Ayrıca en çok temanın değişmesine sevindim. Nedense diğer tema benim bilgisayarda kasıyordu ve birden yorum yapma şevkim gidiyordu, itiraf edeyim. Bu tema güzel olmuş 🙂 Bu aralar bloglarda tema değiştirme çok gündemde, ama taze kan, ferah hava iyidir 😀

    Ödüllerimi alıp şimdilik gideyim. Sık sık uğruyorum ne de olsa 🙂

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 00:49:33

      Teşekkür ederiz çingum ya da meleğimiz mi diyeyim 😀 Sen bu ödülleri hak ettin 🙂 N’leri seçerken o kadar zorlandık ki saatler boyunca kim olsa yaa diye düşündük durduk 😀 Herkesin değişik fikri olunca zor oldu biraz 🙂
      Bu arada tema olayıyla uzun zamandır uğraşıyorduk ama wordpress sağolsun bize izin vermedi.Elimizdekilerle ancak bu kadarı oldu 🙂
      Cinnet

      Cevapla

  2. La Fea
    Eyl 08, 2011 @ 01:45:37

    Ahh kızlar teşekkür ederim. Çok ağladım diye utandım biraz ama napiim çok aradım :))) Sizinde tema değişmiş bir an şaşırdım. Doğru yerde miyim dedim 🙂 Enlerinizde bana da yer verdiğiniz için kumavo 😀

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 02:01:44

      Rica ederiz ne demek 🙂 Tasarım ödülü kesinlikle senindir 🙂 Bizde senin gibi bir temamız olsun istedik ama wordpress bize ancak bu kadarını veriyor 🙂
      Cinnet

      Cevapla

  3. hikaruivy
    Eyl 08, 2011 @ 03:09:47

    blogger band yine tüm maharetini konuşturmuş 😀 😀 siz bana eğlenceli demişsiniz ama ben bu yazıyı (ve diğer yazılarınızı da!) okurken hep sırıtıyorum kızlar. sizi biraz geç keşfedenlerdenim, o yüzden N’ler yazımı hazırlarken ödül verememişim, mianeee 😦 ama bu yazıyla beraber en eğlenceliler kategorisine aldım bile 😀 işte koptuğum yerler:

    makino’ya: “so ji sub eniştenin bi evine gitmediği kaldı!” valla doğru! onu da yapar yakında, ben bu kızdan korkuyorum! 😛 😛 😛 şaka bi yana gördüğüm en araştırmacı ruhlu ve ennn sojisub’cı insandır kendisi (önünde saygıyla eğilirim makino reyiz! ccc makino reyiz ccc!)

    secret’a: “Blogta bizi karşılayan birbirinden yakuşuhlu oppalarda her bloga girdiğimizde ağzımızın suyunu akıtıp pc’lerimizi temizliyo valla ama bizde insanız dimi bizimde canımız var dimi böyle eziyette olmaz yiminlen” he valla gurban! diyarbekir diyarbekir olalı böyle zulüm görmemiştir! 😀

    lee’ye; “Bizce Lee ışık hızını kullanıyorda kimsenin haberi yok. Eğer böyle değilse Onun farklı bir gezegenden gelenahtopot vari biri olduğuna inanmaya başlayacam” laf aramızda ben de öyle düşünüyorum, alien bu çocuk galiba 😛 😀 😀

    ellerinize sağlık, çok güldüm “yiminlen” 😀

    Cevapla

  4. svglgnlk
    Eyl 08, 2011 @ 09:40:08

    en eğlendiren ödülü ortak karara vardığımız nadir ödüllerden biri oldu 🙂 çünkü sanırım 4müzünde en çok rahatladığı sayfa seninki.. çok teşekkür ederiz… desteklerinizle güldürükçülüğe devam edecez 😀
    deli kız arya

    Cevapla

  5. Osman Kurutçu
    Eyl 08, 2011 @ 13:17:46

    Yine çok keyifli yazı olmuş dostum ellerine sağlık, uzun yazıları pek sevmesem de senin yazılarının sonunu çabuk getiriyorum.
    Mim için çok teşekkür ediyorum, her telden takılmaya devam edeyim o halde 😀

    Cevapla

  6. Novella
    Eyl 08, 2011 @ 13:32:26

    Bu mim sayesinde bir sürü yeni blogla tanıştım. Şu buhranlı günlerimde ilaç gibi geldi valla. Kimin aklına geldiyse “Allah ne muradın varsa versin kuzuuumm” diyorum.
    “N” Eğlendiren Blogger kategorisine ayrıca ben de canı gönülden katılıyorum 🙂

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 15:37:14

      kesinlikle katılıyorum kimin icadıysa bu mim duttuğu altın olsun gari 😀 bizde 4 çatlağın farklı zevkleri olduğundan çok farklı blogları takip ediyoruz ve bu “N” seçimlerinde bende bu sebeple yepyenileriyle tanıştım.. hatta bazen kendi blogumdan çok başkalarının blogunda vakit geçirdiğimi farkettim 😀 (aman bizim hatun kişiler duymasın 🙂 )
      deli kız arya

      Cevapla

  7. mydestiny
    Eyl 08, 2011 @ 15:06:37

    Wow! Yanlış bloga tıkladım sanmıştım ilk anda 😀 Yeni temanızı çok beğendim, ferahlamış blog:) Değişiklik güzel olmuş =)

    2+1 en seçilmişim:)) Çok teşekkür ederim. Ben de sizi en eğlenceli ekip seçiyorum. 4 kişilik ekibiniz çok bilgilendirici ve eğlenceli:) Ellerinize sağlık 🙂

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 15:40:37

      çok teşekkür ederiz 🙂

      Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 15:41:24

      sanırım tema herkesin hoşuna gitti.. ama asıl istediğimizi yapamadık.. ahh bu wordpress bize ettiğini kimselere etmiyodur eminim 😀 şimdilik bununla idare edicez hep birlikte napalım artıkın 😀
      seni seçmemek mümkün mü mydestiny’m.. seni gibi bir öğretmen nasıl unutulur yau 🙂
      4 kişilk ekip eğlenceli ama aynı zamanda çok gürültülü 😀 yinede çok seslilik iyidir 😀
      deli kız arya

      Cevapla

  8. Trackback: Blogger N’lerini Seçiyor! « Kimbapsushi's Blog
  9. kimbapsushi
    Eyl 08, 2011 @ 20:05:12

    Layık gördüğünüz bu güzel ve anlamlı ödül için çok teşekkürler. Anime alanında ödül almak beni ayrıca mutlu etti, farklı kategorilerde ödül aldıkça istediğimi başardığımı hissediyorum 😛 (bir de gerçekten ödül alsam ne dicem acep?)
    Bol bol uğrayacağım bundan sonra, sevgiler…

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 20:56:18

      kimbapım sushim hep gel hep gel :)) bi de senden yeni anime tanıtımları bekliyorum daha hepsini izleyemesemde sen tanıtınca uuwww kesin izlemem lazım diyorum onları 🙂
      cinnet

      Cevapla

  10. makinosev
    Eyl 08, 2011 @ 21:08:45

    @svglgnlk @hikaruivy
    “makino’ya: “so ji sub eniştenin bi evine gitmediği kaldı!” valla doğru! onu da yapar yakında, ben bu kızdan korkuyorum! 😛 😛 😛 şaka bi yana gördüğüm en araştırmacı ruhlu ve ennn sojisub’cı insandır kendisi (önünde saygıyla eğilirim makino reyiz! ccc makino reyiz ccc!)” şimdi fonda; sevdim mi tam severim… çalıyor 😀 beni alan yaşadı jisub’a kanalize ettiğim tüm sevgimi müstakbel eşime aşıladığımı düşünün 😀 😀 😛

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 23:32:35

      katüsüm çiçeğim gerçekten seni alan yaşlanmak bilmez yiminlen 😀 adamı sevgiden öldürürsün sen gibime geliyo 😀 araştırmacı ruhunu onun için kullandığını düşünüyorumda adam yolda yürürken karım arkamdan geliyo mu diye sürekli arkasına bakar ve paranoyak olurdu sanırım 😀 😀 şaka bi yana gerçekten senden so ji sub ansiklopedi serisi bekliyoruz blokçak haberin olsun 😀
      deli kız arya

      Cevapla

  11. Nurdan
    Eyl 09, 2011 @ 18:45:54

    Ne guzel siteler bunlar 😄 Daha buraya yorum yapamadan orda ki basliklara gecicem 😛 (saka saka)

    Cevapla

  12. mavi
    Eyl 10, 2011 @ 11:57:04

    ah çok teşekkür ediyorum canlar. O banner benim yeteneksizliğimin ürünü 😀
    Benim spoilersız yazdığımı düşünen çok az kişi var. Var olun 😛

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 10, 2011 @ 12:46:21

      böyle yeteneksizliğe can kurban yiminlen 😀 o çok az kişi grubunun içinde en başı çekiyoruz çünkü gerçekten senin tanıtımlarının tadı bi başka oliiyy 😀 gerçekten bir film izlemeden önce senin tanıtımlarını okumayı tercih ediyorum.. ellerine sağlık dostum 🙂
      deli kız arya

      Cevapla

  13. masalevi
    Eyl 10, 2011 @ 16:49:23

    uu çok mutlu oldum ki ben şimdii, hatta deli gibi sırıtıyorum ekran karşısında 🙂 hem iki kategoride seçilmişim hem de koruyucu meleğiniz olmaya layık görülmüşüm amanınn 🙂 sağolun kızlar, bloğunuzu erken keşfedenlerdenim, iyi ki de keşfetmişim, tüm yazılarınızı çok eğlenerek okuyorum, gerek dizi yazılarınız olsun gerekse diğer yorumlarınız gerçekten çok keyifli.. bol bol yazılarınızı bekliyorum bundan sonra ona göre 🙂 hepinize sevgiler..

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 10, 2011 @ 21:48:20

      ne demek efenim biz sizler için her kafadan bir saz çalmaya devam edeceğiz 😀 bol bol beklerik.. heç çekinmeyin 😀
      kimse yokken siz vardınız yanımızda elbette bizlerin koruyucu melekleri oldunuz 😀 koruyucu meleklerimize olan sevgimiz bi farklı 😀
      deli kız arya

      Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

