Excelente,talentoso,guapo…PABLO ALBORÁN

Bugün sizlere tanıtmak istediğim kişi 1989 doğumlu çıtır mı çıtır yetenekli mi yetenekli İspanyol bir yakışıklı , Pablo Alboran… 😛

Pablo’yu ve onun pek bi sevdiğim , aşığı olduğum şarkısı ”Solamente Tú”yü kendime yeni İspanyolca şarkılar ararken buldum.

Yukarda paylaştığım videoyu izleyince hem şarkının hem de Pablo’nun hastası oldum.Videoyu en az 10 kez izledikten sonra diğer şarkılarını dinledim.Hepsi de birbirinden güzeldi.Youtube’dan çıkıp kendimi hemen eşsiz bilgi yuvası google’ın kollarına bıraktım.Sitesinin -anlayabildiğim kadarıyla tabi-altını üstüne getirdim.Kendisi ilk solo albümüyle listelerde ilk haftadan 1. felan olmuş.O olmasında kim olsun 1 numara 😀 Ben bu çocuğa ve şarkısına bayıldım ya rahat durur muyum herkese zorla bunu izlettirmeye başladım:) Çok uzun zamandır Kpop takıntım olduğu için herkes ‘’ayy CİNNET gene mi çekikler yaaa’’ diye izlemek istemeseler de’’ yaa bu sefer Koreli değil gerçekten hadi izleyin lütfennn’’ diye yalvarmalarıma dayanamayıp hepsi izlemeyi kabul etti 🙂 Yaşasın yavru köpek bakışlarımm  😀

Video bittiğinde ise beklenen yorum geldi  : şarkı güzelmiş gerçekten de bu arada çocuk da iyiymiş 🙂 Ellerim çenemde gözlerimden kalpler çıkan bir moddan hemen çıkıp (bildiğiniz kawaiii diye çığlık atan anime karakterlerine benziyodum o sırada) ‘ben hep güzel şeyler beğenirim zaten’ edamı takınıp kafamı sallayarak ben demiştim lafımı da hemen kullandım 😀

Bi ara facebook sayfamda o kadar çok paylaşmışım ki alt alta Pablo Alboran Solamente Tu videosu kaynıyodu sayfam 🙂 veee bir gün baktım ki çok yakın arkadaşlarımdan biri bu şarkıyı paylaşmış:)Bir kişiye daha Pablo sevdirmiştim 🙂 Sonra bir kişi daha…bu böylece gitti 😀 Ama adam iyi arkadaşlar şimdi 😀 Yetenekli,sesi güzel,tipi güzel,ne ararsan var kısacası…Kendisini beğendiriyor hemen.

Eğer İspanyolca şarkılara az da olsa biraz ilginiz varsa Pablo’nun şarkılarını kesinlikle dinlemelisiniz.Sizin için birkaç Pablo şarkısı daha paylaşacağım altta umarım beğenirsiniz 🙂

(CİNNET)