FİGHTİNG!

ASLINDA BU YAZIYI BÖYLE HERKESİN OKUYACAĞI BİR YERE YAZIP KENDİMİ REZİL ETMEK HİÇ DOĞRU OLMASA DA BİZİM KADAR EĞLENİN DİYEREKTEN YAZIYORUM.AMAN HA YAZIYI OKUYUP BENİM BECERİKSİZ OLDUĞUMU DÜŞÜNMEYESİNİZ:)

SEVGİLİ EV ARKADAŞIMIN ‘’BANA KEK YAP..BANA BAK’’ NİDALARINA DAYANAMAYAN BEN GÜZEL BİR KEK VEDE YANINA ÇAY YAPMA HEVESİYLE MUTFAĞA GİRMİŞ BULUNDUM.KEK VE ÇAY OH MİSSS DİYE GEÇİYOR İÇİNİZDEN BİLİYORUM AMA DURUN YAZININ DEVAMINI BEKLEYİN İSTERSENİZ:) BEN MUTFAKTA TEK BAŞIMA KEK YAPARKEN ONUN İÇERDE DBSK KONSERİ İZLEMESİNİ İSTEMEDİĞİM İÇİN ARKADAŞIMIDA YARDIMA ÇAĞIRDIM(BUNDA YARDIM EDİLECEK NE VARSA).SONRA BAŞLADIK BİR GÜZEL KEK YAPMAYA…

İLK BAŞTA HERŞEY SORUNSUZDU YAĞ, YUMURTA, ŞEKER, UN…HERŞEYİ KATTIK OLMASI GEREKEN ÖLÇÜLERDE VE SIRASIYLA. HATTA PORTAKAL KABUĞU BİLE RENDELEDİK.ÇIRPIP ÇIRPIP KARIŞTIRDIK ANİMELERİ DİZİLERİ KONUŞTUK(EVET BU ARADA DA ÇOK EĞLENDİK). TAM HERŞEY KUSURSUZ GİDİYOR DERKEEEENNNNN EVİMİZDE KEK KALIBI OLMADIĞINI FARKETTİK…TAM BİR HAYAL KIRIKLIĞI İÇERİSİNDE NE YAPSAKKİ DİYE BEYİN FIRTINASINA BAŞLADIK. SONRA SEVGİLİ ASUDEMLE  2 TEPSİ BULDUK.BİRİ ÇOK BÜYÜK DİĞERİDE ÇOK KÜÇÜKTÜ.DOLUYA KOYSAN ALMAZ BOŞA KOYSAN DOLMAZ TABİRİNİN NERDEN ÇIKTIĞINI BİR KEZ DAHA TEST ETMİŞ OLDUK.SONRA ASUDEMİN ‘’BEN BU KÜÇÜK TEPSİYE İNANIYORUM BAŞARACAK’’ LAFI ÜZERİNE (Kİ BEN BUNLA NASIL GAZA GELDİM BİLMİYORUM)KÜÇÜK TEPSİDE ŞANSIMIZI DENEMEYE KARAR VERDİK.TEPSİCİKE KEKİ DÖKTÜK VE FIRINA VERDİK.BİR MÜDDET SONRA KENDİMİZİ FIRININ ÖNÜNDE KEKİN KABARMASINI İZLİYORKEN BULDUK.BİR YANDAN BEN  KEKE ‘’NOLUR GAZA GELME BAK YETERİNCE KABARDIN’’ DİYE YALVARIRKEN ÖBÜR YANDAN ASUDE TEPSİCİĞE ‘’YAPABİLİRSİN FİGHTİNG’’ DİYE DESTEK OLMAYA ÇALIŞIYORDU.AMA BEKLENEN SONDAN KAÇAMADIK…BİZİM KEK KÜÇÜK TEPSİCİĞE XL GELMİŞTİ…KEKİMİZ DAHA FAZLA TAŞIP FIRINI MAHVETMEDEN  FIRINI KAPATTIK.AMA PES ETMEK OLUR MU? TABİKİDE HAYIR.BİKERE AKLIMIZA PORTAKALLI KEK YEMEYİ KOYMUŞTUK.EVET BUNU YAPABİLİRİZ KONUŞMALARI EŞLİĞİNDE TEKRAR MUTFAĞA GİRDİK(FIRIN MUTFAKTA DURMADIĞINDAN MEKİK DOKUDUK EVİN İÇİNDE RESMEN).

VE İKİNCİ DEFA PORTAKALLI KEK DENEMEMİZ…YİNE BAŞLADIK SIRAYLA MALZEMELERİ KOYUP ÇIRPMAYA..ÇIRPTIM ÇIRPTIM KARIŞTIRDIM KENDİMİ BENLE YARIŞTIRDIM ŞARKILARI EŞLİĞİNDE GAZA GELEREKTEN İKİNCİ KEKİMİZ KOCAMAN TEPSİDE YERİNİ ALDI.SIRA GELDİ FIRINA SÜRMEYE AMA O ANIMIZI GÖRMELİYDİNİZ. YA BUDA DİĞERİNİ GÖRÜR  ETKİLENİRSE KORKUSU SARDI BİZİ.NAPSAK DİYEREKTEN BEN KOCAMAN TEPSİYİ HIZLA GÖTÜRÜRKEN ASUDE DE KÜÇÜK TEPSİCİĞİ ÇAKTIRMADAN MUTFAĞA GETİRDİ.ÇOK ŞÜKÜRKİ BİRBİRLERİNİ 2 SNDEN FAZLA GÖRMELERİNE ENGEL OLARAKTAN  KEKİMİZİ FIRINA ULAŞTIRDIK. BİR MÜDDET SONRA KEKİMİZ KABARMAYA BAŞLADI.AMA Bİ SORUN VARDI DEMEKKİ HAFİFTEN SÖNMEYE BAŞLADI. O AN ASUDE’NİN BİLGİSAYARINDA DBSK DAN LOVE İN THE ICE ÇALMAKTAYDI http://www.youtube.com/watch?v=fBaAgErcZ48  BİLGİSAYARI TELAŞLA KAPATTIK TABİKİ…YA BİZİM TATLI KEKİMİZ ÇOK ETKİLENMEKTEYSE…BUNUN TEK BİR ÇÖZÜMÜ VARDI VE BİZDE ONU YAPTIK. KEKİMİZE MİROTİC AÇTIK VE İZLETTİK:)http://www.youtube.com/watch?v=O_2yfWPZWJI BUNU İZLEYEN KEK HARBİDEN DAYANAMADI OPPALARA..BİR GAZA GELİŞLE TEKRAR KABARMAYA DEVAM ETTİ:)AMA OLCAKLA ÖLECEĞE ÇARE YOK DİYE BOŞUNA DEMEMİŞLER..GÖZÜMÜZÜ AYIRDIĞIMIZ ÇOK KISA BİR SÜREDE KEKİMİZ RESMEN SÖNMÜŞTÜ:(

VEEEE ÇAYIMIZ HAZIR OLDUĞUNDA DİĞER EV ARKADAŞLARIMIZ ORTAYA KOYDUĞUMUZ İKİ TEPSİNİN NE OLDUĞUNU ANLAMAYA ÇALIŞMAKTAYDILAR. KOYDUĞUMUZ TEPSİLERDEN BİRİSİ RESMEN ‘’DOLMUŞ TAŞMIŞ’’ BİR MODDAYDI.. DİĞERİYSE RESMEN ‘’İÇİN GEÇMİŞ SENİN’’ DEDİRTECEK BİR MODDAYDI…ARKADAŞLAR BİZİ(HATTA BENİ) KIRMAMAK İÇİN ‘’TURTAYA BENZEMİŞ TADIDA ÇOK KÖTÜ DEĞİL’’ DESELERDE ALAMADIKLARI İKİNCİ LOKMA HERŞEYİ ANLATMAYA YETTİ…ÜÇÜNCÜ KEK DENEMEMİZİYSE HİÇ KONUŞMAYALIM:)

DİP NOT: ASLINDA GAYET İYİ KEK YAPABİLEN BEN NEDEN BECEREMEDİĞİMİ ANLAMAMIŞTIM.TEPSİ BOYUTLARININ ETKİSİYLE BÖYLE OLSADA SONRADAN OKTAY USTADAN ÖĞRENDİĞİM KADARIYLA BU DURUMDA KEK KABARDIKTAN SONRA ISIYI DÜŞÜREREK PİŞİRMEYE DEVAM ETMELİYMİŞKİ HEM İÇİ PİŞSİN HEM KABARIK OLSUN.

YERİN DİBİ NOT: BU YAZIYI OKUYANLAR İLERDE YAZACAK OLDUĞUM TARİFLERİ OKUSUNKİ ASLINDA NE KAAA HÜNERLİ OLDUĞUM BİLİNSİN:)

SEİDOU

23 Yorum (+add yours?)

  1. svglgnlk
    Eyl 08, 2011 @ 15:55:01

    ahahhaahha love in the ice dinleyince sönen kek :)) bu arada mirotic dinleyince kek bile gaza geliyomuş bunu gördük sayenizde 😀 bu kekleri burada anlatmakla olmaz seidou’m bi gün bende istiyorum o keklerden hatta kek hamurunu parmaklama görevini de istiyorum 😀
    cinnet

    Cevapla

  2. asude
    Eyl 08, 2011 @ 16:02:30

    Elifcim saol dostum beni public ettiğin için =.= 3 denemede de bir keki kabartamayan birinin durmadan ben aslında becerikliyim demesi biraz ironik tabiii…. senin artistik maharet nidaların arasında giriştik işe ama kek kabarmayınca suçu bana atmıştın hatırlatırım =.= güzel yazı olmuş eline sağlık 🙂 geçmişe döndüm sayende

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 16:11:01

      böreklerimi yemeklerimi hatırlatırım:) becerikliyim tabiside:)ve suçu sana attığımı hiç hatırlamıyorum nedense..ben tepsiye atmıştım sanki:):)

      Cevapla

  3. svglgnlk
    Eyl 08, 2011 @ 16:13:26

    puhaaa…. kızım sende becerikliysen artık ben de oktay ustayım 😀 hayır yaptın bari resimlerle rezaletini göstermeseydin millete 😀 kızım senin keklerini değil mirotic yuçun gelse bile kurtaramazmış 😀 sen bi daha keke yapma oldu mu annem 😀 bu arada evdekiler hala yaşıyo mu yaa o keklerden sonra 😀
    deli kız arya

    Cevapla

    • asude
      Eyl 08, 2011 @ 16:17:06

      kazıya kazıya yedik keki üzülmesin diye Aryacım 😀 veee Elif dostum o tepsiyi ben seçtim diye bana atmıştın suçu 😛 hatırlıyorum

      Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 16:25:27

      demekki bundan sonra paso yemek tarifi paylaşmalıyım:)arya yemeklerimide benden değil yiyenden dinle sen:):):)asudem napim ama küçük tepsiciği sen seçmiştin..tezini hatırlasaydım keşkede haklılığımı gösterseydim:)büyük tepsinin sorumumluluğuysa tamamen benim:)

      Cevapla

  4. mydestiny
    Eyl 08, 2011 @ 16:23:11

    Ellerine sağlık mı diyeyim geçmiş olsun mu diyeyim bilemedim 😛 Bir dahakine daha güzel olacaktır eminim:) Pes etmek yok, fighting!!^^

    Cevapla

  5. svglgnlk
    Eyl 08, 2011 @ 16:26:53

    @arya ben güzel olan kekten yiycem:) kazımak zorunda kalırsam yemem şimdiden anlaşalım 😀 neyse ben gidip dün yaptığımız pek de güzel kabaran cevizli tarçınluı kekimizden 1 dilim yiyeyim 😛
    cinnet

    Cevapla

  6. svglgnlk
    Eyl 08, 2011 @ 16:33:04

    demek ki insanların güzel tatlar görmesi için yaptığım yemekleri,börekleri,pizzaları,kekleri vb.leri buraya koymalıyım 😀 Maşallah bana elimi dilimi ısırayımda nazar değmesin bana 😉
    cinnet

    Cevapla

  7. Novella
    Eyl 08, 2011 @ 21:52:28

    bir kek macerası ancak bu kadar şeker olur çok güldüm ama benim canım acayip kek çekti yaaa :(:(

    Cevapla

    • svglgnlk
      Eyl 08, 2011 @ 23:38:29

      novellacım naptın sen yaa.. bu keki gördükten sonra insanın canı keke çeker mi yau ^^ keke yok ki ortada resmen tepsiye yapışmış bir hamır kütlesi var sadece^^ canım sen istersen diğer yemek tariflerine bak onlar daha iç açıcı^^
      deli kız arya

      Cevapla

      • svglgnlk
        Eyl 09, 2011 @ 10:51:33

        aryacım bek ne kaa kötü bi kek olsada insanların canı çekti bide iyi yaptığımı koysam gör bak sen o zmn:):):)zaten milletin ağız suları pcleri bozmasın diye ii keklerimi koymadım;)

        Cevapla

  8. svglgnlk
    Eyl 08, 2011 @ 21:52:35

    hahahahahha 😄 İyi evdekiler yaşıyor en azından 😛 Şaka bi yana olabilir arada Elif ben ne tatlılar kekler yaptığımı hatırlıyorumda önceden nyerin dibine girip girip çıkıyorum ^^ Birdahakine keke değil kendinize fighting! gambatte! diyin 😄 Şu miroticle coşan kek kısmına bittim ^^ Mirotic candır hayattır her derde devadır :):):)

    ~minjae – meli^^

    Cevapla

  9. ^^^Altair->-------^^^
    Eyl 09, 2011 @ 17:27:21

    :ddd

    Cevapla

  10. Nurdan
    Eyl 09, 2011 @ 19:14:11

    Nazara gelmissin arkadasim sen, ciddiyim ben. Bundan sonra ozelikle tek basinayken yap keklerini 😛

    Cevapla

  11. masalevi
    Eyl 10, 2011 @ 17:12:31

    tüm suç o tepsilerin bi kere insan ebatını bi ayarlar dimi ama yoksa biz şahane kekler börekler yapabilen hamarat kızlarız bunu herkes biliyor 🙂 hem mirotic dinleyen kekin kötü olma ihtimali yok ki :)canım feci kek istedi bu arada yapmalı mıyım ne 🙂

    Cevapla

Bir Yanıt Bırakın

