SUPERNATURAL

Saving People, Hunting Things, the Family Business…

Yazıma şöyle başlamak istiyorum Supernatural seni çookkkk seviyorum :D:D:D

Supernatural  The CW kanalının 2005 yılında yayımlanan güzide,şahane,süper ötesi bir dizidir.Dizide annelerinin ölümünden sonra avcı olarak yetiştirilen kardeşlerin babalarının kaybolmasıyla
kardeşlerimizin  babalarını bulmak için çıktıkları yolculuğu ve bu yolculuk sırasında başlarından geçenleri anlatıyor ki bu olaylarda karşılarına çıkan doğaüstü varlıklarla savaşmak 😀

Dizinin yaratıcısı Eric Kripke.Oyuncuları Jensen Ackles,Jared Padalecki,Jim Beaver,4.sezonda katılan Misha Collins

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jensen Ackles Dean Winchester rolünde oynuyor.Dean karakteri olgun,yemeyi içmeyi seven,kadın düşkünü,esprili ve ailesine çok düşkün bir karakter özelliklede kardeşi Sam’e.Kendisi ayriyeten çok iyi bir avcı.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jared Padalecki Sam Winchester karakterini canlandırıyor.Sam karakteri babasıyla ettiği bir kavga sonucu evden ayrılıyor.Abisinin bir gün gelip babalarının kaybolduğunu söylemesiyle Dean ile birlikte babalarını aramak için ona katılıyor.Kendisi hafif inek bir karakter.Sanırım dizide en çok gelişen(!) karakter Sam’dir.Kendisi 6.sezonda resmen deve dönüşüyor 😀 O nasıl bir vücut yapmaktır soruyorum kendisine 🙂 Peki bundan rahatsız mıyım  hayır değilim:D ama lütfen daha çok büyüme 😛

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jim Beaver Bobby karakterini canlandırıyor.Bobby Singer  2 kardeşimizin babacan amcaları 🙂 Babalarından daha çok babalık yapmıştır bunlara(bence).Her başları sıkıştığında onu ararlar adam ayaklı kütüphane  gibi ne sorarsan cevabı var 😀

 

 

 

 

 

 

 

Misha Collins 4.sezonda diziye katılan Castiel karakterini canlandırıyor. Castiel karakterimiz bir melek hem de ne melek 😀 Kanatlı karizmada denilebilir kendisi için 😛

 

 

 

 

 

 

 

 

Nerdeyse unutuyordum bir başrol oyuncumuz daha var Dean’in çok sevdiği arabası Chevy Impala’sı 😀 dizinin vazgeçilmezlerinden…

Dizimizin konusu her sezon başka bir boyuta kaymaktadır.Böyle zaman geçirmelik,çıtır çerez gibi gözüken dizi birden öyle bir yere geldi ki…Benim gözümde Lost’tan daha üstün bir dizidir:))

Ahh supernatural ahhh seni ben nasıl anlatayım o kadar güzelsin ki :)Bu diziye başlama sebeplerimden biri(bende yalan yok)başrolde oynayan 2 yakışıklıdır 😀 Sevdiğim 2 insan aynı dizide olur da ben izlemez miyim izlerim tabiside 😛 Diğer bir nedeni ise konusunun farklı olmasıydı doğaüstü şeyleri izlemeyi severim çünkü 🙂 2 sezonunu 3 günde bitirmiş biri olarak da diyebilirim ki izlerken insanı hiç
sıkmıyor.Heyecanlı,atraksiyonlu bir dizi.Dizide 2 kardeşin arasındaki ilişki o kadar iyi yazılmış ki…Birbirleri ile olan muhabbetleri,aileleri için her şeyi yapmaları(ki bu en çok Dean için geçerli ben öyle bağlılık görmedim) jerk ve bitch muhabbetleri vb 🙂

Dizide en çok dikkat çeken şeylerden biriside müzik seçimleri…müzikler o kadar yerinde kullanılıyor ki..hastasıyım 🙂 seçimleri yapan kişiyi buradan kutluyor ve başarılarının devamını diliyorum:D

2 sezonunu 3 günde bitirmiştim bu dizinin.Sonra ara vermeden 3. sezona geçmiştim.1 hafta boyunca rüyamda hep supernatural vardı.Dean ve Sam ile birlikte deli gibi yaratık avlıyordum.Hiç unutmam bir rüyamda da bunlara deli gibi bağırıyodum:”Siz böyle mal gibi yatıyosunuz.Ben babanızı arıyorum.Kalkın sizde yardım edin biraz.Sanki benim babam…”vb modunda:D

Neyse daha fazla uzatmayayım çünkü her an 1.sezondan başlayıp bölüm bölüm 6.sezona kadar anlatabilirim:P Kısacası  çok güzel bir dizi herkescikler izlemeli 🙂

Not: Spoiler olmasın diye de çok fazla resim ve video koymayacağım.ahhh ahhh  yazmak istediğim o kadar çok şey var ki 😦 ama yazamam sizler için içimde tutuyorum hepsini 🙂 izleyip supernatural hakkında konuşmak isteyen arkadaşlarımızı da beklerim.sabaha kadar konuşabilirim bu dizi ve yakışıklı kardeşler hakkında 🙂

carry on my wayward son….

Her sezonun son bölümünün girişinde bu şarkı çalar 🙂

(cinnet)