ONE OUTS! ŞEYTANIN OYUNU BİR BAŞKA OLUYOR!

Oh beeee…XD Tanıtcam dedim , inadım tuttu.İki gündür bu animeyi bitirmeye çalışıyordum. Sonunda bitti ve taptaze fırından yeni çıkmışken tanıtımımı yapmadan olmaz dedim. İzlediğime de değdi. Neyse çok uzatmayayım sabah oldu uykum geldi yatağımla özlem gidermek istiyorum. Hadi başlıyoruz…

Şeytanla kapışmaya var mısınız???  Ezeli rakipler şeytanın ta kendisine düşman oldular… Toua Tokuchi’ye.  Arka sokaklarda One Outs adlı beyzbola dayalı oyunu oynayarak hayatını yaşayan ayrıca büyük bir kumarbaz olan Toua Tokuchi’nin bir gün profesyonel bir beyzbol oyuncusu olacağı ve puan sıralamasında sonuncu olan bir takımı tüm engellere rağmen şampiyon yapacağı kimin aklına gelirdi ki?

Hayatınızda bir farklılık yaratmak istiyorsanız ve yeni şeyler öğrenmek istiyorsanız – hele ki beyzbol’u bilmiyorsanız bu anime tam size göre.

Neden mi???

İçinde insan zihnine derin bir yolculuk , belki de zihinsel direnç gibi bir çok konuya değinmiş bir anime benim için. Benim için ; normalde hiçbir şey anlamadığım tenis konusunda bile o sporu sevmememe rağmen bir şeyler öğretebilmiş bir animedir.

Neden mi insanın zihnini altüst eden derinlere inen bir anime? Çünkü bu anime ,  insanlarda ki farklı düşünce tarzlarını , duygularının altında ezilince neler olabileceğini , yaptığın işe odaklanmanın ve o işi başarmayı gerçekten istemenin sonuçlarını öğretiyor.

Karakterlerini tanıtmaya başlayayım…

Toua Tokuchi ; şeytan , kumarbaz , soğukkanlı… Bu adamdan zeka ve şeytanlık fışkırıyor. Bir iddaayı kaybetmesi sonucu profesyonel beyzbol oyuncusu olmuştur. Rakibinin düşüncelerini takmin ederek , zihinsel olarak baskı uygulayarak ve kendi stilindeki atışlarıyla yenilmez bir oyuncudur.

Başkan Saikawa :

Tokuchi’nin bulunduğu takımın sponsoru – sahibi olsa da takımın başarısından çok parayı önemseyen kendini uyanık sanan kişilik. Kendini uyanık sanan diyorum çünnkü Tokuchi uyanıklık konusunda bunun en az on gömlek üstüdür. Kendisi patronu olsada Tokuchi’nin en büyük düşmanıdır.

Hiromichi Kojima ; beyzbol konusunda bir çok ödülü olan ancak hiç şampiyonluğu olmayan kişidir.Tokuchi’nin profesyonel beyzbola başlama sebebidir. One Outs oyununda iddaaya girmeleri ve Tokuchi’nin kaybetmesi üzerine , Tokuchi’den kendi takımlarını şampiyon yapmasını istemiştir.

İşte opening ve Ending…

OST : http://www.mediafire.com/?jmdqf606d0f6yth

~minjae (meliha)

Yorum bırakın